Orijinalini görmek için tıklayınız : Şu an Ne Dinliyorsunuz?
Sayfa :
1
2
3
[
4]
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
atomcekirdegi
22-08-2008, 10:59 PM
Sevcan Orhan--NAZLI YAR..
eliftetik
22-08-2008, 11:03 PM
ben de kusur kalmayayım
ahmet özhan-nartanem
g1z4y
22-08-2008, 11:58 PM
eğlenmeye ihtiyacım var bende 2008 eurovision yunanistan şarkısını dinliyorum.
kalomira- secret combination
İlk değilsen bile
Son aşkım olup kal
Senden öncesini
Yaşamadım sayarım
Böyle bir aşka ömür vermeye değer
Dillenir de nazara gelir diye korkarım
Deniz gözlüm benim
Senin için hazırım
Eğer ölüm gerekse
Ölmeye giderim
Yemin olsun seninim çocuklar gibi şenim
Deniz gözlerinde hayat bulur gözlerim
Yüreğim acır inan senden uzak kalmasın
O deniz gözler benim başkası hiç bakmasın
Son arzum nedir diye
Gelip te bir sorsalar
Haykırış olur sesim
Sen yine sen der
Canım seni özler, seni diler, ister
Beni bırakma ele ateşlerim söner
Soner Arıca-Deniz Gözlüm
Nefertiti
28-08-2008, 02:20 AM
Kıraç/Yıkık..Bırakma beni insanlar kötü...Bırakma beni korkuyorum....
http://vtunnel.com/index.php/1010110A/d7c308fc099b064b308eacc1c26339011c71a045f00eaa8544 894db3f7b8dd6c3063a2af3a8f282015412
Bir deli otlar büyüyor içimde
Sancılıyım, yorgunum, kederliyim
Bu halini sevdim gitme kal............
eliftetik
28-08-2008, 02:33 AM
Bir deli otlar büyüyor içimde
Sancılıyım, yorgunum, kederliyim
Bu halini sevdim gitme kal............
hayırlı geceler sevgili nefertiti
aslın da birşey dinlemeye niyetim yoktu ama sen yazınca coştum
şu andaki aklımdan geçenlere uygun bir eser dinleyeyim bari
ahmet özhan-demedimmi (ilahi)
g1z4y
28-08-2008, 02:38 AM
Bir deli otlar büyüyor içimde
Sancılıyım, yorgunum, kederliyim
Bu halini sevdim gitme kal............
bu şarkıya gerçekten bayılıyorum. sözleri çok anlamlı geliyor benim için. yani sen diyince benim dinleyesim geldi ve bunu dinliyorum...:)
akşamcı
28-08-2008, 02:41 AM
gercekten bende bayılıyorum buna süper bişey bu
Nefertiti
28-08-2008, 10:31 AM
Sizler gelmeden ben çıkmışım sanırım,yoksa iyi sohbet çıkarırdık sevgili eliftetik,
akşamcı ve g1z4.....
s3Rs3rRi
28-08-2008, 10:50 AM
İlhan İrem Yeşil Denizhttp://www.youtube.com/watch?v=dfwu2aSPU3A
eliftetik
28-08-2008, 01:07 PM
İlhan İrem Yeşil Denizhttp://www.youtube.com/watch?v=dfwu2aSPU3A
ilhan irem gençken sık dinlediğim şarkıcılar arasın da anlamlı sözleri olan güzel şarkıları vardı
Manitu
28-08-2008, 01:40 PM
leman sam deli balımm
Gustav
28-08-2008, 02:21 PM
ilkay akkaya- kazım koyuncu- ou nana
eliftetik
28-08-2008, 02:59 PM
rahmetli barış manço- gül pembe ve bir çok parçası
banbis_5491
28-08-2008, 03:03 PM
esmeray--unutama beni
s3Rs3rRi
28-08-2008, 05:03 PM
ilhan irem gençken sık dinlediğim şarkıcılar arasın da anlamlı sözleri olan güzel şarkıları vardı
Evet Gerçekten Bir Kaç Parçasını Çok Beğendim. Sözleri Çok Anlamlı Dinlediğim Şarkıların
Gustav
28-08-2008, 07:27 PM
Feryadı İsyanım-Mazlum Çimen
Mem nelere gark olmadı zinin ateşi için
Ferhat dağı delmedimi Şirinin düşü için
Kusur ise her saniye her yerde seni anmak
Mecnun azmı yemin etti Leylanın başı için
Gözlerinin dokunduğu her mekan memleketim
Bakı verde uzamasın gurbetim esaretim
Ahmet Arif hasretinden prangalar eskitmiş
Beni böyle eskitense prangalı hasretin
Sana yine sana yandım Nesimide dün gece
Gözlerinle yüzüleyim bend olayım hallaca
Böyle hüküm buyurmuşlar Tanrılar divanında
Ha ben sana yollanmışım ha Muhammet miraca
cümle cihan güzellerin yüzlerine ben örsün
gözlerin balyozu oldu içerimdeki örsün
ruhumdaki fırtınalar merihi usandırdı
Nuh'a haber eyleyinde gelsinde tufan görsün
eliftetik
28-08-2008, 07:42 PM
Evet Gerçekten Bir Kaç Parçasını Çok Beğendim. Sözleri Çok Anlamlı Dinlediğim Şarkıların
evet yumuşak duygulu bir sesi vardı şarkıları da iyiydi
şimdilerde pek bilgim yok.
