Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : Şu an Ne Dinliyorsunuz?



Sayfa : 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

en!qma
05-12-2008, 04:46 PM
Grejuva-Antikacılar.

eliftetik
05-12-2008, 11:34 PM
rüyalarda buluşuruz -halil karaduman

g1z4y
05-12-2008, 11:36 PM
belki iğrenç olucak ama kalbimin söylediği şarkıları dinliyorum diğerlerini kafama götürcek durumda değil...

9 ŞUBAT
06-12-2008, 05:09 PM
sezen aksu dan izmirin kızları nı dinliyorum .

mutsuz palyaco
08-12-2008, 05:21 PM
Teoman'' Şebnem Ferah -Mevsim Sonbahar

:(

goodnews
08-12-2008, 09:49 PM
Grup 84- Dört Duvar..

elvan
08-12-2008, 09:59 PM
demir demirkan-göçmen

pcshik
09-12-2008, 05:56 PM
düş sokağı sakinleri-hüzün kovan kuşu :)

harmonyy
09-12-2008, 06:54 PM
emre aydın(6.cadde) sen ve ben

?ÖzgE?
09-12-2008, 07:01 PM
bende kafamı dinlemekle meşgulüm

eliftetik
11-12-2008, 07:07 PM
arabic fairouz-bahibak ma ba arif yumuşacık hoş bir yorum

s3Rs3rRi
11-12-2008, 07:55 PM
Suat Suna - Senden Önce Yoktum

Geçen Yıldan Beri Bazı Olaylardan Sonra Dinlemeye Başladığım Bizi Anlatan Bir Şarkı...

eliftetik
12-12-2008, 06:33 PM
FATİH ERKOÇ-ANI

kaliteli bir müzik adamından kaliteli bir şarkı

pcshik
12-12-2008, 10:45 PM
zeki müren dinliyorum :)
şuan ; gözlerin doğuyor gecelerime

sonra sırayla; şimdi uzaklardasın, damarımda kanımsın, duydum ki unutmuşsun.. (daha bulmaya çalışıyorum diğer şarkılarını)

harika bir ses mükkemmel bir sanatçı..

rockkk
16-12-2008, 12:43 AM
selim gülgören istanbul:p

eliftetik
16-12-2008, 12:54 AM
tsm

gökyüzünde yalnız gezen yıldızlar -yıldızlı semalarda ki haşmet ne güzel şey ve bir dizi güzel eser

NAR_K
17-12-2008, 08:57 AM
gitme - Tarkan

cok eski bir sarki aslinda ama seneler sonra ilk defa dinliyorum tesadufen buldum ve cok etkilendim ..

Ne vakit gelsen aklima
Bir yildz düşer içime
Seni görürüm o anda
Yagar yagmur avucuma
Gidersen dogmaz güneşim
Sarar gözlerimi aci bir telaş
Gitme desem canim,
Kalir misin benimle?
Gitme desem canim,
Sever misin beni yine?
Gitme ah gitme
Geceler sabahsiz
Ömrüm baharsiz
Sensiz kalirsam
Ölürüm yalansiz
Gitme ah gitme, ne olur
Kivrim kivrim saçlarin
Islanir ben dokununca
Ne vakit gelsen aklima
Durdururum zamani..

Gökkuşağı
17-12-2008, 10:20 AM
sarardım ben sarardım
senin için sarardım
ben bu dertten ölürsem
kaderime sayarım. (türkü-ömer çelik)


çok hoş bir türkü .bu parçayı dinlemek isterdim. ben biraz ağır dan dinlerim.sadece dinlerim.hissetmemeye gayret ederek.

_ZeuS
17-12-2008, 01:24 PM
ezginin günlügü - sigaramın dumanına sarsam seni.

mmontessori
17-12-2008, 01:35 PM
o şarkıyı çok severim şimdi aşkı virane favorim

Nefertiti
17-12-2008, 01:55 PM
Edip Akbayram:Sevda çok uzaklarda..

_ZeuS
17-12-2008, 02:09 PM
levent yüksel - unutulurmuş..

eliftetik
17-12-2008, 10:58 PM
al green no sunshine when shes gone

_ZeuS
17-12-2008, 11:04 PM
anne o 'ain't no sunshine when she's gone' olmasın hanmi bill withers'ın ki.:D

_ZeuS
18-12-2008, 09:02 PM
sensiz-bitmeyen rüyalarımda hep sen varsın.

NAR_K
19-12-2008, 10:23 AM
Kirac - Hayalimdeki Resim

BETÜLL
20-12-2008, 02:16 PM
sezen aksu-tüm şarkıları.baştan sona sondan başa döne döne dinliyorum:)

eliftetik
20-12-2008, 02:40 PM
güzel bir ikindi, ezanı dinledim canlı allah eksikliğini göstermesin

_ZeuS
20-12-2008, 05:14 PM
nil burak - yalnızım ben

elohir93
20-12-2008, 06:33 PM
dermanımsın-kubat
süper şarkı bence herkes dinlesin

eliftetik
20-12-2008, 06:38 PM
nilüferi dinliyorum eski güzel şarkılarını

DİDEMVÖ
20-12-2008, 07:11 PM
Mor ve ötesi - hep aynı

paradox
21-12-2008, 01:18 AM
Nilufer..Soyle buldunmu...

NAR_K
21-12-2008, 05:20 AM
emre aydin - bebegim

yadiev
21-12-2008, 07:33 AM
Bunu (http://www.dosya.tc/01.D__GibiBir_ey.mp3.html) dinliyorum..her gün..her saat:D

eliftetik
23-12-2008, 01:41 AM
sting-shape of my heart sık dinlediğim güzel bir parça özellikle geceleri iyi gidiyor

Nefertiti
23-12-2008, 11:38 AM
Kubat;Ötme bülbül....

_ZeuS
23-12-2008, 05:46 PM
Dolores O'riordan - Stay With Me

kasımpatı
23-12-2008, 06:03 PM
anathema - deep ..

_ZeuS
23-12-2008, 06:29 PM
anathema - deep ..
süper parça :)

kasımpatı
23-12-2008, 06:44 PM
süper parça :)

aynen.. seviyorum

mmontessori
24-12-2008, 09:38 AM
sezen aksu kavaklar

eliftetik
27-12-2008, 12:08 AM
historia da un amor uzun süredir de telefonum bu müzikle çalıyor

nesilden nesile dinlenen hoş bir parça

_ZeuS
27-12-2008, 12:24 AM
vega-hafif müzik

dipsizkuyu
27-12-2008, 12:27 AM
kendimi dinliyorum.ara ara dinlerim çok eski bir parçadır ama her zaman hit.herkese öneririm.nasıl nerde ve ne zaman diye sormassınız değilmi.:cool:

Nefertiti
27-12-2008, 12:13 PM
Gülay;Kendine iyi bak,beni düşünme....

elohir93
27-12-2008, 12:36 PM
the godfather film müziği=)

goodnews
27-12-2008, 12:47 PM
Üç Nokta Bir- Yabancı

kasımpatı
27-12-2008, 05:03 PM
sentenced - farewell ..

ikra``
27-12-2008, 09:38 PM
Arash feat.Helena-Arash...herkesi selamliyorum bu sarkiyla :)

DİDEMVÖ
27-12-2008, 10:31 PM
aşık oldum anne - ayna

NAR_K
29-12-2008, 08:49 AM
rol yapma- grup 84

Bulamadın galiba kimse sevmedi
Seni sevmeyi benim kadar
Ne oldu neden sustun yoksa
Yanlızmısın sende benim kadarrrrr

super super yaa! : (

_ZeuS
29-12-2008, 10:38 AM
Bilgisayarın işlemcisinin FANINI :mad:

o kadar temizledim yağladım ,yine mide gurultusu gibi sesler çıkarıyor değiştirmem gerek galiba :)

kasımpatı
29-12-2008, 01:53 PM
murat çelik - ölüm..
bi şarkı bu kadar mı güzel olur ya :)

s3Rs3rRi
29-12-2008, 06:39 PM
Cem Karaca - Islak Islak

s3Rs3rRi
31-12-2008, 03:08 PM
Cat Stevens - Angel Of War(Savaş Meleği)

kasımpatı
31-12-2008, 10:21 PM
bilmiyorum ne dinlediğimi, radyodan enteresan sesler çıkıp duruyo :)

mutsuz palyaco
01-01-2009, 11:21 PM
Yılmaz Erdoğan '' Kendim ve Hepimiz Hakkında

plüton
01-01-2009, 11:39 PM
pc nin hoparlöründe hışırtı var onu dinliyorum :p insanın içini rahatlatıyor

DİDEMVÖ
02-01-2009, 06:08 PM
apocaliptica & Nightwish & within temptation - Sleeping sun

goodnews
02-01-2009, 06:12 PM
Göksel- Yarabbi Şükür

kasımpatı
02-01-2009, 07:31 PM
metallica - turn the page.. :)

kasımpatı
02-01-2009, 07:38 PM
jimi hendrix - purple haze

pcshik
02-01-2009, 09:10 PM
bilmiyorum ne dinlediğimi, radyodan enteresan sesler çıkıp duruyo :)

ve platoni nin "pc nin hoparlöründe hışırtı var onu dinliyorum insanın içini rahatlatıyor" sözlerine nasıl güldüm :) bugün herşeye gülüyorum yahu burda..

bende aslı-uykumda gel i dinliyorum ve saçma sapan oynuyorum ... :o

goodnews
02-01-2009, 09:17 PM
aslı- dans etmeye ihtiyacım var

pcshik
02-01-2009, 09:19 PM
şimdide teoman-papatya ile sizlerle birlikteyiz... :p

goodnews
02-01-2009, 09:21 PM
Asuman krause- Hep Yek =))

goodnews
03-01-2009, 08:07 PM
Direct- Ama sen Varsın

plüton
03-01-2009, 08:48 PM
Arkadaş işlettiği kişilerin sesini kaydetmiş, beraber dinliyoruz :D çok komik yaw

goodnews
03-01-2009, 09:01 PM
Emre Altuğ- Sensiz olmuyor

NAR_K
04-01-2009, 09:26 AM
Ege - sonsuza dek sevildigini bil yeter

NAR_K
04-01-2009, 09:32 AM
Yasar-O'nun Vedasi

plüton
04-01-2009, 10:33 AM
Babamın höpürdeterek kahve içişini dinliyorum. :D Benimde canım çekti ama evde kahve kalmadıki :(

9 ŞUBAT
04-01-2009, 12:53 PM
Sensiz olmuyor ,Emer Altug .

kasımpatı
04-01-2009, 05:24 PM
yüksek sadakat - döneceksin diye söz ver..

s3Rs3rRi
05-01-2009, 02:30 PM
Barış Manço - 40. Yıl & Gülbebeğim Çok Süper İkiside...

busra14
05-01-2009, 02:51 PM
içimden geçen sesleri

s3Rs3rRi
05-01-2009, 07:34 PM
Kıraç - Yıllar Sonra

DİDEMVÖ
05-01-2009, 08:19 PM
Our Farewell - Within Temptation

s3Rs3rRi
05-01-2009, 09:37 PM
Laibach - Turkiye

kasımpatı
07-01-2009, 02:50 PM
zaho - je te promets ..

ElinKizi
07-01-2009, 03:07 PM
yapmaaa dokunmaaaa KİM DOKUNDUYSA SANA ONA GİTTT.....


BEŞ PARA EDER Mİ VARLIĞIN Kİ YOKLUĞUN BENİ ACITSIN?????

ElinKizi
07-01-2009, 03:15 PM
fay sahara - touch me

Touch me.. In the silence of the night ( dokun Bana Gecenin Sessizliginde )
Tell me.. with the passion in your eyes to my face and my soul and ( Soyle ruhuma ve yuzume gozlerindeki sevgiyle )
Touch me.. like you never did before ( Dokun Bana onceden Hic Dokunmadigin Gibi )

plüton
07-01-2009, 03:30 PM
İnsanı en çok rahatlatan ilahi sesi. Kuranı kerim.

firedance
07-01-2009, 03:58 PM
sessizlik :)

s3Rs3rRi
07-01-2009, 04:01 PM
...İçimi...

EceLİN
07-01-2009, 04:56 PM
kendimi...

ElinKizi
08-01-2009, 08:32 AM
değer mi değmez mi diye düşünürken karar verdim..:)

sana değmez - serdar ortac

why me
08-01-2009, 09:01 AM
kirginligimi....

NAR_K
09-01-2009, 06:58 AM
grup 84 !! cdsni ba$dan sona tum $arkilarni dinliyorumm

Dreamcatcher
10-01-2009, 05:04 PM
hadise düm tek tek 10 numara ilk 5 teyiz

johnbarleycorn
10-01-2009, 05:14 PM
"Oscar Harris - Alta Gracia"

Harika bir şarkı, dinlemenizi tavsiye ederim.

s3Rs3rRi
10-01-2009, 05:28 PM
Haramiler - Mavi Duvar

placebo
10-01-2009, 05:53 PM
i know-placebo

NAR_K
11-01-2009, 02:42 AM
her dinledigimde kendimi cocuk gibi hissetigim bir parca..

yagmurun elleri - emre aydin yorumuyla :)

Dreamcatcher
11-01-2009, 10:56 PM
eşimden dolayı maç sesi gol sesi

dipsizkuyu
12-01-2009, 12:50 AM
vivaldi..the summer allegro non molto.

montana
12-01-2009, 02:04 PM
Rammstein - Mein Teil

s3Rs3rRi
12-01-2009, 09:34 PM
Erkin Koray - Sen Yok Diye

johnbarleycorn
14-01-2009, 04:55 PM
Prem Joshua - Secret Place

ElinKizi
14-01-2009, 06:29 PM
bana özel hazırlanan bi mix
ferhat göçer - gül ki

Dreamcatcher
14-01-2009, 08:57 PM
disko disko partizane

GKHNCKR
14-01-2009, 10:22 PM
Abdussamed'ten Yasin-i Şerif...

ElinKizi
15-01-2009, 06:40 PM
Adını Yazmışlar GÖKYÜZÜNEEEEEEEE - Kayahan

NAR_K
18-01-2009, 08:46 AM
Koy beni gozlerine - yasar

mutsuz palyaco
20-01-2009, 12:25 PM
Yavuz Bingöl '' Gitme

:(

yağmur yürekli
23-01-2009, 12:38 PM
seal love's divine
dinliyorum

deathdream
27-01-2009, 04:24 PM
Özlem Tekin-Yazmamışlar

plüton
27-01-2009, 04:32 PM
UĞUR IŞILAK
dizginle aşkını

_ZeuS
27-01-2009, 06:45 PM
disturbed - just stop nedense çok duygusal geldi :9

Dreamcatcher
27-01-2009, 07:52 PM
elvis presley

Dreamcatcher
28-01-2009, 10:23 PM
malesef şu an hiçbirşey açamıyorum yasak şu an

Kördüğüm
29-01-2009, 01:16 AM
Anladım anladım bitsin!
Anladım benim değilsin.
Anladım gönlün sevinsin.
Olamayız senle gayrı,
Yolumuz ezelden ayrı!
Anladım yarim değilsin :(

Bir kadın söylüyo; kim bilmiyorum ama şarkının sözleri ve melodisi çoook güzell.

NAR_K
29-01-2009, 01:56 AM
Toygar ısıklı!!

meltem_81
02-02-2009, 06:00 PM
bob dylan-joan beaz düeti- on more cup of coffee

BİRGÜL
04-02-2009, 03:45 PM
Ebru Gündeş..Kızıl mavi

plüton
04-02-2009, 04:05 PM
Kıraç - zaman

BİRGÜL
04-02-2009, 04:20 PM
Ebru Gündeş..kaçak

FleckmarFugitive
07-02-2009, 10:50 AM
Arch Enemy-Skeleton dance

HakanS
07-02-2009, 03:47 PM
bilgisayara bos cd koydum, kafamı dinliyorum.

meltem_81
07-02-2009, 04:01 PM
oi va voi- refugee süper bir şarkıııı...

Fobik
07-02-2009, 04:05 PM
Eminem&Dido-Stan bu seferde rep dinleyelim

dipsizkuyu
08-02-2009, 01:37 AM
bob marley..

mutsuz palyaco
08-02-2009, 08:19 PM
Bruno Pelletier '' Belle

:(

Dreamcatcher
08-02-2009, 11:16 PM
malesef penaltı konuşmalar sarı kart yani maçla ilgili konuşmalar tv de

Fobik
08-02-2009, 11:34 PM
gipsy kings djobi djoba çok güzeldir herkese tavsiye ederim...

NAR_K
11-02-2009, 06:35 AM
Hayko cepkin- firtinammmmmmm

_ZeuS
11-02-2009, 06:44 AM
çok eski birşey ama iyidir... Tanita tikaram - twist in my sobriety

g1z4y
11-02-2009, 05:32 PM
ehe mantığımın sesini:Dşarkı açsam bile o ağır basıyor çünkü...

Dreamcatcher
15-02-2009, 06:04 PM
gökhan türkmen yaralı kalbim

SEKERR
16-02-2009, 03:51 PM
Jale:senin için bu şarkılar (tek kelimeyle harika ve vazgeçemediğim bi şarkı)

mmontessori
16-02-2009, 04:00 PM
con dios je l'aime je l'aime

Sırma
19-02-2009, 12:02 PM
Ben yabancı müzik dinliyorum şuan.

Supermode - Tell Me Why

Dreamcatcher
19-02-2009, 04:14 PM
ajda pekkan flu gibi:)

hoyrat
28-02-2009, 07:46 PM
Özgür çevik-kimlerden kaçtık böyle

Dreamcatcher
02-03-2009, 06:17 PM
Murat göğe bakan ay yüzlüm

goodnews
02-03-2009, 06:37 PM
Tokio Hotel- rescue me

hoyrat
02-03-2009, 06:39 PM
candan erçetin - saçma

kendine kalıyor insan eninde sonunda

_ZeuS
02-03-2009, 06:45 PM
sezen aksu - kusura bakma :)

YADELLER
02-03-2009, 10:51 PM
Toygar Işıklı "Kalbimdeki Sancı"

g1z4y
02-03-2009, 10:59 PM
kafamı dinliyorum diyip iğrenç espri yapmıyım:)
beethoven dinliyorum--Love story
(dı dı dı dı dı dı dı dı dıdıdı)

mmontessori
03-03-2009, 12:45 PM
yüksek sadakat ihtimaller denizinde

plüton
03-03-2009, 03:04 PM
Yalın
son aşkım

mmontessori
03-03-2009, 04:36 PM
kendimi..........

plüton
03-03-2009, 08:02 PM
Yalın
kalamadım

YADELLER
06-03-2009, 12:12 AM
Gecenin hüznünü dinliyorum.....

YADELLER
07-03-2009, 02:57 PM
Zeki Müren "seni ben ellerin olsun diyemi sevdim"

hoyrat
07-03-2009, 03:18 PM
gökhan türkmen - büyük insan

masall
08-03-2009, 12:34 PM
büyük insan guzel sarkı

Nefertiti
08-03-2009, 11:33 PM
cat stevens - lady d'arbanvılle

YADELLER
09-03-2009, 01:32 AM
Kubat "Acem Kızı"

YADELLER
09-03-2009, 02:55 PM
Gittide Gitti Sevgilim Gitti
Ardına Bile Bakmadan Gitti De Gitti
Bu Gönül Onundu Almadan Gitti
En Güzel Ümidimi En Güzel Yillarimı Çaldıda Gitti

Bir Gönül Oyunu Oynamiştı Benimle
Kaybeden Ben Oldum Ben Oldum Kendi Ellerimle
Yaşamadım Böyle Derdin Daha Beteriyle
Başbaşa Yıl Talihimin En Acı Kaderiyle
Başbaşa Yıl Talihimin En Acı Kaderiyle

Beklemek Faydasız Dönmeyeceksin
Anladımki Beni İnandım ki Beni Sevmeyeceksin...

Çok güzel bir şarkıdır ,damar olsada

Nefertiti
10-03-2009, 11:29 PM
Celine Dion - Power of Love

YADELLER
11-03-2009, 12:13 AM
Yıldız Tilbe "Zaten Aşklarda hep Yalan Dolan"

Sırma
11-03-2009, 12:53 AM
Şuan dinlediğim felaket dehşet

chenn
11-03-2009, 09:43 PM
ziynet sali beş çayı:)

atomcekirdegi
11-03-2009, 10:02 PM
Amatör bi gruptan Saçlarını taramışsın türküsü...

maximillion
11-03-2009, 11:14 PM
müslüm gürses sadece

YADELLER
13-03-2009, 12:49 AM
Tanju Okan "Gözümde Yaşlarla"

YADELLER
13-03-2009, 02:53 PM
"Bir ay doğar pencerden bacadan" Cengiz Özkan

Nefertiti
15-03-2009, 11:22 PM
si tu savais combien je t'aime - Christian Adam

YADELLER
16-03-2009, 12:09 AM
ümit besen "bir akşam üstü"

Sırma
16-03-2009, 12:20 AM
Ben 1 aydır aynı müziği dinleyip duruyorum :rolleyes: ve halen bıkmadımda..

Ritmi hoşuma gidiyor, ve sadece bir cümle söyleniyor, kısa ve öz hani :)

Acaba müzik güzel olduğundanmı gerçekten yoksa sorun bendemi:D

dipsizkuyu
22-03-2009, 12:33 AM
Kazım koyuncu tsira

NAR_K
23-03-2009, 07:36 AM
leman sam- gül güzeli

elini son defa yanagma koy
istemiyorsan giderimmmm giderimmmmm
serin bir sonbahar aksamnda söz
ismini unutur silerimmmm silerimmmmmmm..!!

plüton
23-03-2009, 10:47 AM
Sınıftakı kız öğrencilerin bıdıbılarını. :)
uykum var kafamı dinlemek istiyorum, ama bunların susmaya niyeti yok

Sırma
23-03-2009, 09:55 PM
Inna-hot [official video]

Nefertiti
25-03-2009, 03:15 PM
"Gesi bağları"nı dinliyorum...

psikolog_yolunda
25-03-2009, 04:19 PM
Sinan Özen-Ağlayamadımı dinliyorum... Adamın bazı şarkıları gerçekten çok güzelmiş bugün farkettim :D

Nefertiti
27-03-2009, 11:59 PM
İskender Doğan:Kan ve gül....

harmonyy
28-03-2009, 08:53 PM
Murat Yılmazyıldırım - adsız özlem

s3Rs3rRi
29-03-2009, 01:51 AM
Kalbimi ve İçindeki Biriciğimin Sesini...

yunus
02-04-2009, 10:32 AM
uğur ışılak sır düğümü

plüton
02-04-2009, 01:45 PM
uğur ışılak sır düğümü

dğnyadaki uğur ışılak dinleyen tek insan ben değlmişim :)

Uğur ışılak muamma

Chessmaster
02-04-2009, 03:56 PM
Kolera-İrtifa Kaybı ( En sevdiğim şarkıdır )

fulya yıldız
02-04-2009, 05:15 PM
sagopa kajmer&kolera:bağlı hayatım pamuk ipliğine..herkese tavsiye ederim sagooooo...

