Orijinalini görmek için tıklayınız : Şu an Ne Dinliyorsunuz?
Sayfa :
1
2
3
4
5
[
6]
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
goodnews
02-07-2009, 02:52 PM
Zardanadam - Senden Adam Olmaz Adamımmm :D
Gripin-Sanane bundan
liste başına geri dönüş :)
yin-crcssn
02-07-2009, 10:47 PM
coldplay-violet hill
6.Cadde-Koyver gitsin... (gözlerin bile donmuş... O kadar soğuksun ki...)
goodnews
02-07-2009, 11:09 PM
Green Day-Basket Case
Mustafa Geceli-Unutamam...
sevgiduvarı
02-07-2009, 11:19 PM
Roza Eşkenazi,,,:)
Çelik-Ayrılık
ahhhhhh zor ayrılık çok zoorrr..
g1z4y
02-07-2009, 11:21 PM
Wolfgang Amadeus Mozart - Symphony No.40 G Minor
Düş Sokağı Sakinleri-Al beni yar...
Neden saçların beyazlamış arkadaş... :D
hoyrat
03-07-2009, 05:01 PM
yalın - ki sen
goodnews
03-07-2009, 05:34 PM
Candan Erçetin - Anlatma Sakın
dil-teng
06-07-2009, 12:21 AM
duman-senden daha güzel :)
hoyrat
06-07-2009, 12:21 AM
kaybettik severken
yorulduk denerken
bana sabırlar dilerdin
sen pes ettin
ben denerken
ikra``
06-07-2009, 03:47 AM
Douzi-''Maryama''
Sagopa Kajmer&Kolera-Şampiyonu sıkar yarış...
Sagopa Kajmer&Kolera-Monotonluk maratonu
Kolera Verse:
Benimle kal! Hevesim kursağımda takılı kaldı
Gözlerim telaş timsali her ölenle ağladı
Pervasız tenin gözümü aldı komada martı
Lodos mağduru melteminle ayıldı ve
Yalnız uyandı. Suskunluğum minnetimdi
Yokluğun varlığı kanattı kendimi limana
Bağladım uçarı aklım halattı karaların
Ve kesin seçimin bütünü eşittir hayattı
Bacaklarım kırıldı adın koluma kanattı
Burun buruna geldim seni bulmak için
Her belayla düşündüm 3 yıl arayla
Küs mü Mecnun Leyla'ya?
Bacaklarımı sarkıttım dalga çarpar ayağıma
Beyaz saçların akasya çalmış kokunu lavanta
Vadeli yıllar karanlıktan korkmayı sana yasaklatır
20 senede uzayan saçı küçük bir bit makaslatır
2 çocuğum olsa aklım salıncakta sallanır
Büyümek istemiyorum annem babam yaşlanır
Saçının beli kopmasın, korkarım Allah muhafaza
Şerefine izin verdim bugün kalbimdeki ber muhafıza
Ziyarette evliya dedim farketmelerini sağla
Buz gibi karaya vurmuşum, bulmuş sahil muhafaza
Tanrım yıllar günaha soktu, gel de içimi filtre et
Yılıkır bendim ilk tayfunda yağmururun işi çiselemek
Sineğin yalısı her papatya yüzünden çirkin çiçek
Çıkışmıyor param melek, yürüyerek geliyorum sabret.
Nakarat:
Bırak, yine başa döndü bu dünya
Yine sona sardı aynı kaset, bıktım!...
Bu monotonluk maratonu. Onu tanı!...
İçinde düşünce koştur!
Sago Verse:
Derin bir denizin dibine çökmüş bir hazine aşk denen
Gafilen bir av olur aniden. Bir kalp ve diğeri hükmeden.
Benden uzakta olsun derdim körpecik çocukken.
Gücümü toplamam gerekti aldanışımı yaşarken
Kıvranımışı seyreden melekler gibidir sükunet
Tam kendimi toplamışken önüme çıkar hayalet
Ve korku içime hucmerken korkup kaçar cesaret
Felaket sarsılışımı izler, cesede çevirir esaret
Yardım et, bir iğne vur!... Ve sönsün acımın yangını
Güneş su olsa, yağmur kurusa ayıltamaz bu baygını.
Çok zorladım şansımı ve yatıştırdım hırsımı.
Yaşama kafa tutarken kafamı kırdı cadının tılsımı
Hileden uzak bu adama sille vurma yazıktır.
İlle çile mi çekmem lazım? Nurum yüzüme dargındır
Bil de gerisi mühim değil, sevgim sana özel ve saftır
Bugüne dek işlediğim günaha istirhamım tek bir aftır.
Dökmek ister içini içim, anlatmalı mı biçim biçim?...
Her neşe, bir içim ve içlenişime direnişim.
Ben, yürüdükçe kalır izim, bitmek bilmez pembe dizim.
Yüzüm her resimde karanlık, karamsar bir çizim
Sagopa Kajmer & Kolera- Bir var bir yok...
Nakarat:
Birgün siyah renge sor hep karanlık içini yakar
bembeyazdım kirlendim, taşlandım yuhlandım bittim
birgün al sancımı çek gör!... Sinmiş içine kapanmış ağlar
bir var bir yok bedenim, tercihimde hakkım yatar
Sagopa Verse:
Gökyüzünden baktığımda insan karınca görünür
yerden yükseldikçe cüssen giderek küçülür
bugün esen rüzgarlar zerrelerimi aldı benden uçurdu
dün koca bir ağacın yaprakları havada raksa tutuldu
mevsimler ve yapraklar arası daim savaş - barış var
ölüm yahut yaşam var, suçlular ve merhumlar
kimse birinin ruhunu (eline) geçiremez ilahtan başka
insan parayla satın alma yoluna gider insanı, ya başka?...
Bilmem neden diyologlarınız bu derece laçka
Hiç ölmeyecekmiş gibi günü gün etmeniz saçma
içinde olanı bilmeden, bilinmedin bir kutuyu açma!...
Evine dönmeye çalışan tırtıl gibiyiz bizler tehlikede
tavsiye koleksiyoncusuyuz, güvenlerimiz engebede
anılarımı düşünürken ben, yaralarımı hesapladım
nefsimle yarış halindeyim, adımlarımı hızlandırdım
önceden ferah, rahattım, üzüntüden zayıfladım
birinin yaptığı yanlıştan ötürü ben ayıplandım
iblisin ağzında sayıklandım, bir pirinç tanesiyim
çakıllardan ayıklandım, çakallardan kaçtım.
Kolera Verse:
Metin ol, yağmur yağsa benim kafama düşer kor
emeklerimiz ziyan ettin koş toz ol.
üzme beni be ben en bahtı kara şanssızım
geleceğime meraksızım, ben yalansızım
ışıktan rahatsızım
Adam olsa marazi, doğru benim terazi,
bitene denir mazi. Kolo tek bacaklı gazi
durma sende al bi şan, çok perişan gidişat
şaklabanla doldu taştı camiam artık et berat
Deneme rapim edilmez alt
oldu denedin ettin halt
Critical mirettebat
1 dişi 2 irtibat, hergün değil senede bir
içten güldüm bunu da bil, oldum bende yerle bir
adım sözlerime kefil
içerlikleri tekin değil, çuvalın ağzını iple boğ
sen yaralı ben ölü hayli ağır bilanço
bu hızla viraj alınmaz, kes gazını, çek elfo
bir verse de atayım da ordan gel ve
sen de rapime doy.
Öğüdüm ağır omuzlarımda inler durur habire
mecburen yağtığım her işi yaptım şeytan şerrine
bu ne yorgunluk dinlen kolo çek bir tabure
Celaleddin der dışına o sızar ne varsa testide.
Sagopa Kajmer & Kolera - Herkesin bir suçu var
~ Sagopa ~ verse:
Canını yakacak eller uzatıyorlar insanlar.
kaç rüyanı yakaladın? ben bir kaçını ama soyut.
kolunu jiletin keskinliğiyle keser birisi yazar koluna
ben vücuduma değil yapraklarıma yazıyorum.
ben hep o küçük çocuğu düşünerek yazıyorum
hiç de mutlu değildi ve ayna karşısında çekingen
sahipliği zayıf bir bedene sığdırılmış güç
burnunu sürtmekten, iyinin kokusunu almam güç.
turnanın gözünden vurmak için zamana ihtiyaç varmiş
hedefim başkalarının da hedefiymiş, neymiş işim zormuş.
tüm bunları kim uydurmuş. eğilip nasihat veren ağizlar kokmuş
tanışlarımın gülümsemesi hafızamda kayıtlıdır
yapmacık bir gülücük atma anında anlaşılır
şeytanin gücü yanında çelimsiz bir savaşçısın
melek olmaya kalkma kötüye çok yabancısın
bugün senin için hayat bitiktir ama yarin?...
yumruk yemek istemiyorsan tadını sakla tokadın.
güneş soğuk,yağmur sıcaktır ya ferde bazen acını yaşamayanla durmak zaman katliamı zaten.
Nakarat:
hepimiz sorumluyuz herkesin bir suçu var
zaman aşımına uğrar yada hışımına rastlar
bunun için gözün ağlar kafan duvara da toslar
yazık o kadar dost var, inandıklarımızın arasında çok fark var.
~ Kolera ~ verse:
Anlayamadılar anlattıklarımda mana var
içlerinde mağaralar haklisin birazcık dar
raydan çıkmış kara tren birbirine girmiş katar
taşıdığı bayrak altında ezilmez bu alemdar
babam ağzı bozuk olandan haz etmez
baba bu kez affet ama bunların hepsi ayni b.k
benim bunlara karnım tok arafta yüz kömür kok
en korktuğum şey demek ki kaybedeceğim bir şey yok
herkesin bir itibari vardı bence kendince
konuşmaların artı yüzünde veren seni ele
2 elim arasında kafam daldım amma derinlere
orada bir kalem buldum yazdım en zekilere
bana kafayı takmasın facialar
yoksa koluna beni takar onun eşi olmak istemem
züğürtleyince tüccar eski defterleri açar
kalır naçar, yine beni bulsun istemem
konuşurken senden fazla teklemem
vaktim yok dinlenemem ki ben
bozdu kendini aslı demek verem oldu kerem
ben pineklemem lafa tutma beni yürüyorum
gir dünyana sürgülen...
Sagopa Kajmer-Düşersem yanarım
1.Bölüm
Yine o kirli dram-set lerimin içindeyim,
Ve hayatının en güzel parçasıyım,
Kırıklarının alçısıyım.
Affım olsun hain darba,
Yediğim darbelerle sığındım Rab'ba,
365 gün 52 berbat hafta,
Ağıtlarımla rafta,
En büyük destekler çıkarsızlıktan ötürü lafta,
Ben aklımı dile düşürdüm,
Kapalı kapıdan kafamı çıkarıp kafayı üşüttüm,
Yüzüne okkalı cümleler üfürdüm.
Hey yabancı, ben zaten yıllardır içime dönüktüm,
Parlayan bir alev gibi görünürdüm ama sönüktüm,
Hayat bir bot ve bot çevresi dolu beyaz köpek balığı,
Diptekiler iştahla düşünür tepede duran azığı,
Rüyalarımın öldüğü yerde uyudum ve yine bot battı,
İlk rıhtım ben battım ah tahtım vay bahtım.
Dudaklarım kanayana kadar yapmak istediğim işte bu: Rap,
Benimle ol hep.
Ölmek üzere olan dünyada bir ölümlü yaşar mahlası Kaf-Kef,
Dualarım vesvas'ı hannas'ı eder def.
[nakarat]
İncecik ip üzerine koca ayaklar bindi, nefsim içine sindi.
Kirpiklerim titremekte korkularımdan, düşersem yanarım.
O kadar içime sindim ki, vinç getirsen kalkmaz başım,
Yov! Gömün burada can naşım,
İç çekmekten düşünmekten ağardı saçım,
Düşersem yanarım.
2.Bölüm
Vicdan bir güneş gibi parladıkça ısınır için,
Geçen vakte "bir zamanlar" adını koyduk niçin?
Çünkü gelen gider makbuludur kısası ziyaretin,
Bana müsade sana rastgelsin, budur hikayemiz.
Takdir buyur, kış bulutların kadar doluyum Rabbım,
Bir ağlasam dolar taşar seller alır bahçem bağım.
Yükseldikçe nefesi kesilir yalnız kalır dev dağın,
Aramadıkça düşman buldum, hasım solum sağım,
Cehennemde soğuk bir gün, boğuk bir adam,
Donuk bir surat, bekle gelir bir gün beklediğin murat,
Bazılarına gül dikenicesine batar rahat,
Nefret edercesine yaşar hayat, buyur mezara yat.
Soğukluk içime hükmedince güneşim buz adası,
Şemine pervane misali Sagonun aşkı,
Sessizliktir içimden geçirdiklerimin sedası,
Duymakta olduğun engin sözler derin denizlerimin dalgası.
[nakarat]
İncecik ip üzerine koca ayaklar bindi, nefsim içine sindi.
Kirpiklerim titremekte korkularımdan, düşersem yanarım.
O kadar içime sindim ki, vinç getirsen kalkmaz başım,
Yov! Gömün burada can naşım,
İç çekmekten düşünmekten ağardı saçım,
Düşersem yanarım.
Sagopa Kajmer- Kötü insanları tanıma senesi
1.Bölüm
Yunus Temmuz başı yol sonunda elde çiçek bekler
Sensiz geçen hergün için kapıma çelenk gönder
Kahır bu adamı yere devirdi kulaklarım sağır
Hoş sesinle bana bağır, hafiflesin yüküm ağır
Gözüm ağladıkça gamzelerim gülmemekte
Ruhum yıpranmadıkça kalemim hareket etmemekte
Nefesle inşa ettiğim sözüm kulaklarına borçtur
Şeytan güvendiklerimi gömdü, Lan ne iştir
Ne olur üzme kendini, güneş habercisi geceler
Zorlasam da çıkmamakta ağızdan, o kolay heceler
Hiç bilmediğim bi yerde en çok bildiklerimleyim
Onları silmek isteyenlere karşı muharebelerdeyim
Benim bir kitaptır arkadaşım, muhabbeti yarım kalır.
Zaman sanığım olsa şimdi, idam ederim adı kalır
Senden korkum olmasa kurşunu, kafama ellerim hediye alır
Anlaman zor ya neyse, ahım gider vahım kalır
Kötü insanları tanıma senesi, can çekişmekte adımın beş hanesi
Yaşamdan soğumamın çoktur bahanesi
Günden güne yırtılmakta kalbimin 12 perdesi
Korkutur cesaretimi iradesizlik sillesi
Nakarat
Bak dayandım olmadı, çek silahımı vur
Elim belime varmıyor affet
Bugünüme kusrum var
Dostum canımamı kastın var
Kim hekimse hakimim olsun
Tek duvara tek kafa depremim olsun
Sus yaralama şansın var
Sago kaç firara hakkın var
2.Bölüm
Benim gerçekliğimin ölümsüzlüğü yaşatmakta hüznümü
Kendimi kendime hediye ederek kutladım son doğum günümü
İnanmasanda geçer zaman, nöbet vaktin dolacak
Aslan sabrın tadıda acı da olsa, tatlıdır ya mevyan
Bakacağım tek yön önüm
Doğru rotayı izler gözüm
Rüzgara emanet sözüm, hasretlerle yandı gönlüm
Yalnızlığım kalbime zulüm, korkutmakta heran ölüm
ben bir pembe diziyim hergünüm bir bölüm
Dişlerimden gardiyanlar, hislerimden çağlayanlar
Kirlerimden bataklıklar, kemiklerimden korkuluklar
Parmaklarımdan sivri bıçaklar yaratıp
Savundum kalemi, sırrı açmak cinayetti.
bir kilo altın sukunetti.
Toprakla aramdaki mesafe kadar hayat değil uzun
Adiler yoluma tuzak kursun, geri teper her efsun
Yunus un gözleri kara bulutlarla dolsun
yok elinde sabırdan öte bir kozun yunusum...
Nakarat
Bak dayandım olmadı, çek silahımı vur
Elim belime varmıyor affet
Bugünüme kusrum var
Dostum canımamı kastın var
Kim hekimse hakimim olsun
Tek duvara tek kafa depremim olsun
Sus yaralama şansım var
Sago kaç firara hakkın var.
Sagopa Kajmer- Sonumuz yakın mesafe
1.Bölüm
İçinden geleni kağıda dök!... Boşalsın ilham yağmuru. Gezinsin ruhun derin sularında Yunus mağduru.Ümitvarem
düzelir belki belinin kamburu.Duru göz yaşlarımın parıldar tenimde nuru. Çeşm-i siyahım nedir bu derdin?
Kirpiklerine saklanırsın görünmek istendikçe saklanırsın yaklaştıkça harlanırsın harlandıkça sızlanırsın yıkılmadan
sallanırsın .Sen dünyaya aydan yakınsın ben dünyanın sırdaşıyım sen dünyalık rüyaların uykusundasın ben
dünyalık kabusların bunalımlarındayım sonumuz yakın mesafe.Bak gönlümün etten sarayı kandan harabe
mutluluğumu tehdit eder duyduğum her hurafe insan üzgün taife yarın bayram günüm arife kaldıramayacağım
yükleri almadım hafife bana asla dostluktan bahsetme kendi inandığın yalanlarla aks etme iblis her gözün
göremediği hain kelle o kelleler kopmadan var olacaktır hile.
Nakarat
Yalvarışım bahtıma güvenimden herşey kendiliğinden içimdeki minik çocuk titrerken belki gün gelir aldanırım.sabır
çile çektikçe dile bile bile attığın her adımım gelecek dile
bugünden mi yarınını satın aldın korkarım sonumuz yakın mesafe
2.Bölüm
Sana neden bahsetmemi istersin hanım kızların iz bırakmadan yürüdükleri karlı yollardanmı cemiyet aleminin
ayaklarını kapan kapanlardanmı orta okul çocuklarının ellerindeki renkli haplardanmı Bunada çok şükür deme!..
Yıllar sonra olanlardan ötürü yüzüne tükürürse ufakça bir bebe geçmişin kahrı yakar bağırı demedi deme insan
oğlu herşeyi deviremez bir bilekle .Bu şehrin ışıkları gün geçtikçe loşlaşmakta erkekler hemcinsinden hoşlanmakta
yasaklar izdivaçta örfe ters düşenler revaçta tavşanların aklı havuçta ne kaldı avuçta .Taa derinlere kadar, yolu
var ateşten terlikler giydirirler beynin fokurdar zebaniler homurdar et ile kemiğin sonu alevden murdar.
goodnews
07-07-2009, 03:13 PM
Yeni Türkü - Destina
Sagopa Kajmer-Tek başınalığın yolcusu
1.Bölüm
Bal saçan dudak ısır
Malum çirkeflik kısır
İblis kanıma girmeni üstelerse bilki hile vardır .
Bir aftır ayıba örtü
Çirkef koparır gürültü
Binlerce süprüntü ben şahidim ses var yok görüntü.
Sadece bana mahsus bu mapushane
Bengü tütün yanında insan sarılı beyaz kefene .
Hakkın üçtür kulağıma söyle, insan kaç tür ?
Gördüğün halüsilasyonlar seni derinden ürkütür
Günah yalan haram adamın suratına tükürtür
Yanar dağlarının volkanlarını nefsim püskürtür.
Dudaklarım çarpıştıkça meftun yunus gazaplarda
Tahammülüm ayaklar altında izler minik bir karınca.
Rüzgar şiddeti bilmez duvarın ardına saklananlar .
Gam Bağından ayaklarımı kurtar canım feci yanar.
Güneş ışıldadıkça duvarlardan gölgem parlar
Sözlerimin perişan saçlarını kalemim tarar.
Kader Beter zengini duygu hazinem iflas
Diline hakim ol bak sol elimde alyans.
Bir kan pıhtısından oldum yoktur bundan gayrım
bana sorduğunuz saçma soru için hem evet hem hayırım .
Dilsiz şairin dili çözülse kulak duymaz sağırım
Güneşin küstüğü çöllere ben yağmurcasına yağarım .
Hey yabancı yolun yarısı 35 der Sıtkı Tarancı !
Korkarım 5 sene sonra saracak içimi derin sancı.
Nakarat
Sadece bana bak !
Bana yalan söyleceksen önce gözlerinle anlaş !
Ancak bu komplo beni yıkabilir, dayandığım destekler devrilir.
Çirkef ''Kaf-kef'' deme ne olur..
Tek başınalığın yolcusu tek Olur.
2.Bölüm
Beni Boğmak için bin dereden su getirdiniz..
Hepsini içtim !
Felekle pençeleştim
Anam-babamla helalleştim.
Ve Hiç bilmediğim savaşlar içine düşüp cenk ettim.
Harp ettim darbe aldım
Hücum ettim affettim.
Bu dağa ilk ben tırmandım
Zirvede ciğerimi patlattım.
Üzerime çığlar yağdı, bak ben hala hayattayım
Hiç bir tehdit tenime rüzgar kadar zarar veremedi
Özgürlüğüme çılgınca koşarken görmüş komşum beni
Aklındaki dev ekranda neler gördüğünü anlat bana
Hediyen anahtarı sende olan şu kapalı kutuda.
Akıldır kutunun adı ..
Tadından yenmez cümlelerimin balı.
Seferdeyim üzerimde bulutlar, altımda uçan halı.
Bırak umudun yeniden doğsun
Her yeni gün seni neden boğsun.
Daha önceden yapmadığın hataları yapabilmektenmi korkuyorsun yoksa. ?
Aram ol.
Bu sağnak yağmurun ardından güneşin doğsun
Konuştuğum duvarların dili olsa susmaz asla
Kendini öldürdün ruhunu unuttun son intiharında
Bu gece uykumda göreceğim farklı rüyalar var
Yarın sabahki kalkışımda vereceğim yepyeni bir karar
Kendime hatırlatıp sonra unutturduğum hatıralar
Atacakları bol çamur batacağım çok batak var
Hoşuma gitmedi hayata kattıkları bu sert aroma
Düzelebilmek için başvurduğum her tedavinin sonu koma !
Nakarat
Sadece bana bak !
Bana yalan söyleceksen önce gözlerinle anlaş !
Ancak bu komplo beni yıkabilir, dayandığım destekler devrilir.
Çirkef ''Kaf-kef'' deme ne olur..
Tek başınalığın yolcusu tek olur....
9 ŞUBAT
07-07-2009, 06:37 PM
kemeraltı guzeli ni dinliyorum .
Sagopa Kajmer-Dil yaratmakta en asil silahları
Batık güneş, soğuk zemin
Boğuk nefes, içim emin
Tahrik son radde kalbim boş bir cadde, yüzler serin
Güven uzaklaşır içimden, bu kuşku iğneler derin
Benim kendimden başka sadığım varsa bana verin
Kaçıncı kuyuyu kazmaktasın, içine beni düşürmek için?
Biriktirdiğin toprakların, soluklarımı kesmek için
Bak bir bildiğim var, öl demezse tanrım yaşar kul
Taşar deniz, yüzer balık, batmaz bizim kayık
Aşar boyumu dalga, loş bir oda bu boş kağıtların içinde oturduğu
Yalnız adamın dilsizliğine eşlik eder taş duvar
İçimde şefini kaybeden bir orkestranın hüznü var, dışımda Charlie Chaplin gülüşü
Kimsenin bir kimseden bir farkı yok, çıkar en önde
Kalabalık bir dost listesi, gereksizler tepelerinde
Anladım ki geçti yıllar adlarını unuttu dilim
Bir yere kadar dayandım, yol ortasında bitti pilim
Nakarat
Tercihini yap, seçeneklerinden seç
Geç köprüyü sınavın sonu malum
Dil yaratmakta en asil silahlarını
Cümleye yükle cephaneyi bekle
Nakarat
Zaman yalancılarla, arsızlarla geçer, irdeledim
Henüz küçüksün, ben de senin yaşlarında asileştim
Annem babam öğüt verirdi, en doğrusunu ben bilirdim
Hayat denen ekmekten bir dilimdim ben de yendim
Unutma bir delil gerek, bir dostluk kanıtı lazım
Ucu kırılmış bir kurşun kalemle, kalemtraşın aşkı misal
Dost masal, bir önsözü ve birde buruk sonu var
Kısa bir süre güneş açar yanarsın, sonra kar yağar donarsın
Karanlık olmadan aydınlık değersiz bir pırlanta
İçini dinle sesini duy, konuş ruhunla karanlıkta
Şişman pişmanlıkların içini kemiren
Utan, sıkıl, korkma, geçer
Kaderin eli içimizden en zayıf halkayı seçer
Bak şeker, sen git kendine has tarzınla şinanay oku
Nasıl temizleyeceksin bakalım ortalığa saldığın b.ku?
