Sayfa 51/161 İlkİlk ... 4147484950515253545561101151 ... SonSon
1606 sonuçtan 501 ile 510 arası

Konu: Stress ve nefret Odasi

  1. #501
    Gümüş
    Guest

    Standart

    Alıntı kirazmevsimi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Acısın yaaaaa....
    Hep bizimkimiii acıyacakkkkk
    Of ağlamak istiyorum, ilaçlar mani oluyor...
    ben anlamıyorum kiraz,acaba bendemi tuhaflık ben içsem bile ağlıyacak bir şey olunca rahatlşıkla ağlıyorum,hatta hıçkırarak bile ağlayabiliyorum

  2. #502
    Karar Dönemi Rosalie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Oct 2007
    Yer
    Bursa
    Mesajlar
    469

    Standart

    Majör Depresyon tanısı koydular bugün, selectra ve cedrina verdiler...Şuan ayakta uyuyorum
    Aslında çok basit ama ne kadar istersen o kadar basit.

    Uyuşturucuya hayır!
    http://www.dailymotion.com/video/x2d...nno-coke_music

  3. #503
    Gümüş
    Guest

    Standart

    majör depresyonmubüyük geçmiş olsun...canım biraz sakin olmaya çalış yaa.bu yaşta ne yaptın kendine böyle...üzüldüm çok

  4. #504
    Karar Dönemi Rosalie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Oct 2007
    Yer
    Bursa
    Mesajlar
    469

    Standart

    Bi bilsem....Kötü hissediyorum
    Ben kaçayım..Acayip uykum var burnumdan soluyorum..Stressiz günler......
    Aslında çok basit ama ne kadar istersen o kadar basit.

    Uyuşturucuya hayır!
    http://www.dailymotion.com/video/x2d...nno-coke_music

  5. #505
    Moderatör BeYaZ_KeLeBeK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Oct 2007
    Yer
    umut dünyası...
    Mesajlar
    2.679

    Standart

    Alıntı kirazmevsimi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Majör Depresyon tanısı koydular bugün, selectra ve cedrina verdiler...Şuan ayakta uyuyorum
    offf...canım yaaa...gerçekten bu yaşta böyle olmana çok üzülüyorum bende.... sakin ol...rahat ol biraz...sıkma kendini...bu yaşta bu kadar ciddiye alıp hayatı yük yükleme omuzlarına...
    RÜYALARI GERÇEKLEŞTİRMENİN EN İYİ YOLU UYANMAKTIR...



  6. #506
    keşiş
    Guest

    Standart

    Umarım bugün stressli olmamı gerektircek "bir" durum yaşamam!

  7. #507
    Moderatör BeYaZ_KeLeBeK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Oct 2007
    Yer
    umut dünyası...
    Mesajlar
    2.679

    Standart

    şu Anda çok Aci çekiyorummmmmmmmmmmmm
    RÜYALARI GERÇEKLEŞTİRMENİN EN İYİ YOLU UYANMAKTIR...



  8. #508
    Gümüş
    Guest

    Standart

    neyin var canım??

  9. #509
    Moderatör BeYaZ_KeLeBeK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Oct 2007
    Yer
    umut dünyası...
    Mesajlar
    2.679

    Standart

    aynı mesele halaaaa

    son kez konuştuk...yine iknaya çalıştı ama kabul etmedim....ve çok acı çekiyorum...ya pişman olursammmmmmm....ama devam edersemde pişman olabilirmmmm....offfffffffffffffffffff
    RÜYALARI GERÇEKLEŞTİRMENİN EN İYİ YOLU UYANMAKTIR...



  10. #510
    Gümüş
    Guest

    Standart

    kendin bi
    lirsin canım ama,ben senin yerinde olsam devam etmem...yüzdün yüzdün kuyruğuna geldin tabiri caizse...bence pes etme...

Sayfa 51/161 İlkİlk ... 4147484950515253545561101151 ... SonSon

Benzer Konular

  1. İş ve Stress
    By alkanaga in forum Meslekle (İşle) İlgili Problemler
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 11-11-2011, 11:54 PM
  2. PTSD (Post travmatic stress disorder( Travma sonrası stres bozukluğu))
    By Hydra in forum Akut ve Travma Sonrası Stres Bozukluğu
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 11-11-2010, 10:27 PM
  3. Akut Ve Posttravmatik Stress Bozukluğunun Tanımı.
    By 9 ŞUBAT in forum Akut ve Travma Sonrası Stres Bozukluğu
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 29-08-2009, 12:35 AM

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •