Majör Depresyon tanısı koydular bugün, selectra ve cedrina verdiler...Şuan ayakta uyuyorum![]()
Majör Depresyon tanısı koydular bugün, selectra ve cedrina verdiler...Şuan ayakta uyuyorum![]()
Aslında çok basit ama ne kadar istersen o kadar basit.
Uyuşturucuya hayır!
http://www.dailymotion.com/video/x2d...nno-coke_music
majör depresyonmubüyük geçmiş olsun...canım biraz sakin olmaya çalış yaa.bu yaşta ne yaptın kendine böyle...üzüldüm çok
![]()
Bi bilsem....Kötü hissediyorum
Ben kaçayım..Acayip uykum var burnumdan soluyorum..Stressiz günler......
Aslında çok basit ama ne kadar istersen o kadar basit.
Uyuşturucuya hayır!
http://www.dailymotion.com/video/x2d...nno-coke_music
Umarım bugün stressli olmamı gerektircek "bir" durum yaşamam!
neyin var canım??
kendin bi
lirsin canım ama,ben senin yerinde olsam devam etmem...yüzdün yüzdün kuyruğuna geldin tabiri caizse...bence pes etme...
Yer imleri