Ayırt ettim gözleri açı ve gözleri toku
Kendine gelmek için hergün en az, bir kere bir dizemi oku
Nakarat
Tercihini yap, seçeneklerinden seç
Geç köprüyü sınavın sonu malum
Dil yaratmakta en asil silahlarını
Cümleye yükle cephaneyi bekle
sevgiduvarı
08-07-2009, 12:37 AM
Safiye Ayla-kalbimin...
olasılıksız
08-07-2009, 12:42 AM
can.......
g1z4y
08-07-2009, 02:54 AM
evin karşısında bulunan yoldan geçen arabaların seslerini...her ne kadar baş ağrıtsalar da bazen:rolleyes:
dipsizkuyu
08-07-2009, 03:04 AM
sözlerimi geri alamam;
yazdığımı yeniden yazamam;
çaldığımı baştan çalamam;
bir daha geri dönemem
akıyorsa gözyaşım kurumasın;
bulutsuzluk özlemi.
sretyesreh
08-07-2009, 01:58 PM
şimdi ölmek istemem daha hiç gülmeden..........çoban yıldızıı..sen benle kal çoban yıldızı...henle kal çoban yıldızı.......
sevdenur
08-07-2009, 02:05 PM
dınnnn diye insanın beynine işleyen pc sesini.:confused:
goodnews
08-07-2009, 02:07 PM
Britney Spears- Toxic
Selina
08-07-2009, 02:13 PM
cik cik cik kus sesleri,bahceme yem attistim...cok sevk veriyor bana onlari izlemek :D
hoyrat
08-07-2009, 03:22 PM
Kaybettik severken
Yorulduk denerken
Bana sabırlar dilerdin
Sen pes ettin
Ben denerken
plüton
08-07-2009, 03:47 PM
Pamela spence. İstanbul
Sagopa Kajmer&Kolera-Şampiyonu sıkar yarış...
Liste başıı... ;):cool:
olasılıksız
08-07-2009, 11:27 PM
Farid Farjad.....An Ruhza
sevgiduvarı
08-07-2009, 11:49 PM
tv den ziynet sali..:)
dipsizkuyu
09-07-2009, 12:25 AM
gülay gücüm kalmadı :)
geceden bahsediyor yine.aklıma nedense bu şarkıda hayyam gelir canım şarap çeker;hassan sabbah gelir,boğazımda düğümlenir.:D
civilengineer
09-07-2009, 01:19 AM
göksel-baksana talihe
Sagopa Kajmer-Sevemedim vedaları
MOZOLE MİRACH VERSE:
Bilki sen kanattın kabuk tutmuş bu yarayı ve emri
verdin ruhum acıyı tattı,zehre çaldı.Kokusu keskin
bıçak gibiydi,serin bir rüzgarımsa eksik,göz
kapaklarımda uykular delik deşik.Sor bu canıma kaç kez
talip oldu azrail,gelir geçer selam verir bu kapıma
söyle kim bilir en derinde sancılarla sevişir oldu
kabusum,huzrum idam öncesinde son dilekti yok
yolum.Bak adımlarımda korku hakim ve nedeni çoğu zaman
hatalarımdı gecemin ortasında uyanıyorsam bilki sebebi
sensin.Sen kazandın,ben yanıldım en başından
anlamıştım,kendimi hep suçlamıştım.Belki susmak bir
çözümdü agresif tavırlar içerisinde yatan o suskun
adama şöyle bak öyle yanıtı ver ve yüzüme vur çıkar
tüm öfkeni bedenden,teslim ol bu sefer gereksiz gururu
yen.
Gurur gerek sen gereksiz,hep kendini akladın,içimden
yavaş yavaş muhabbetini kopardın,kalbimin taa içinden
kapı dışına atandın,önceleri hayat veren şah
damarımdın atardın.Savaşa hazırlık denemelerinde atın
yere kapandı,İstanbul Boğazı'nda bir kadın adamı
boğazladı,gözünün değdiği her yere kurulan yüzümün
cömert tarlası,yerde bulduğum her parada cimri yüzünün
kabartması.Sen haklarını savurdun yürekte doldu
kontenjan sevgin bana has değil ki seni gidi Don
Juan,Kaf dağından koparıp çiçek yapsan bana
aranjman,bu zehri içimden atmak için gerek
antioksidan,sen dudaklarından bir bir hezeyanlar
fışkıran,besiye çektin kendini be bereket sözlerin
duman,gaddar egon Rabbena hep bana yaptı program,uçtu
gitti ahı kaldı,sen cılız ben pehlivan.Zaman ayır
biraz tara saçlarımı öp bazı bazı,yerleştir çiçek
yavruağzı,bu düşkünlük saf arı,boşver nazımı bak
hayatımın boş matarası,kısa tutalım son sözleri
sevemedim vedaları.
Ne sakinlik gördü yüzüm hayatımız hep curcuna
karabulutlar hep tepende yıldızlı 5 kurdela,para kara
bela olsa sen hazırda kumbara,attığın taşa değse bari
aha şurda kurbağa.Gardımı aldım Ray Sefo'yle bir tel
çekelim aramıza,keleş kellen hariç evde hiç bir şeyini
bırakma,hala ne bu debeleniş,çatladı aramızdaki
ayna,manastırdan kaçarcasına sakın arkana bakma.Ecza
deposu oldu mide kronik aşık sistematize,yenisi girer
hep menzile,içimi kemirdi Mickey Fare metanetle olacak
iş değil velet hayal kurmak hayal oldu celebin hüneri
hep ceset.Tedbir al koçum çitler oynak kırılır
boynuzu,aklen kısa boydan uzun,çekip vursam
yolcusun,acın ağrımdır,ruhumsun,ruhsa konumuz vahim
durumsun sen en zalim buluşsun.Dili olsada konuşsa o
günü bilir şu kaldırım bir faninin lafıyla kalbe düştü
yıldırım,çok ağladım,tuz gölü oldu suratım,sen
canavarım,hoş bir söze hasret kaldım,her sözün bir
yaptırım.
elohir93
09-07-2009, 10:23 PM
kubat-dermanımsın :)
Sagopa Kajmer-Ne bilirsin
Sago Verse:
Sahte tüfeği kafama dayamış korkmamı bekliyosun
Düşüncemin geldiği yere git!... Kendine yer kap!...
Burası benim ilim yerim, kendimle ilgili sorunum varsa
Bırak doktorum olan "Ben" Uğraşayım.
Şeytan yoluna girişleri annem keserdi, giremezdim.
Babam için cennet gerekli, ben hep bunu bildim.
İçimdeki ateşle oynamaktan yanıyoriçim.
Ve birgün memleketten 750 km ileri gittim.
Yarın için bir defans taktiği bulmalıyım.
Çok kişiyi öldürdüm, cesetlerinde parmak izim yoktu.
Soğukluk içimi ürpertti, damar kanım dondu.
Bu yeniden başlamasından korktuğum kaçıncı sondu?
Canım yandığında birkaç hafta bağırdım!...
Fırçayı elime aldığımda ilkin anılarımı boyarım.
Gelecek adına hiçbir hayali resme dökemez parmaklarım.
İçimde iyiliklerimin dedikodusunu yapan şeytanlarım.
Zaman akıp gittikçe gözlerim daha çok doluyor
Vakit gider gelmez, işte bu canımı çok sakıyor
Hata ve yanlışlarım çırılçıplak, o kadar utanç vericiki!...
Benim böyle olmamam gerektirdi.
Kolera Verse:
Dik bir yokuş hayat, başında Azrailiyle bekleyen
Azrail melekten korkma! O bir emri yerine getiren
terbiyen ahdini hatırla, kıyametten önce bir
kıyamet kopsa Allah'ım şükür sana, kavuş bana
her gün korkuyu tanıdığım ilk günüm
Her dün sana yaklaştığım bir bölüm
her hüzün sorularıma bir cözüm
Sana yürüdüm , Hak sürüm sürüm
Kalbim saklı kalmış bir cürüm.
Ey benim başımı alıp duvarlara vuran gönüllüm
Sen her böyle yaptığıda bin parçaya bölündüm
düşünmezmi kimse, kim kendini küçük düşürdü?
küçüğüm çünkü kalbim büyüdükçe beden küçüldü
Estir yelleri, hüznün bitsin dertleri
Sen dağıtmazsan gitmez acının küçük fertleri
cümle cümle anlatmakla bitmez sabir halleri
sanma tabiat ana, bunlar Rabbin kızgın selleri
Her gördüğünü hayra yorma, şükret yaz ayında donma
buruk açık düştü kama, bomboş iş üstünde drurma
vurana kadar kaçar turna, harcanmalı zaman boyna
kara hain girer koyna, söylediğine uyma
[Nakarat]
Bunu masal mı sandın?
Etkilemez ölüm beni inan hiç
Beni inan hiç omzundaki yükleri sal dünya
Yan gönül yan
Kalpten düştü yaşama sevindim inan
Sevindim inan kalpten düştü kıyım yakın artık
Bunu oyun mu sandın?
Hileni ancak kendine yedirirsin sen
Yedirirsin, yedirirsin ye de bitir git artık
Pes ettim mi sandın?
Taarruzumun yönünü sen ne bilesin?
Sen ne bilirsin neyi bildin ki, yönünü bileceksin?
Sagopa Kajmer-Malum tahrip izleri
psikolog_yolunda
10-07-2009, 11:30 PM
Sertap Erener-Bu Böyle...:)
sevgiduvarı
11-07-2009, 12:31 AM
Grup Merdiven- Dilber..///....mor menekşe bitivermez mi ? :)
sretyesreh
11-07-2009, 12:43 AM
ve birden büyüdük aniden.ve birden küçüldü hayaller büyüdükde sanki ne oldu umutları kuruttuk savaşta vurulduk...........ogün şanlısoy
Sagopa Kajmer & Kolera - Herkesin bir suçu var
~ Sagopa ~ verse:
Canını yakacak eller uzatıyorlar insanlar.
kaç rüyanı yakaladın? ben bir kaçını ama soyut.
kolunu jiletin keskinliğiyle keser birisi yazar koluna
ben vücuduma değil yapraklarıma yazıyorum.
ben hep o küçük çocuğu düşünerek yazıyorum
hiç de mutlu değildi ve ayna karşısında çekingen
sahipliği zayıf bir bedene sığdırılmış güç
burnunu sürtmekten, iyinin kokusunu almam güç.
turnanın gözünden vurmak için zamana ihtiyaç varmiş
hedefim başkalarının da hedefiymiş, neymiş işim zormuş.
tüm bunları kim uydurmuş. eğilip nasihat veren ağizlar kokmuş
tanışlarımın gülümsemesi hafızamda kayıtlıdır
yapmacık bir gülücük atma anında anlaşılır
şeytanin gücü yanında çelimsiz bir savaşçısın
melek olmaya kalkma kötüye çok yabancısın
bugün senin için hayat bitiktir ama yarin?...
yumruk yemek istemiyorsan tadını sakla tokadın.
güneş soğuk,yağmur sıcaktır ya ferde bazen acını yaşamayanla durmak zaman katliamı zaten.
Nakarat:
hepimiz sorumluyuz herkesin bir suçu var
zaman aşımına uğrar yada hışımına rastlar
bunun için gözün ağlar kafan duvara da toslar
yazık o kadar dost var, inandıklarımızın arasında çok fark var.
~ Kolera ~ verse:
Anlayamadılar anlattıklarımda mana var
içlerinde mağaralar haklisin birazcık dar
raydan çıkmış kara tren birbirine girmiş katar
taşıdığı bayrak altında ezilmez bu alemdar
babam ağzı bozuk olandan haz etmez
baba bu kez affet ama bunların hepsi ayni b.k
benim bunlara karnım tok arafta yüz kömür kok
en korktuğum şey demek ki kaybedeceğim bir şey yok
herkesin bir itibari vardı bence kendince
konuşmaların artı yüzünde veren seni ele
2 elim arasında kafam daldım amma derinlere
orada bir kalem buldum yazdım en zekilere
bana kafayı takmasın facialar
yoksa koluna beni takar onun eşi olmak istemem
züğürtleyince tüccar eski defterleri açar
kalır naçar, yine beni bulsun istemem
konuşurken senden fazla teklemem
vaktim yok dinlenemem ki ben
bozdu kendini aslı demek verem oldu kerem
ben pineklemem lafa tutma beni yürüyorum
gir dünyana sürgülen...
Sagopa Kajmer- Sonumuz yakın mesafe
1.Bölüm
İçinden geleni kağıda dök!... Boşalsın ilham yağmuru. Gezinsin ruhun derin sularında Yunus mağduru.Ümitvarem
düzelir belki belinin kamburu.Duru göz yaşlarımın parıldar tenimde nuru. Çeşm-i siyahım nedir bu derdin?