ikra``
02-04-2009, 08:07 PM
Arash feat.Helena-Pure love

Sırma
04-04-2009, 09:57 PM
Britney Spears - if You Seek Amy

BETÜLL
05-04-2009, 06:49 PM
KIRAÇ garbiyeli

Fildekos
06-04-2009, 04:15 AM
secret garden

psikolog_yolunda
06-04-2009, 07:26 PM
Ercan Demirel-Durma Git

ikra``
26-04-2009, 12:03 AM
Beyonce - "Halo"

hoyrat
26-04-2009, 12:05 AM
nil- eminim sevmediğine
- çok canım acıyo

penta
02-05-2009, 01:59 AM
yaşar kurt-hadi baba gene yap.
milyonkere dinlesem sıkılmam :)

dangerover
02-05-2009, 02:03 AM
celldweller - so long sentiment :P

hoyrat
02-05-2009, 02:41 PM
göksel baksana talihe
aşk dağıtır gibisin ya hani bana :) :)

plüton
02-05-2009, 04:20 PM
Kurbağaları. :)
Yağmur yağıcak heralde :D

Happy_Time
02-05-2009, 09:53 PM
>>>>>Ömer KöroğLu Sen YokTuN <<<<<

ikra``
05-05-2009, 01:19 AM
Evanescence- "My immortal"

Nefertiti
06-05-2009, 12:14 AM
KIRAÇ/ Benim Yolum

düşünceli-
06-05-2009, 02:08 AM
görünce aşık oldum o güzel gözlerine:):)

yasoş
08-05-2009, 10:54 PM
ilkay akkayadan adıyaman dinliyorum harika

hoyrat
08-05-2009, 11:51 PM
yak gel bildiğin ne varsa
sat gel gözüm yok para pulda
funda arar- yak gel

amelia
09-05-2009, 09:22 AM
evanescence everybody's fool

ikra``
09-05-2009, 12:10 PM
Kelly Clarkson - "Addicted"

goodnews
09-05-2009, 10:16 PM
Özgür Kurum- Senden Başka

BeYaZ_KeLeBeK
15-05-2009, 04:56 PM
hande yener/ deliler ;)

plüton
16-05-2009, 02:35 AM
Kuşların cıvıltılarını:)
hangi müzik insanı bukadar rahatlanabilirki.

cemcem
16-05-2009, 05:53 PM
Volkan konak- Mimoza Çiçeği

Ben Zeytin çiçeği niyetine dinliyorum:rolleyes:

ikra``
16-05-2009, 08:20 PM
Hande Yener - "Hayrola"

ikra``
16-05-2009, 10:28 PM
Hadise - " Dum Tek Tek " ;)

hoyrat
17-05-2009, 07:32 PM
beniiii benimleee bıraaaakkk
beniii benimleee buuuu cehennemdeee
ruhum senden çoook uzaaakkk
yabancıyıım senin cennetineeee

Nefertiti
19-05-2009, 12:51 AM
Aslı Güngör - Son Öpücük....:)

9 ŞUBAT
19-05-2009, 09:37 AM
çile bülbülüm çile yi dinliyorum .

Dreamcatcher
21-05-2009, 07:24 PM
Murat göğebakan ay yüzlüm

Chessmaster
22-05-2009, 11:43 AM
İlhan İrem-Şalamar

Nefertiti
26-05-2009, 11:46 PM
Kirac- Oysa bir umuttu

olasılıksız
27-05-2009, 12:29 AM
hivron....

Ex mi Amor
27-05-2009, 12:48 PM
Hayko Cepkin-Fırtınam:D

ikra``
27-05-2009, 10:20 PM
Ajda Pekkan - "Resim" -yeni sarkisini cok begendim....

Nefertiti
29-05-2009, 04:45 PM
Güler Işık Metris

Hücremdeyim hasretinle yanarım,
senin için hergün,hergün ağlarım..

Beni anlamadın ona yanarım!
ona yanarım

Nefertiti
01-06-2009, 11:38 PM
Fatih Kısaparmak Günahmı

Ex mi Amor
02-06-2009, 10:33 PM
Grup yorum-Nurhak sana güneş doğmaz:D

beker9
02-06-2009, 11:09 PM
evanescense - everybodys fool

cemcem
02-06-2009, 11:17 PM
Radyo dinliyorum

Joy Fm :rolleyes:

sibel
03-06-2009, 12:18 AM
yildiz tilbe iki kadin bi adam

plüton
03-06-2009, 12:24 AM
yildiz tilbe iki kadin bi adam

ıyyy yıldız tilbemi dinliyosun hala :p

plüton
03-06-2009, 12:25 AM
Candan erçetin. Bir yangının külünü.

Nefertiti
03-06-2009, 12:46 AM
Ahmet Kaya - Ayriligin Hediyesi

TheDarkmeLy
05-06-2009, 09:14 AM
sLipkNot- Before I Forget
cok gaz bı parca ...

nymphadora
05-06-2009, 04:35 PM
Anathema - Alternative 4
depresyonda olanlara tavsiye edilmez..:confused:

Ex mi Amor
05-06-2009, 06:09 PM
Duman-Paranoya:D

olasılıksız
05-06-2009, 06:33 PM
en derin yaralar kapanıyorsa en derin acılar unutuluyorsa neden korkulur hayattan söyleyin bana;)

candan erçetin.... elbette

Ex mi Amor
05-06-2009, 11:41 PM
Müslüm gürses-meselem:D:D

olasılıksız
06-06-2009, 02:10 AM
Derdin neyse söyle
Buluruz bir çare
Aglanma sızlanma
Dök derdini ummana
Gafil aç gözünü
Öğren başka yol yok
Cehennem de cennetin de sensin düşünme
Ona buna bulunacak bahane yok yoook yoooook yooooook:D:D:D

amelia
07-06-2009, 11:18 PM
almora tears of the angels
sırada amazing grace hemen ardından da white lightning

kasımpatı
11-06-2009, 05:58 PM
barış manço - ali yazar veli bozar

Ex mi Amor
11-06-2009, 06:58 PM
Duman-Hayvan;)

sretyesreh
12-06-2009, 02:20 AM
en sevdiğim sesi.gecenin sessizliği....

g1z4y
12-06-2009, 02:21 AM
biraz rahatlıyım dedim klasik müzik dinliyorum...
mozaaaaarttt-alla turcaaa:)

olasılıksız
12-06-2009, 02:28 PM
namjoo....toranj

chenn
12-06-2009, 04:17 PM
candan erçetin: GAMSIZ HAYAT

okb-okb
12-06-2009, 05:44 PM
bilgisayarımın ses kartı bozuldu galiba...çok sevdiğim halde müziksizimm su an

kasımpatı
12-06-2009, 06:12 PM
marduk - paint it black

sretyesreh
24-06-2009, 02:29 AM
şebnem ferah..unzile

sevdenur
28-06-2009, 06:34 PM
Göksel baksana taliheyi dinliyorum. Çok hoş bir şarkı ritmi filan.:)

paradox
28-06-2009, 08:04 PM
Ana haber bulteni:)

goodnews
02-07-2009, 01:11 PM
Placebo- Meds

ates
02-07-2009, 01:25 PM
Gülben Ergen-Aşk hiç bitmez :D

ates
02-07-2009, 01:52 PM
Berker-Kimseyi öyle sevmedim...

ates
02-07-2009, 02:00 PM
Gripin-Sanane bundan

goodnews
02-07-2009, 02:13 PM
Zardanadam - Sevgililer Günü :rolleyes:

ates
02-07-2009, 02:16 PM
Gripin-Boşver(((Hikayeler anlatıldı...)))

goodnews
02-07-2009, 02:38 PM
Yüksek Sadakat- KAtil&Maktül

g1z4y
02-07-2009, 02:39 PM
Mozart-allegro-Philharmonia Orchestra

ates
02-07-2009, 02:40 PM
6.Cadde-Koyver gitsin

goodnews
02-07-2009, 02:41 PM
Tripkolic- Düşlemeyi Özledim

ates
02-07-2009, 02:43 PM
Toygar Işıklı-Çok Geç

goodnews
02-07-2009, 02:45 PM
Yalın- Bir Tek Sen Eksiksin

ates
02-07-2009, 02:49 PM
Çelik-Ayrılık