dimi canım..haklısın...her konuşmada çıkmaza giriyorum...seviyorum hala...ama ilerisini düşününce...yok olmuyor işte...evlenmek dedinmi kalıyorum orda...
ama bir daha onunla mutlu olduğum kadar mutlu olamayacağımıda biliyorum..onunla anlaşabildiğim gibi analşabileceğim biri çıkmaz karşıma onuda biliyorum...herşeyi göze aldım.....hiç evlenememeyi bile...![]()






Alıntı

Yer imleri