Kirpiklerine saklanırsın görünmek istendikçe saklanırsın yaklaştıkça harlanırsın harlandıkça sızlanırsın yıkılmadan
sallanırsın .Sen dünyaya aydan yakınsın ben dünyanın sırdaşıyım sen dünyalık rüyaların uykusundasın ben
dünyalık kabusların bunalımlarındayım sonumuz yakın mesafe.Bak gönlümün etten sarayı kandan harabe
mutluluğumu tehdit eder duyduğum her hurafe insan üzgün taife yarın bayram günüm arife kaldıramayacağım
yükleri almadım hafife bana asla dostluktan bahsetme kendi inandığın yalanlarla aks etme iblis her gözün
göremediği hain kelle o kelleler kopmadan var olacaktır hile.
Nakarat
Yalvarışım bahtıma güvenimden herşey kendiliğinden içimdeki minik çocuk titrerken belki gün gelir aldanırım.sabır
çile çektikçe dile bile bile attığın her adımım gelecek dile
bugünden mi yarınını satın aldın korkarım sonumuz yakın mesafe
2.Bölüm
Sana neden bahsetmemi istersin hanım kızların iz bırakmadan yürüdükleri karlı yollardanmı cemiyet aleminin
ayaklarını kapan kapanlardanmı orta okul çocuklarının ellerindeki renkli haplardanmı Bunada çok şükür deme!..
Yıllar sonra olanlardan ötürü yüzüne tükürürse ufakça bir bebe geçmişin kahrı yakar bağırı demedi deme insan
oğlu herşeyi deviremez bir bilekle .Bu şehrin ışıkları gün geçtikçe loşlaşmakta erkekler hemcinsinden hoşlanmakta
yasaklar izdivaçta örfe ters düşenler revaçta tavşanların aklı havuçta ne kaldı avuçta .Taa derinlere kadar, yolu
var ateşten terlikler giydirirler beynin fokurdar zebaniler homurdar et ile kemiğin sonu alevden murdar.
Sagopa Kajmer-Tek başınalığın yolcusu
1.Bölüm
Bal saçan dudak ısır
Malum çirkeflik kısır
İblis kanıma girmeni üstelerse bilki hile vardır .
Bir aftır ayıba örtü
Çirkef koparır gürültü
Binlerce süprüntü ben şahidim ses var yok görüntü.
Sadece bana mahsus bu mapushane
Bengü tütün yanında insan sarılı beyaz kefene .
Hakkın üçtür kulağıma söyle, insan kaç tür ?
Gördüğün halüsilasyonlar seni derinden ürkütür
Günah yalan haram adamın suratına tükürtür
Yanar dağlarının volkanlarını nefsim püskürtür.
Dudaklarım çarpıştıkça meftun yunus gazaplarda
Tahammülüm ayaklar altında izler minik bir karınca.
Rüzgar şiddeti bilmez duvarın ardına saklananlar .
Gam Bağından ayaklarımı kurtar canım feci yanar.
Güneş ışıldadıkça duvarlardan gölgem parlar
Sözlerimin perişan saçlarını kalemim tarar.
Kader Beter zengini duygu hazinem iflas
Diline hakim ol bak sol elimde alyans.
Bir kan pıhtısından oldum yoktur bundan gayrım
bana sorduğunuz saçma soru için hem evet hem hayırım .
Dilsiz şairin dili çözülse kulak duymaz sağırım
Güneşin küstüğü çöllere ben yağmurcasına yağarım .
Hey yabancı yolun yarısı 35 der Sıtkı Tarancı !
Korkarım 5 sene sonra saracak içimi derin sancı.
Nakarat
Sadece bana bak !
Bana yalan söyleceksen önce gözlerinle anlaş !
Ancak bu komplo beni yıkabilir, dayandığım destekler devrilir.
Çirkef ''Kaf-kef'' deme ne olur..
Tek başınalığın yolcusu tek Olur.
2.Bölüm
Beni Boğmak için bin dereden su getirdiniz..
Hepsini içtim !
Felekle pençeleştim
Anam-babamla helalleştim.
Ve Hiç bilmediğim savaşlar içine düşüp cenk ettim.
Harp ettim darbe aldım
Hücum ettim affettim.
Bu dağa ilk ben tırmandım
Zirvede ciğerimi patlattım.
Üzerime çığlar yağdı, bak ben hala hayattayım
Hiç bir tehdit tenime rüzgar kadar zarar veremedi
Özgürlüğüme çılgınca koşarken görmüş komşum beni
Aklındaki dev ekranda neler gördüğünü anlat bana
Hediyen anahtarı sende olan şu kapalı kutuda.
Akıldır kutunun adı ..
Tadından yenmez cümlelerimin balı.
Seferdeyim üzerimde bulutlar, altımda uçan halı.
Bırak umudun yeniden doğsun
Her yeni gün seni neden boğsun.
Daha önceden yapmadığın hataları yapabilmektenmi korkuyorsun yoksa. ?
Aram ol.
Bu sağnak yağmurun ardından güneşin doğsun
Konuştuğum duvarların dili olsa susmaz asla
Kendini öldürdün ruhunu unuttun son intiharında
Bu gece uykumda göreceğim farklı rüyalar var
Yarın sabahki kalkışımda vereceğim yepyeni bir karar
Kendime hatırlatıp sonra unutturduğum hatıralar
Atacakları bol çamur batacağım çok batak var
Hoşuma gitmedi hayata kattıkları bu sert aroma
Düzelebilmek için başvurduğum her tedavinin sonu koma !
Nakarat
Sadece bana bak !
Bana yalan söyleceksen önce gözlerinle anlaş !
Ancak bu komplo beni yıkabilir, dayandığım destekler devrilir.
Çirkef ''Kaf-kef'' deme ne olur..
Tek başınalığın yolcusu tek olur....
Sagopa Kajmer-Vesselam
1.Bölüm
Şu baş belası dilimi kesin !
Zilimi çalsın serzeniş, içime dolsun hüzüntü
Süreklilik ne zor bir iş..
Perişanlık, pişmanlık çekilmesi en güç dertmiş . .
Sabır tüm sıkıntıların anahtarıdır, doğrudur
Düş kırıklıklarım sonucu ruhum yorgundur
Ağaçlarımdan pişmanlık meyveleri sarkıyor . . Haydi topla !
Gözlerimden uyku çalanı ara ve bul patakla
Gönlümün dipte kalan kısmında arşivlenmiş onca yara
Yılan ve akreplerle dolu içinde bulunduğum yuva
Birileri haddini bildirmeli ölüm okuna kafa tutan kalkanlara
Yaptıklarından sebep yapacaklarına hazırlıklı
Sago yüzün sadık köpek cüzün kedice pazarlıklı
Lan bi sen mi kaldın tek akıllı ?
Bu tarla mayınlı ! Ummadığın yer tuzaklı vesselam.
Nakarat
Dil ateştir biraz suyla söndürülmesi mümkündür
Tırnaklarını aşındıran, çözemediğin bu kör düğümdür
Üzgünümdür hayli vesselam
Vuslatım gelmez mihman
Beklerim..
Gurbetteyim ne edeyim?
2.Bölüm
Sen gözümde dikensin bana hoş bir gül gerek
Düşüncelerin yüzüne vurmalı. Buna adam gerek !
Lakayıtın hedefi olursa harcanan bir yığın emek
İçinde şeytan himayede o sen değilsin o an demek
Kum saati döner, akan zaman saçlarımı söker
Nursuz bir yüz meyvesiz bir ağaca benzer, gülüver
Taş yerinde ağır - ağır, ağır gazla diyarımdan
Ey iştahı maymun nefis çekil gıyabımdan
El emeği mahsulünden geçin yunus
Dalaletin delaleti olmak neyime desturun !
Sorularınızın cevaplarını bakışlarımdan bulun . .
Silahlarımın acılarını kurşunlarımdan sorun
Elbiselerin kibir kokulu kalbinin içi fesat dolu
Fikir - zikir aynı anda bitirir okulu
Fark edilmez sandığın komik iblis oyunu
Ezelden beridir ona elini veren kaptırmıştır kolunu ! . .
Nakarat
Dil ateştir biraz suyla söndürülmesi mümkündür
Tırnaklarını aşındıran, çözemediğin bu kör düğümdür
Üzgünümdür hayli vesselam
Vuslatım gelmez mihman
Beklerim..
Gurbetteyim ne deyim? ..
Sagopa Kajmer-Yakın ve uzak
1.Bölüm
Ben yakın sen uzak, ya sen yakınlarımda ben ırak,
Masiva bırak direk bileklerimden.
Rayihamı miske bezemek elzem, ben sözümden dönmem.
Aynalarımı çatlattım ben, darmadığın tuzla buz oldu içim,
Lakin ucuz atlattım ben.
Ya sen; terazilerce altın yüklenmiş gibisin,
Ah sen bir bilsen..
Keşke bilselerdi; herkesin tek hakkı var,
Ömrü altın sepeti sanma, sepete konulan,
En sonunda ruhsuz bir ceset olur sonunda.
Beklediğin bir medet olur dünya,
Ölüm üzerinde bir iki anlık misafirdir ömür.
Bu neşenin sonudur elbet derin bi baş ağrısı,
Kahkahalar bugün senin, peki ya bundan sonrası?
Gün geçer ve dost göçer; azdır yandaş sayısı,
1 Ocak kışında gözün uzaktan izler mayısı.
Nakarat
Ben yakın sen uzak, ya sen yakınlarımda ben ırak,
Ansızın sızım yakardı en derinden.
Sana her kavuşmam elzem,
Ben bu yangını söndürmem.
Herkesin tek hakkı var,
Hem halime sorsalar anlar, beni yangın paklar.
Kor alır canım ağlar yetmez binbir ah..
2.Bölüm
Burası misal ülkesi masal misali bizler hayal kafilesi,
Her daLım çiçeklerim annesi.
Ver bana beni geri kendimden kaldım beri.
İçim hasret yeri küheylan kaldı bi kemik bir deri.
Bir nefisle yıllar aldı kavgam, Kulak deldi argom,
Yeni bir umut kapına vardı Sagom.
Nasihatimin yanında hafif kalır domdom,
Neden her gece kafan zom, ateş barut misali sonun bom!
Ben yakın sen uzak ya sen yakınlarımda ben ırak,
Ne yol katetmeliymişim meğer düşümden,
Yakınlarında olmak istemedir içten, feryadıma gizlendim.
Herkesin tek hakkı var,
Hem haLime sorsalar anlar, beni yangın paklar.
Kor alır canım ağlar, yetmez binbir ah..
Nakarat]
Ben yakın sen uzak, ya sen yakınlarımda ben ırak,
Ansızın sızım yakardı en derinden,
Sana her kavuşmam elzem,
Ben bu yangını söndürmem.
Herkesin tek hakkı var,
Hem halime sorsalar anlar, beni yangın paklar.
Kor alır canım ağlar, yetmez binbir ah..
Sagopa Kajmer-Kürdan kollar
Sigaramın dumanını kıskan,
Devran döner durur sabran,
Yok olmasan da saklan
Utanmasanda arlan,
Ve her zaman bulduğun en küçük ine saklan.
Nerde çokluk orda haine tokluk,yalnız kal ve aklan !...
Melek yanaklarımda,kelek kader ataklarında
Ayak bataklıklarda.
Ecel konaklarında elem elimi bırakmamakta.
Dünüm yarınımı sorgulamakta.
Bu yüzden kalem sayfanın şakaklarında.
İnsan Rabbın bebeği,hepsinin toplamı bir sürü
Görmesekte başımızda bir çoban der-durur 'yürü' !...
Hayat en yakın dostumdur,hep yanımda yürür.
Birgün beni terk etse kemiklerim üzüntüden çürür.
İnanç bir tarladır,hedefi olanların sürdüğü.
Gülmek bir mükafattır,ağlayan gözlerin gördüğü.
Ölüm bir karanlıktır,tüm ışıkların söndüğü.
Madalyon 2 taraflıdır ,iyi ve kötünün böldüğü.
Bilgilerimiz sis...kaybolur batan güneş gibi.
Akıl inzivaya çekilir,birgün terk edip gider bizi.
Sevgi tutuklu bir kral,esaretten bezmiş meğer.
Aşk bir mülteci,göçüp gider bilmez değer.
Feri kaçmış 2 göz,birbirine sarılmış iki titrek dudaktan ibaret suratım.
Yardım çağır...
Kurtarır bedeni elbet birileri ya
Kürdan kollar ağırlığından ezilir dokunsalar ağlarım,ağrısı feryat
Tahammülsüzüm
Dindirir acını elbet bi melek ya
Mozole Mırach
huzur özür dilemeli bana uğramadığı her gün için
Gurur af etmeli ona sadık olamadım tek eksiğim belki buydu
yazdıklarımı dinlenecek hale getiren zehri tatmak gerekir bazen bilki senin elinden...
derdi anlamak mı yoksa bilmemek mi fayda yoksa tek bi şansın olsa fişini çekememek mi
fayda nerde?
zorda olsa irade sende hakim her bi hücreme kilit sinirlerimde kazılı nefretimle...
yıldızlardan birine dokunabildim bu akşam kararsızım
gizemli gecenin karanlığında o siyahıyla ansızın
kör bakar o gözleri ve yolu uzundur besbelli...
canı yanar acır teni kanı akar siler teri....
bu kalbi tek kelepçe iki bilekte bir dilekce olsa çehre solgun çevre hezeyan
devre hüsran hicran kovsa fobileri ve yoksa imkan elde git ileri...
kurtarır bedeni elbet birileri ya..
Feri kaçmış 2 göz,birbirine sarılmış iki titrek dudaktan ibaret suratım
Yardım çağır..
Kurtarır bedeni elbet birileri ya
Kürdan kollar ağırlığından ezilir,dokunsalar ağlarım ağrısı feryat
Tahammülsüzüm..
Dindirir acını elbet bi melek ya
yeaaa sago mahlas kaf kef
mozole mirach kuvvetmira
2006 melankolia pesimist ep 4 parmak
(sago şarkı sonuna ağlama payı bırak)
Sagopa Kajmer-Dil yaratmakta en asil silahları
Batık güneş, soğuk zemin
Boğuk nefes, içim emin
Tahrik son radde kalbim boş bir cadde, yüzler serin
Güven uzaklaşır içimden, bu kuşku iğneler derin
Benim kendimden başka sadığım varsa bana verin
Kaçıncı kuyuyu kazmaktasın, içine beni düşürmek için?
Biriktirdiğin toprakların, soluklarımı kesmek için
Bak bir bildiğim var, öl demezse tanrım yaşar kul
Taşar deniz, yüzer balık, batmaz bizim kayık
Aşar boyumu dalga, loş bir oda bu boş kağıtların içinde oturduğu
Yalnız adamın dilsizliğine eşlik eder taş duvar
İçimde şefini kaybeden bir orkestranın hüznü var, dışımda Charlie Chaplin gülüşü
Kimsenin bir kimseden bir farkı yok, çıkar en önde
Kalabalık bir dost listesi, gereksizler tepelerinde
Anladım ki geçti yıllar adlarını unuttu dilim
Bir yere kadar dayandım, yol ortasında bitti pilim
Nakarat
Tercihini yap, seçeneklerinden seç
Geç köprüyü sınavın sonu malum
Dil yaratmakta en asil silahlarını
Cümleye yükle cephaneyi bekle
Nakarat
Zaman yalancılarla, arsızlarla geçer, irdeledim
Henüz küçüksün, ben de senin yaşlarında asileştim
Annem babam öğüt verirdi, en doğrusunu ben bilirdim
Hayat denen ekmekten bir dilimdim ben de yendim
Unutma bir delil gerek, bir dostluk kanıtı lazım
Ucu kırılmış bir kurşun kalemle, kalemtraşın aşkı misal
Dost masal, bir önsözü ve birde buruk sonu var
Kısa bir süre güneş açar yanarsın, sonra kar yağar donarsın
Karanlık olmadan aydınlık değersiz bir pırlanta
İçini dinle sesini duy, konuş ruhunla karanlıkta
Şişman pişmanlıkların içini kemiren
Utan, sıkıl, korkma, geçer
Kaderin eli içimizden en zayıf halkayı seçer
Bak şeker, sen git kendine has tarzınla şinanay oku
Nasıl temizleyeceksin bakalım ortalığa saldığın b.ku?
Ayırt ettim gözleri açı ve gözleri toku
Kendine gelmek için hergün en az, bir kere bir dizemi oku
Nakarat
Tercihini yap, seçeneklerinden seç
Geç köprüyü sınavın sonu malum
Dil yaratmakta en asil silahlarını
Cümleye yükle cephaneyi bekle
Sagopa Kajmer-Cümle mühendisi
VERSE 1
REHAVET ÇÖKER OMUZLARIMIN ÜZERİ DOLU
YOK YOK YOLU KAÇIŞIN SONU MEÇHUL KİM?
BEN BEN !...
PUSULARI KURAN BAŞARISIZ İT SEN SEN!...
BEAT SAVAŞINDA KOMUTAN SAGO
YEN YEN EGOLARINI İSİMSİZ BİLMİŞ.
YERDEN GÖĞE KADAR HAKLI BU AŞMIŞ.
ZATEN BIKMIŞ VE SIKILMIŞIM İÇTEN
ASLEN OKUDUĞUM ZIRVALAR HEP DEN DEN '' 'YENİDEN BAŞA DÖN.YENİ GÜN ESKİ SEN SEN.
KONU AÇ,YAZ DUR,KARALA,YUHALA HAYBEDEN.
SESLEN AHALİNE,YALANLARLA KEKLEN.
BİR DELİNİN LAFLARIYLA BEYNİNDEN HACKLEN.
KES LEN !..KAÇINIZ SAGO'NUN DOSTU-TANIŞI?
HİLEN BULAŞICI ,PALAVRAN KOMİK AŞIRI.
HALEN NEYİN SAVAŞINDA ŞEHİT VERİRSİN?
RUHEN YARALI ADAMA MI İŞKENCEN?
RESMEN ÖVGÜ BUDALASISIN MASKARA.
İĞNEN ANCA SANA BATAR İÇİN KAPKARA.
DEMLEN,OL,DOL BARDAĞINA CİDDEN.
BENDEN 2 DÖRTLÜK DUYDUĞUNDA DERTLEN !..
NAKARAT
BEN CÜMLE MÜHENDİSİ ,
SEN KAÇAK AVCI
O,BENCİLİYETE YENİK DÜŞMÜŞ ISRARKEŞ.
BİZ BU YOLDA REHBER
SİZ PEŞİMDEN TAKİP,
ONLAR PUSUDA SİNEK GAYRETKEŞ.
5 PARA ETMEZ,İNCİLERİN DÖKSEN
LEŞ YER AKBABALARIN HEPSİ KALLEŞ.
ZARLARIM ŞEŞ-BEŞ,ÇEKME BANA PEŞKEŞ.
EŞ SÖZÜMÜN ANLAMINI,DEŞ KULAĞINI!...
VERSE2
BO BO BOMM!!!... TANIMADIKLARIM NEDEN HAİN ?
DOM DOM KURŞUNU SAVURACAK KADAR KİN.
tin tin TİNİMİNİ HANIMLAR MI RAPÇİ?
KOP-KOP RHYME LARIN KOPYA FROM ZENCİ !....
BANLAN !... BENİM YERİN GARANTİSİ VAR LAN !...
DERMAN KALMAYANA DEK ÇABALA KAPTAN.
OTLAN !... GEÇİN ÜZERİMDEN YE BU KAPTAN.
POh POhLADIĞINIZ RAPLER BANA GÖRE B.KTAN.
AZMAN AZMASIN ÇOK KORKTUM AMAN HA
SALLAN!...
DEPARIMIN HIZI TOZU KALDIR !....
KAFKÜF İÇİNE ÇEK TOZUMU VE ÖKSÜR !...
KAFKEF,YUM GÖZÜ VUR SÖZÜ !...
SANSÜÜÜÜRRRR!!!!!!!!
YEAAHHH YEAHHH TERCÜMANIM HANİ?
LUcadris'DEN ÇAL-ÇIRP ORJİNALİN HANİ?
BACK VOKALE SAKLANMA ÖNE GEL HADİ!...
KAN KARDEŞİN BONİBON 1 PANZERİN HANİ?
CE ve ZA,BARIŞ ADINA SAHNEYE ÇIKSIN
KE ve ZA,PEACE GEVELEYİP DİSS ÇAKSIN.
BO ve RA,KENDİNİ FASÜLYEDEN SANSIN.
SAHTOKÂRIN DİSS TELLERİ ELLERİMDE KALSIN.
Nakarat
BEN CÜMLE MÜHENDİSİ ,
SEN KAÇAK AVCI
O,BENCİLİYETE YENİK DÜŞMÜŞ ISRARKEŞ.
BİZ BU YOLDA REHBER
SİZ PEŞİMDEN TAKİP,
ONLAR PUSUDA SİNEK GAYRETKEŞ.
5 PARA ETMEZ,İNCİLERİN DÖKSEN
LEŞ YER AKBABALARIN HEPSİ KALLEŞ.
ZARLARIM ŞEŞ-BEŞ,ÇEKME BANA PEŞKEŞ.
EŞ SÖZÜMÜN ANLAMINI,DEŞ KULAĞINI!...
Sagopa Kajmer-Şikayetname
Sagopa sizler için yeni bir şarkı yaptı
Yapılacak iş ekilmeye hazır bahçe
Rap benim için pırlantadan akçe
Farketmez lehçe
Beat kazan, lirik kepçe
Asileşirse kaplan, takar âni pençe.
Neyin iddasında yanar döner çekişmelerde söyle
Beyin en güçlü sahipliğin, kalbin arsız dengin
Boğulmakta olduğun denizler dingin
Uçmakta olduğum gökkubbe engin
İfadem hayli derin.
Ne kadar özenle yapılsa da gözüme batar yamalar
En yakından gelen hücumlar,'' nedir suçum ?..'' lar, ''bak koçum!...'' lar
Çenende alçılar, akordu kaçık gaydalar
Kendinizden esirgediğiniz faydalar.
Arının soktuğu dudaklar acı kapar, canın yanar, acı yakar
Mikrofonun efendisi vezire tacı takar
Bir basit kelâma kurban gider krallar
Yenik zırvalar, bitik proflar vs...
Kendini bugüne kaptıranlar kendine kurşun sallayanlardır
Bu sapanlar baş yarar ki; ilhamlarımdır
Gümleyen tekerler gibidir bir köşede intiharlar
Vakit ön göstermez, siscesine sinsi planlar
Dağda duman tüter bende tütün
Anlatmaya kalkıştıklarım bütün
Haydi bu kötürümü yürütün!..
Kafanızı kendi yumruklarınızın gücüyle dövün!..
Şahsıma savurduğun ezik küfürlerle övün!..
Bir porsiyonluk disstorsiyonla doymadıysanız buyrun alın tadın !... (tadın)
Bu benden ikram, üzerine iyi bir sigara yakın.
Pop hamburgerine köfte olan şu hıyara bakın !... (bakın)
İçinizde kalan G.O.R.A. maynonezini gırtlaklarcasına sıkın !...
Nakarat
Kalemlerimin ucu zehirli iğne
Sayfam isterik,yazsan doymaz
Gönüldendir şikayet, ateş kesilse ceset yerden kalkmaz
Bitkin bitkiler mefta...
Koy başı rahatçana yastığa...
Geçmiyor günlerim hafta....
Şikayetnamem yasta... (Sago kaf kef)
Kalemlerimin ucu zehirli iğne
Sayfam isterik,yazsan doymaz
Gönüldendir şikayet, ateş kesilse ceset yerden kalkmaz
Bitkin bitkiler mefta... (kaf kef)
Koy başı rahatçana yastığa... (kaf kef)
Geçmiyor günlerim hafta...
Şikayetnamem yasta...
Ağzı küf kokan rapçilerin aklını başı taşısın
Küfür etmektense bırak Sago sayfa boş kalsın
Akıllı adamın söylemleri yerin 10 kat altına gömülü
Yazıtlarım kulakta kalıcı, ancak kalem ölümlü
Hırs ve şehvet adını vermiş iki dev başlı canavara
Sadakatin yenilgisiyle dünyan çarpar meteora
İnfilak eden nefis bin pislik yaratır yol boyunca
Kulaklarıma tecavüz eden kuru gürültün çınlamakta
Korkarım ki, familyanızın alayı içten pazarlıklı
Odam, evim, rapim, sevgilim hepsi nazarlıklı
Bu dünyada bir gerçek var, inan herşey karşılıklı
Bu savaşa dahil olduğundan Sago kendinden utandı
Aman canım kıymetli, dokunmasın bana yılanlar
Vakti gelince işine yarayacak sakladığın tüm samanlar
Ruh, parmakla anlat derdimi !...
Sükunetimi bozdular
Kumlarımda kıvrılan yılanın başındadır topuklar
Nakarat
Kalemlerimin ucu zehirli iğne
Sayfam isterik, yazsan doymaz
Gönüldendir şikayet, ateş kesilse ceset yerden kalkmaz
Bitkin bitkiler mefta...
Koy başı rahatçana yastığa...
Geçmiyor günlerim hafta.... (kaf kef)
Şikayetnamem yasta...
Kalemlerimin ucu zehirli iğne
Sayfam isterik, yazsan doymaz
Gönüldendir şikayet, ateş kesilse ceset yerden kalkmaz
Bitkin bitkiler mefta...
Koy başı rahatçana yastığa...
Geçmiyor günlerim hafta...
Şikayetnamem yasta...
Bu benim rapim,
Bu benim şiirim
Bu benim derinim,
Bu benim bendim,
Bu benim eserim,
Bu benim ta kendim...
Ta kendim...
Ta kendim...
Ta kendim...
Sagopa Kajmer-Ateşten Gömlek
Benim bir sırrım var açıklanmayacak kadar sır
Bundan çıkar hır
Patlamalar vuku bulur, dert kahır.
Sırdan geçer dilim olsa hali der diken.
Bilmez bilen râdaan olur ben ve diken.
Ya söylersen kim anlar? Söylemezsen bağlar gamlardan ağlar. Bu yıpranışla dağılır bütün.
Doymaz SAG0 yakar tütün.
İçindeyim oyunun büsbütün.
Hayatıma musallat oldu şöhret,ün.
Karıştı yarınım, bitti dün. Tedirgin bugün
Topla, çıkar nedir sonuç? Her kıyasla dilime değer.
Bıçağa ait keskin uç. Kimdir suçlu, kimde suç?
Öylesine kibirli ki biber yakmadan bırakmaz rahat.
Yarası ağır dilimin bulamıyorum kapatacak bant!
Üzerime gelin bakın dinamit bağlı gövdeme.
Yaklaşanı uçurum uçurtma misali pimden iplerle.
Fesatlar kapıma vardılar ellerinde güllerle.
İşlerine gelmediğinde saldırdılar aynı güllerin dikenleriyle! Vurdular siyah güllelerle
Nakarat x2
Giy ateşten gömlekleri bir bir yansın üzerin!
Ve dahi kır topraktan çömlekleri zaten tedirgin halim (Ve dahi)
Bir benim bir bendim ve bir kendim ortadayım
Bitmez derdim bu hal beni yer bitirir bildim.
Aklıma gelen başıma geldi.
Başım yarıldı, aşım soğudu, yine iştahsızlık elinde oyuncak etti açlığımı.
Artık kartopu oynamak istemiyorum ellerim dondu.
Türlü saklambaç oyunlarından gözlerim yoruldu.
Nerdesiniz güven abideleri (he) cesaret haylazları? Gösterin bana altmışikiden tavşan yapan hokkabazları. Belirleyin karşımda durabilecek tüm küfürbazları.
Demirden mızraplarla kırdım sazları.
Deştim böğrümden kıyamadığım hazları. Verin bana yazları İlahi merhamet sarayı; Ya Hannan! Sensin Rana, sensin Mana, sensin Rahman, sensin Canan!
Ruhum işgalden kurtulmaz, vatan infilak eder alev ateş volkan, hislerim kırık var. Püskürüyor üzerime lav! Kıvılcım korlar! Elimdeki bir avuç dolusu su ile sönmez bu yangınlar.
Ben bir sırra sahibim, hayat uykusuna yatmış.
Ben çok dosta sahiptim, güvensizlik içine batmış.
Şahit oldum birileri mutluluğu parayla kapmış!..
Nakarat x2
Giy ateşten gömlekleri bir bir yansın üzerin!
Ve dahi kır topraktan çömlekleri zaten tedirgin halim (Ve dahi)
Bir benimdir bendim ve bir kendim ortadayım
Bitmez derdim bu hal beni yer bitirir bildim
ateşten gömlekler,
topraktan çömlekler,
ne maymundan geldin,
ne de seni getirdi leylekler,
sagoya kulak ver...!!!
(sagoya kulak ver) x2
Yılmaz Erdoğan-Sana bakmak
her şey yapılabilir
bir beyaz kağıtla
uçak örneğin uçurtma mesela
altına konabilir
bir ayağı ötekilerden kısa olduğu için
sallanan bir masanın
veya şiir yazılabilir
süresi ötekilerden kısa
bir ömür üzerine
bir beyaz kağıda
her şey yazılabilir
senin dışında
güzelliğine benzetme bulmak zor
sen iyisi mi sana benzemeye çalışan
her şeyden
bir gülden bir ilk bir sonbahardan sor
belki tabiattadır çaresi
senin bir çiçeğe bu kadar benzemenin
ve benim
bilinci nasırlı bir bahçıvan çaresizliğim
anlarım bitkiden filan ama anlatamam
toprağın güneşle konuşmasını
sana çok benzeyen bir çiçek yoluyla
sen bana ışık ver yeter
bende filiz çok
köklerim içimde gizlidir
gelen giden açan soran bere budak yok
bir şiir istersin
"içinde benzetmeler olan" kusura bakma sevgilim
heybemde sana benzeyecek kadar
güzel bir şey yok.
Uzun bir yoldan gelen
Tedariksiz katıksız bir yolcuyum
Yaralı yarasız sevdalardan geçtim
Koynumda bir beyaz kağıt boşluğu
Her seyı anlattım
Olan olmayan acıtan sancıtan
Bilsem ki sana varmak içindi
Bütün mola sancıları
Bütün stabilize arkadaşlıklar
Daha hızlı koşardım
Sever adım gelirdim
Gözlerinin mercan maviliğine
Sana bakmak
Suya bakmaktır
Sana bakmak
Bir mucizeyi anlamaktır
Sana sola bakmadan yürüdüğüm
yollar tanıktır
Aşk sorgusunda şahanem
Yalnız kelepçeler sanıktır
Ne yazsam olmuyor
Çünkü bilenler hatırlar
Hem yapılmış hem yapma çiçek satanlar
Bahçıvanlar değil tüccarlardır
Sen öyle göz
Sen öyle toprak ve güneş ortaklığı
Sen teninde cennet kayganlığı iken
Sana şiir yazmak ahmaklıktır
Bir tek söz kalır
Dişlerimin arasından
Ben sana gülüm derim
Gülün ömrü uzamaya başlar
Verdiğim bütün sözler
Sende kalsın isterim
Ben sana gülüm derim
Gül sana benzediği için ölümsüz
Yazdığım bütün şiirler
Sana başlayan bir kitap için önsöz
Sana bakmak
Bir beyaz kağıda bakmaktır
Her şey olmaya hazır
Sana bakmak
Suya bakmaktır
Gördüğün suretten utanmak
Sana bakmak
Bütün rastlantıları reddedip
Bir mucizeyi anlamaktır
Sana bakmak
Allah'a inanmaktır .
Selina
11-07-2009, 06:16 PM
camasir kurtma makinasini wiiwww
Sertap Erener-Bu böyle
O zor günler solan güller eskidendi geçti
O zaman aşık olduğum rüzgarlar esti esti geçti
Geriye sadece yarım yarım sevgiler
Yüzüme inceden uzun uzun çizgiler
Öznesi kalan süresi kısalan cümleler
Aşk seni bulabilir de uzakta durabilir de
Samimi oluyor derken mesafe koyabilir de
Bu böyle
Vurabilir de ilgisiz durabilir de
Onu sana katıyor derken tuzaklar kurabilir de
Bu böyle
sevgiduvarı
11-07-2009, 11:08 PM
Goran..talijanska
Gripin-Zor geliyor
Terk edip gitmek kolay
Alışkanlık kalır sadece geriye
Ve bir tek o koyar
Zor geliyor
Bitirmek başlamaktan
Barışmak savaşmaktan
Zor geliyor
Kabullenmek aldanmaktan
Ağır geliyor
Terk edip gitmek kolay
Alışkanlık kalır sadece geriye
Ve bir tek o koyar
Yeniden sevmek kolay
Başından başlamak gerekir her şeye
Ve bir tek o yorar
Ne senle ne de sensiz
Zor geliyor
Sevişmek uyumaktan
Unutmak kin tutmaktan
Zor geliyor
Bildiklerim yalanlardan
Ağır geliyor
Terk edip gitmek kolay
Alışkanlık kalır sadece geriye
Ve bir tek o koyar
Yeniden sevmek kolay
Başından başlamak gerekir her şeye
Ve bir tek o yorar
Ne senle ne sensiz
Ne senle ne de sensiz
Ne senle ne sensiz
Olmuyor
Olmuyor
Olmuyor
Olmuyor
Olmuyor
Olmuyor
Olmuyor
Terk edip gitmek kolay
Alışkanlık kalır sadece geriye
Ve bir tek o koyar
Yeniden sevmek kolay
Başından başlamak gerekir herşeye
Ve bir tek o yorar
Bir tek
Bir tek
Bir tek
Bir tek
Bir tek
Bir tek
Bir tek
Bir tek
Bir tek
Bir tek o koyar
hoyrat
13-07-2009, 02:20 PM
eylem aktaş söyleyemedim
ebru hanım
13-07-2009, 02:42 PM
fatih kısaparmak hastane önünde incir ağacı,doktor bulamadı bana ilacı
Elliout
13-07-2009, 03:45 PM
slipknot - psychosocial
Pinhani-Zaman Beklemez
Kalk , geç karşıma , aç gönlünü , dön gel yavaşça
Ben sensiz yanan bir ateştim , söndüm zamanla
Bir düşman gibi gel üstüme , özletme kendini
Sen bir dost gibi , kardeş gibi özlenen sevgili
Sabrı öğütler zaman , oysa odur durmayan
Ben beklerim de zaman beklemez ki beni
İyisi mi sen kalk , geç karşıma , aç gönlünü , dön gel yavaşça
Ben sensiz yanan bir ateştim , söndüm zamanla
plüton
18-07-2009, 02:32 AM
Funda arar. Yalnızlık durağı.
Gece gece içim kötü oldu :)
hoyrat
18-07-2009, 02:44 PM
içimdeki çığlığı :(
Selina
18-07-2009, 02:47 PM
PC nin sesini
hoyrat
18-07-2009, 03:02 PM
döneceksin diye söz ver-yüksek sadakat :( :( :(
olasılıksız
18-07-2009, 04:25 PM
elbette bugün ağlıyorsam yarın güleceğim
elbette önce çekip gidip sonra döneceğim..:) candan erçetin...
Sagopa kajmer-bir pesimistin gözyaşları
paradox
18-07-2009, 04:45 PM
Bu gunlerde bol, bol kendimi dinlemekle mesgulum...
Sagopa Kajmer-Buralarda ayaz var..
Siyahi
18-07-2009, 04:56 PM
Yasmin Levy - İbrahim tatlıses - Düet- Seni sana bırakmam
Müthiç bir ses- İspanyolca bilmeme rağmen bu muziğin evrenseliği olsa gerek
http://www.youtube.com/watch?v=so5PsXu8gDo
Sagopa Kajmer-Değişebilir heran adres...
Sagopa Kajmer-Günlerim ağlak
Sagopa Kajmer-Mazlumu mazlum dinledi
Sagopa Kajmer-Kan mevsimi...
sretyesreh
18-07-2009, 06:17 PM
mazhar alason. yandım..
Sagopa Kajmer-Gördüklerime inanmam lazım...
Sagopa Kajmer-Aşk yok artık...
Sagopa Kajmer-Kalbim krizin bekçisi olmuş
hoyrat
20-07-2009, 11:08 PM
su gibisin- emre altuğ
yalnızlık zor iş be kardeş
kim doğru kim kalleş
Sagopa kajmer-Af benim işim değil...
hoyrat
24-07-2009, 12:15 AM
al aşkını sok gözüne gözüne
görüşmeyelim güzelim
üstüme gelme alkollüyüm
sonra kötü üzerim
:D :D :D
hoyrat
28-07-2009, 11:48 PM
burak kut, meyra - karar bize ait
kendimce sebeplerim vardı
bu yüzden bu aşk yarım kaldı
ama tekrar kabul edersen
nasıl dilersen
karar bize ait...
birmelek
29-07-2009, 12:49 AM
Volkan Konak - Mimoza Çiçeğimm..
esen_gül
29-07-2009, 05:17 PM
manga-dünyanın sonunda doğmuşum
paradox
29-07-2009, 10:11 PM
Cem Karaca:tamirci ciragi...
dipsizkuyu
30-07-2009, 01:19 AM
masum değiliz sezen aksu
Kelebek..
30-07-2009, 09:54 AM
Tan / Aşkım diyorum
Elzem
30-07-2009, 02:45 PM
Yarası saklım
Bir kırık gençlik hikayesi
Yok mudur sevdanın çaresi
Hasretin kızıl haresi
Çileli başıma gelip taç oldu
Ah yine o gurbet bestesi
Günün minesi soldu
Yaralı kuşum,hazan güneşim
Güz ayazında kor ateşim
Bir sözün uçur,göğüm gül açsın
Yadeller aldı bizi
Haberini sal kara bahtlım
Beni yanına al yarası saklım
Üzerime hatıran yağıyor
Bu yokluk yaktı bizi....
Sezen Aksu
sibumi
30-07-2009, 02:49 PM
Ahmet kaya - önce dişlerimiz döküldü
Şebnem Ferah-Gözlerimin etrafındaki çizgiler...
plüton
30-07-2009, 09:49 PM
Helena
My number one.
Kelebek..
31-07-2009, 09:29 AM
Serdar Ortaç - bilsem ki
dipsizkuyu
01-08-2009, 01:24 AM
sezen aksu devlerin aşkı
esen_gül
01-08-2009, 12:40 PM
kolera.............aşık ile maşuk
esen_gül
02-08-2009, 06:46 PM
...gesi bağlarında üç top gülüm var ey Allah tan korkmaz sana bana ölüm var....
ayna.....gesi bağları
goodnews
02-08-2009, 07:23 PM
Gece Yolcuları- Yaban Gülü
Siyahi
02-08-2009, 07:26 PM
Gece Yolcuları- Yaban Gülü
Ahmet Aslan : Susarak Özlüyorum
Gökhan Türkmen-Çareler çaresiz
goodnews
03-08-2009, 06:17 PM
Madonna feat Justin Timberlake- 4 Minutes
Teoman & Şebnem Ferah - İki Yabancı
goodnews
03-08-2009, 06:24 PM
Natasha Bedingfield- Unwritten (Bi şampuan reklamındaki müzik:D)
Feridun Düzağaç-BEni Bırakma...
goodnews
03-08-2009, 07:06 PM
MEST- Kiss Me Kill Me
goodnews
03-08-2009, 07:10 PM
Almora - satılık krallıklar
Grup Gündoğarken-Gördüğüme Sevindim...
Elzem
04-08-2009, 01:02 AM
Ezginin günlüğü / Küçüğüm
goodnews
04-08-2009, 02:43 AM
Gecenin sessizliğinde kafamı dinliyorum :D (garip garip şeyler söylemese ii olur ama :p)
Elzem
10-08-2009, 01:58 AM
Kördüğüm
Ayrılmamışız gibi avuttum kendimi,
Unutmuş saydım bütün derdimi.
Aynaya baktığım o an geldi mi?
Gördüğüm sadece senden ibaret
Kördüğüm sadece senden ibaret
O kadar gün geçti, o kadar gece
Ne söyledin kalbin beni sorunca?
Her şarkıda senden bir şeyler bulunca
Gördüğüm sadece senden ibaret
Kördüğüm sadece senden ibaret
Kendini haklı buluyor musun?
Dünden kalanları koruyor musun?
Yardımın lazım duyuyor musun?
Gördüğüm sadece senden ibaret
Kördüğüm sadece senden ibaret
Gülben Ergen
plüton
11-08-2009, 02:32 PM
Yalın
üzülme
plüton
12-08-2009, 02:37 AM
Funda arara.
Geceler.
s3Rs3rRi
13-08-2009, 06:22 AM
Sabahın SessizLiğini ...
zeyno40
13-08-2009, 02:46 PM
Metin şentürk
çok sevdim suç sayıldı hiç sevmedim kabahat :(
Mustafa Sandal-Farketmez...
aLoneaqLe
15-08-2009, 05:17 PM
Yücel Arzen & Devrim Gürenç - Eyvallah..
dengesiz
15-08-2009, 06:08 PM
arash pure love çok güzel ya...ah bi de anlasam:D
Yan tarafımızda düğün var onların gürültülerini dinliyorum maaleseff... :confused:
Müdavim
15-08-2009, 09:57 PM
sergey marvin- volnaya ptitza
s3Rs3rRi
16-08-2009, 09:15 AM
SıLa .....
paradox
18-08-2009, 10:54 PM
Sezen Aksu..Yarasi saklim...
sevgiduvarı
18-08-2009, 11:40 PM
Kazım Koyuncu-Anılar Düştü Peşime...
Müdavim
19-08-2009, 12:12 AM
Kazım Koyuncu-Anılar Düştü Peşime...
Anılar düştü peşimee uyumaz olduum :)
Süper şarkıdır...
BETÜLL
19-08-2009, 12:50 AM
bebek sesi _ınga ınga:)
dinlenilecek en güzel melodi belki ama hem gece hem gündüz hemde koro şeklinde olunca kız sesi oğlan sesi dayanılmaz oluor:(
hoyrat
22-08-2009, 12:29 PM
tarkan-şımarık :D
plüton
22-08-2009, 12:48 PM
Gülşen.
kara böcükler. :D
hoyrat
22-08-2009, 01:02 PM
Şebnem Ferah - Her şey insanlar için
çok parçalandım...
parçalandıkça çoğaldım diye inanmazsam
nasıl yaşarım, nasıl yaşarım
bir gün daha bitti...
ama yarın yeni birgün diye inanmazsam,
nasıl yaşarım, nasıl yaşarım
bu da gelir geçer diye inanmazsam
nasıl yaşarım, nasıl yaşarım, nasıl yaşarım
her şey insanlar için
görmek öğrenmek için
bazen zor da olsa
her şey insanlar için
umut doğurmak için
hayatla seviştim...
hiçbirşey boşuna yaşanmamıştır diye inanmazsam
nasıl yaşarım, nasıl yaşarım
uyuyordum...
gözüm açıldı uyandım diye inanmazsam
nasıl yaşarım, nasıl yaşarım
bu da gelir geçer diye inanmazsam
nasıl yaşarım, nasıl yaşarım, nasıl yaşarım
her şey insanlar için
görmek öğrenmek için
bazen zor da olsa
her şey insanlar için
umut doğurmak için
hayatla seviştim...
derinçığlık
22-08-2009, 01:26 PM
AHMET KAYA-KENDİNE İYİ BAK
yan yana geçen geceler
unutulup gider mi
acılar birden biter mi
bir bebek özleminde seni aramak var ya
bu hep böyle böyle gider mi
suya hasret çöllerde
beyaz güller biter mi dikenler göğü deler mi
bir menekşe kokusunda seni aramak var ya
bu hep böyle böyle gider mi................................................ .........
.................................................. ...........................................
.............................................
Yücel Arzen&Devrim Gürenç- İki Alyans
lavinya21
22-08-2009, 08:23 PM
rafet el roman aşkı virane
psikolog_yolunda
22-08-2009, 10:53 PM
Kıraç-Gülmek İçin Yaratılmış.. :)
Gülmek için yaratilmis
Gözlerde yaslar niye
Sevmek için yaratilmis
Kalpler hep bombos niye
Sevmesini bilmiyorsan
Bakma sakin gözlerime
Mutluluğu arıyorsan
Inan inan sözlerime
Yok yok yalan deme
Sevgi denen o gerçege
Sevmek aci gerçek aci
Benzer birbirine....
derinçığlık
23-08-2009, 02:29 PM
yusuf hayaloğlu-hangi ayrılık ayırdı bizi
Yücel Arzen&Devrim Gürenç- İki Alyans
................
Manga-Beni Benimle Bırak..
plüton
24-08-2009, 01:47 PM
Ceza-sezen aksu. Gelsin hayat bildiği gibi.
suskun geweze
24-08-2009, 06:30 PM
zardanadam - hepsi hepsi hayat nası olsa
Kimse bilmez neden böylesin diye
Kimse sormaz neden sustun diye
Niye döndün sırtını herkese
Ne olacak senin bu halin böyle
Geçmez günler unut kendini
Bu hayat zor var mı çaresi
Boşver geçsin rüzgarlar essin
Sana da bütün insanlar gibi
Günlerin kötü geçiyor
Umudun yok soranın yok
Sorunun çok
İsteğin yok
Gelenin yok
Yorgunsun çok karışık kafan
Unut her şeyi
Sorgulama boşalt içini
Uyan artık geriye bakma
Hayat kısa durma orda
Geçmez günler unut kendini
Bu hayat zor var mı çaresi
Zaman aksın hızına bakma
Seni dinlemez nasıl olsa
Bırak aksın seni de götürsün
Hepsi hepsi hayat nasıl olsa,
hepsi hepsi hayat nasıl olsa,
hepsi hepsi hayat nasıl olsa..
Doğan güneş seni çağırır
Gidemesin ayakların bağlıdır
Bilemezsin yarın ne olur
Göremesin gözlerin kapanır
Çözemezsin sorunlarını öylece kalırsın
Geçmez günler unut kendini
Bu hayat zor var mı çaresi
Zaman aksın hızına bakma
Seni dinlemez nasıl olsa
Bırak aksın seni de götürsün
Hepsi hepsi hayat nasıl olsa,
hepsi hepsi hayat nasıl olsa,
hepsi hepsi hayat nasıl olsa..!
hoyrat
25-08-2009, 03:54 PM
Ne kadar güzel büyülü bir kokun var
Sen görmeden bir yel eser senden
Nasıl bir ses tonun var
Ne söylesen masal gelir La Fontaine'den
Murat Dalgılıç--
nedenini bilmiyorum ama bu şarkı beni mutlu ediyor :D
hoyrat
25-08-2009, 04:00 PM
Üzeni yolla
İsterse dönsün sonra
Salla ardına bakma asla
Yolla aldatan aldansın.. salla
Atiye--
SALLAAA :D :D
bunu da çok seviyorum ya :D
nakşidil
25-08-2009, 05:05 PM
yeğenim sürekli ve hiç durmadan annemin gelmesini istiyorum diye haykırıyor:)
paradox
28-08-2009, 04:54 PM
Sertap Erener-Sevdam agliyor..
atomcekirdegi
28-08-2009, 05:11 PM
Nalan-MNYK
Elzem
30-08-2009, 12:56 AM
Mustafa ceceli limon çiçekleri
atomcekirdegi
30-08-2009, 12:58 AM
Kıraç-CANIMA KASTIM VAR YAŞAMAM ARTIK..
plüton
30-08-2009, 01:55 AM
Gecenin sessizliğini.
paradox
30-08-2009, 04:21 PM
Sezen Aksu-Unut beni..
Gökhan Türkmen-Çareler Çaresiz...
Elzem
01-09-2009, 12:49 AM
Kazım Koyuncu İşte gidiyorum
Elzem
01-09-2009, 02:20 AM
Deniz Seki canımın acısını bi ben bilirim...
Emre aydın-Kalan sağlar senin olsun..
sorunlugenc
05-09-2009, 05:42 PM
!!!!Niran Ünsal-Sebebim!!!!
sebebim ah dünlerim,
sebebim zor günlerim,dualarım tanrıya;
düşürmesin birdaha....
...YASAK AŞKIN KOLLARINA...
hoyrat
13-09-2009, 06:26 PM
özgün-kız zilli :D
EnForcer
13-09-2009, 06:30 PM
Kurban - İnsanlar
Birisi susmuş küsmüş niye
diğeri der ki herşey zevkte
biri de durmuş sadece bakar
öteki kafayı bozmuş yemekle
güneşi sevmez hep geceyi bekler
koşuyo sanır sadece emeklerr aaaaa
insanlar görmez
insanlar bilmezler
insanlar duymazlar
ne yapsın insanlar?...
Wissenschaftler
13-09-2009, 06:32 PM
Kurban - İnsanlar
Birisi susmuş küsmüş niye
diğeri der ki herşey zevkte
biri de durmuş sadece bakar
öteki kafayı bozmuş yemekle
güneşi sevmez hep geceyi bekler
koşuyo sanır sadece emeklerr aaaaa
insanlar görmez
insanlar bilmezler
insanlar duymazlar
ne yapsın insanlar?...
Geceye doymuş şu dünyada
Yürü de düşme şansın varsa
En iyisi oyalan sen kendinle
Kimseyi yorma boş derdinle
Verince alır fazlasını ister
Seninle uyur başkasını düşler aaaaa
insanlar görmez
insanlar bilmezler
insanlar duymazlar
ne yapsın insanlar?...
NAR_K
14-09-2009, 04:47 AM
Yüksek Sadakat - döneceksin diye söz verrrrr
paradox
03-10-2009, 02:31 PM
Ahmet Kaya-Kendine iyi bak..
Sevim Deran-Hatırla Sevgili
Minnie
05-10-2009, 11:57 PM
mozart :)
dipsizkuyu
06-10-2009, 12:16 AM
ravel-bizet; bolero.
opinionn
06-10-2009, 12:17 AM
Keremcem_imtihan..
Sessiz ve derinden : )
paradox
06-10-2009, 06:30 PM
Teoman-Iki yabanci..
opinionn
06-10-2009, 07:36 PM
Volkan Konak_Aynalar..
NAR_K
29-10-2009, 01:49 AM
MANGA'nin 2009 albumunuuuu... her seferinde bitiyorumm.. binbir duygulari birden yasiyorumm
goodnews
29-10-2009, 10:32 AM
Göksel- Yabani Otlar :D
cagri86
01-11-2009, 12:45 AM
Notde Dame de Paris - Belle
gözlerimhalaçocuk
01-11-2009, 01:12 AM
düşbaz dan bahar ı dinliyorum :)
TURNA
05-11-2009, 12:05 AM
Fikrimin ince gülü : (
gözlerimhalaçocuk
05-11-2009, 12:26 AM
fırat danış - yani
berry
05-11-2009, 01:08 AM
Pink Martini - Que Sera Sera
opinionn
05-11-2009, 01:17 AM
Tuna tabu- Anladım. Seni sevip sensiz yaşamakmış benım kadaerim : )
plüton
05-11-2009, 03:10 AM
Funda arar. Yalnızlık durağı
rainbow
13-11-2009, 08:47 PM
Erol Evgin....Söyle Canım
IDDQD
14-11-2009, 12:52 AM
Lost & Lonely - Alyson Avenue
YouTube - Lost & Lonely - Alyson Avenue (http://www.youtube.com/watch?v=UZ-sgPmHhKA)
plüton
14-11-2009, 01:47 AM
Ağaç yapraklarına çarpan şırıl şırıl yağmur sesi dinliyorum. :)
Bu ses içimi serinletiyor, sanki yüreğime damlıyor bu yağmur damlaları. :)
çürük
14-11-2009, 02:00 AM
müslüm gürses-üstüme düşme benim
çürük
14-11-2009, 04:02 AM
müslüm gürses-esrarlı gözler...herkese tavsiye ederim.
NAR_K
15-11-2009, 07:39 PM
manga - cevapsiz sorular (Y)
Minnie
15-11-2009, 07:43 PM
şu anda hiçbirşey ama birazdan radyomu açıcam. Best fm'de Gönen'le Best Gitar... tavsiye ederim :)
Bozuk
15-11-2009, 07:45 PM
Kalbimin sesini dinliyorum.
aLoneaqLe
15-11-2009, 08:51 PM
Işıl German - Aşkın kederi :)
Minnie
15-11-2009, 09:12 PM
gönen - vesile
çürük
15-11-2009, 10:33 PM
müslüm gürses-nereden sevdim o zalimi
yazın YouTube a çıkıyor
plüton
16-11-2009, 06:17 PM
Candan erçetin.
Arada bir
rainbow
17-11-2009, 07:30 PM
Blue- Feat Elton John - Sorry seems to be the hardest word:rolleyes:
çürük
17-11-2009, 07:40 PM
müslüm gürses-adını sen koy...yazın youtube a çıkıyor dinleyin çok damar.
yanlız forumdaki tarz farklılığı adeta bir mozaik gibiymiş...
karabulut
17-11-2009, 07:58 PM
hi bendende bi damardan olsun,
Ferdi abimizden - Durdurun Dünyayi :D
http://www.youtube.com/watch?v=JfYWUNZZN6U
çürük
17-11-2009, 08:55 PM
müslüm gürses-yıllar utansın...arkadaşlar bunu hakkaten dinleyin kalbi zayıf olan intihar edebilecek olan dinlemesin müslüm baba sebebiniz olur mazallah.
gözlerimhalaçocuk
18-11-2009, 12:25 PM
düş sokağı sakinleri----gitmem gerek bu şehirden:(
NAR_K
19-11-2009, 09:54 PM
Yildiz Tilbe- seni sevmek istemistim
gozlerimden suzuldu askkkk, yasimla beni acittii. benimle dalga gecti askkk, beni cagirdi kendini sakladiiii. kac mevsimsinnn askkkk baska adin varmiii? kac yil kaldiii, ask gercekmisin ruyamiii?
of anam of :D yine super Yildiz ablam :D
What is Ocd
24-11-2009, 07:32 PM
Mydros - Kato sto gialo
çürük
24-11-2009, 08:03 PM
müslüm baba-meselem...arkadaşlar bilen vardır bu başyapıtı.yazın YouTube a yanlız dikkat edin ya alkole düşersiniz bu parçada ya jilete.
What is Ocd
25-11-2009, 12:39 AM
Stelios Kazantzidis - Tsifteteli Tourkiko
çürük
25-11-2009, 01:03 AM
müslüm gürses-unutamadım yazın youtube a dinleyin arkadaşlar ama kendinize mukayet olun yoksa ilerideki iş hayatınızda falan sıkıntı çekersiniz.bilirsiniz kollara falan bakıyorlar hep
IDDQD
25-11-2009, 01:29 AM
Blue Öyster Cult - Don't Fear the Reaper
NAR_K
03-12-2009, 02:45 AM
burcu gunes- biz aski meleklerden caldik :)
hoyrat
05-12-2009, 09:43 PM
Dil ateştir biraz suyla söndürülmesi mümkündür
Tırnaklarını aşındıran, çözemediğin bu kör düğümdür
Üzgünümdür hayli vesselam
Vuslatım gelmez mihman
Beklerim..
Gurbetteyim ne edeyim?
sagopa kajmer- vesselam
gözlerimhalaçocuk
06-12-2009, 12:09 AM
ezginin günlüğü--zerdaliler;)
IDDQD
06-12-2009, 12:39 AM
Moğollar - Bişey Yapmalı
aySheCik
12-12-2009, 01:01 AM
Yeni Türkü- Meğer Gülüp Geçmişim... Tavsiye Ederim :) Güzel Ve Anlamlı Bir Parçanın Yeni Türkü'nün Eşsiz Yorumuyla ;)
Samet__
25-12-2009, 04:28 AM
Şebnem Ferah - Bazı Aşklar
çürük
25-12-2009, 06:49 PM
Müslüm Gürses Babamız-Ölüyorum Kederimden
MRWBKR
25-12-2009, 06:58 PM
Disco electrique - Bingo players...
chenn
25-12-2009, 09:51 PM
candan erçetin unutursun(yeni albümünden süperrrrr)
aLoneaqLe
25-12-2009, 11:51 PM
Chris Cornell - Billie Jean
Rosalie
26-12-2009, 12:03 AM
Kayıp bir bavul gibiyim hava alanında
Yada boş bir yüzme havuzu sonbaharda
Çok mu ayıp hala mutluluk istemek
Neyse zaten hiç halim yok..... Diyor teoman. Paramparçadan... :)
chenn
16-01-2010, 11:59 PM
sıla inşallah............
komünist_16
23-01-2010, 10:22 AM
U.L.A.Ş-DİE BİTCH
http://www.rapografi.net/
Leavemealone_
24-01-2010, 12:57 AM
Kelly Clarkson (full 4 albüm :D) En büyük hayranı :D
komünist_16
24-01-2010, 10:30 AM
U.L.A.Ş-ANLAT
http://ulas.rapografi.net/
MRWBKR
28-01-2010, 11:28 AM
4 saaten beri dönüp duran 4 şarkı
grup 84 : 4 duvar
grup 84 : ölürüm hasretinle
emre aydın : Kim dokunduysa sana
emre aydın : Unut gittiğin bir yerde
aldım tekrara, 4 saattir çalıyor. Akşama kadar da çalar
NAR_K
30-01-2010, 02:45 AM
4 saaten beri dönüp duran 4 şarkı
grup 84 : 4 duvar
grup 84 : ölürüm hasretinle
emre aydın : Kim dokunduysa sana
emre aydın : Unut gittiğin bir yerde
aldım tekrara, 4 saattir çalıyor. Akşama kadar da çalar
hepsi birbirinden guzel..
NAR_K
30-01-2010, 02:48 AM
Mademki benli hayat sana kafes kadar dar
Uzaklaş ellerimden uçabildiğin kadar
Hadi git benden sana dileğince izin
Öyle bir uzaklaş ki karda kalmasın izin
Git iş işten geçmeden git
çok geç olmadan vakit
Günahıma girmeden
Katilim olmadan git
Günahıma girmeden
Katilim olmadan git
Sanırlar ki sen beni biricik yar saymıştın
Oysa ki hep yedekte hep elde var saymıştın
Hadi git ne bir adres ne bir hatıra bırak
Zannetme ki pişmanlık mutluluk kadar ırak
Ne vedaya gerek var ne de mektuba hacet
Git de Allah aşkına bir selama muhtac et
Güllere de aşk olsun gene sen kokacaksan
Fallara da aşk olsun gene sen çıkacaksan
Kopsun nerden inceyse artık bu bağ bu düğüm
Her gece daha berbat daha vahim gördüğüm
Korkulu düşlerimi yorumdan kaçıyorum
Sırf sana üzülüyor sırf sana acıyorum
Candan Ercetin - Git
CANDANNN !! bir sarki bana bu kadar mi uyar? her satiriyla beni bu kadar mi anlatabilr? muthiss..
yusufyuzlu17
30-01-2010, 11:49 PM
Nilüfer-Karar Verdim..............
NAR_K
31-01-2010, 10:01 PM
yildiz tilbe- seni sevmek istemistimmmmmm
sokagin ortasinda bagra cagra soyleyebilirim bu sarkiyi :) super ya..
goodnews
01-02-2010, 11:28 AM
Dark Tranquillity - Auctioned
Günlerdir bıkmadan dinlediğimm şarkı
balık
13-08-2010, 01:59 PM
Bu konu forumda daha önce mutlaka açılmıştır ama arama yaptım bulamadım. Konuyu bulanlar buraya yazarsa sevinirim, o zaman bu başlık silinebilir.
İlk ben başlayayım; Ozzy Osbourne - Mama, I'm Coming Home
Bu sesi bu yorumu daha önce keşfedememiş olmama şaşıyorum. Ama favorim hala tabi ki I Just Want You :)
broken
13-08-2010, 02:08 PM
simple plan - save you şarkısını dinliyorum...
balık
17-08-2010, 09:27 PM
Placebo - You Don't Care About Us
lokum
17-08-2010, 11:32 PM
Snow Patrol - Chasing Cars hemen dinlemenizi tavsiye ederim yani it takes u far away :))
chenn
18-08-2010, 09:58 PM
ziynet sali ozan doğulu..sen mutlu ol
gülenay
19-08-2010, 01:26 PM
fanın sesini
balık
09-09-2010, 09:16 PM
Guano Apes - Lords Of The Boards
balık
02-10-2010, 12:15 AM
Atonement - Opeth
psk_kagan
02-10-2010, 12:35 AM
Tek geçerim... Vivaldi
sess-iz
08-10-2010, 06:10 PM
.......................
nar tanesi
08-10-2010, 07:57 PM
kamuran akkor gökhan türkmen
tarkan soner sarıkabadayı
hayko cepkin
grup meyan inna......
bergen
şebnem ferah
bedia akartürk
nursel
08-10-2010, 10:58 PM
Kafamı dinliyorum....
psk_kagan
09-10-2010, 01:16 PM
radyo slowtürk.... kısmetimde ne varsa::))
zeynolin
16-10-2010, 08:00 PM
Gülşen AYBABA - Mutluluk Kenti
zeynolin
08-11-2010, 07:55 AM
Şu an öğretmenimin ders anlatmasını dinliyorummm.... =):)
aLoneaqLe
08-11-2010, 10:58 AM
Elvis Presley - It hurts me
psk_kagan
08-11-2010, 11:24 AM
Avril Lavigne - knocking on the heavens door
nursel
08-11-2010, 01:51 PM
Evde yanlızım kafamı dinliyorum. sessizliğin sesini:)
yeşil
04-12-2010, 05:29 PM
her erkeğe diz çöktüren bir kadın var :))
ressam
07-12-2010, 06:57 PM
http://www.youtube.com/watch?v=5r6RvF-zpiI
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2026 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.