eliftetik
28-08-2008, 07:50 PM
Feryadı İsyanım-Mazlum Çimen
Mem nelere gark olmadı zinin ateşi için
Ferhat dağı delmedimi Şirinin düşü için
Kusur ise her saniye her yerde seni anmak
Mecnun azmı yemin etti Leylanın başı için
Gözlerinin dokunduğu her mekan memleketim
Bakı verde uzamasın gurbetim esaretim
Ahmet Arif hasretinden prangalar eskitmiş
Beni böyle eskitense prangalı hasretin
Sana yine sana yandım Nesimide dün gece
Gözlerinle yüzüleyim bend olayım hallaca
Böyle hüküm buyurmuşlar Tanrılar divanında
Ha ben sana yollanmışım ha Muhammet miraca
cümle cihan güzellerin yüzlerine ben örsün
gözlerin balyozu oldu içerimdeki örsün
ruhumdaki fırtınalar merihi usandırdı
Nuh'a haber eyleyinde gelsinde tufan görsün
iyi hoşta peygamberler den kahvehane arkadaşı gibi bahsedilmesi
ve peyamberlerin yaşadığı mucizelerin hafife alınması
ayrıca allah katı değil de çizgi roman zagor daki gibi terim kullanılması
tanrılar diye
eh geriye de ne kaldısa ruhu çıkmış ceset gibi
g1z4y
28-08-2008, 11:13 PM
kıraç-funda arar...- SEni Düşünürm.. !
rockkk
28-08-2008, 11:17 PM
bişi dinlemiyorum bu ara şarkıların hepsi içimi yakıyo :)
g1z4y
28-08-2008, 11:21 PM
bişi dinlemiyorum bu ara şarkıların hepsi içimi yakıyo :)
seni neşelendiricek şarkılar dinle arkadaşım yabancı falan...
rockkk
28-08-2008, 11:25 PM
ben neşeliyim hüzünlü değilim deee..biişler hatırlatıyo şarkılar bana ondan..ama hatırlatmayan türden mesela anlamsız şarkılar dinlemek iyi gelebilir :D
g1z4y
28-08-2008, 11:28 PM
Kaygisiz gözler
nedensiz katil olmuş
kararmiş bir anda
kayitsiz adalet
ifadesiz suratlardan sorulmuş
neden?
Akrep beyinliler
düşmanliği dost bilmişler
ve insanlik
çikarlarin saadeti içinde kavrulmuş
külleri yeniden yanmaz asla!
Varliğin yenilmez gücünden
sanrilarla bir dünya yarattiniz
iradesiz bedenler
kimlere vekil olmuş
dur durak bilinmez
akrep beyinliler
kalleşliği öğretmişler
ve insanlik
çikarlarin saadeti içinde kaybolmuş
ne ahlak ne inanç kalmiş
ben öldüm, izlerim kalmiş
pervasiz tek bir yanginla
külleri yeniden yanmaz asla!
Bir sen göçersin bir ben
anla
kimseye kalmaz dünya
bir bakmişsin
dar gelir olmuş
bitmiş anla
sel olsan
rüzgar olsan
yar olmam inancina
“dal” olsan
diken olsan
bağlanmam fermanina
çilekeş-akrep....
gizayca
29-08-2008, 02:02 PM
alicia keys-no one :)
gizayca
29-08-2008, 02:16 PM
beyoncé-kitty kat:)
sevdenur
30-08-2008, 12:24 AM
Gel gör beni aşk neyledi...:)
gizayca
30-08-2008, 12:35 AM
rihanna-boom boom :D çok güzel bi şarkı ya:D
sevdenur
30-08-2008, 04:05 PM
Biraz nostalji takılıyorum bugün ve gençlik yıllarımdaki en beğendiğim slow şarkılardan biri"Karşı tarafın ışıkları" Atilla Taş...:)
atomcekirdegi
30-08-2008, 04:07 PM
Biraz nostaljiş takılıyorum bugün ve gençlik yıllarımdaki en beğendiğim slow şarkısı,"Karşı tarafın ışıkları" Atilla Taş...:)
Evet sevdecim,ne dinlerdim ben de o şarkıyı;"Karşı tarafın ışıkları seni bana hatırlatıııııır"...
ama şmdi Rafet el Roman-AŞK-I VİRANE dinliyorum..Bir haftadır..Takıldım sadece bunu dinliyorm..
banbis_5491
30-08-2008, 04:10 PM
perhaps love-goong
sevdenur
30-08-2008, 04:15 PM
Evet sevdecim,ne dinlerdim ben de o şarkıyı;"Karşı tarafın ışıkları seni bana hatırlatıııııır"...
ama şmdi Rafet el Roman-AŞK-I VİRANE dinliyorum..Bir haftadır..Takıldım sadece bunu dinliyorm..
Bende çok seviyorum rafeti ama bu kaseti pek hoşuma gitmedi nedense. Aşk-ı virane güzel ama önceki şarkılar kadar zevk vermedi bana...Onun en sevdiğim şarkısı, Affetmem ve gönül yarası...:)
jetlag
30-08-2008, 04:17 PM
Caruso..... Pavarotti
BETÜLL
30-08-2008, 10:44 PM
bütün gün 8 yaşındaki oğlumun çaldığı melodikayı dinledim.hala çın çın çınlıyo kulaklarım
banbis_5491
30-08-2008, 10:49 PM
yan taraftaki komşunun tv sesini dinliyorum son ses açmış adam sağır desem değil uyuz bi tip evde yankılanıyo ya gece gece uyuz oldum
sevdenur
30-08-2008, 11:09 PM
yan taraftaki komşunun tv sesini dinliyorum son ses açmış adam sağır desem değil uyuz bi tip evde yankılanıyo ya gece gece uyuz oldum
Bende hiç hoşlanmıyorum öyle saygıyı bilmez insanlardan... Kendi duyacağın kadar aç şunu ne olur sanki...:mad:
banbis_5491
30-08-2008, 11:14 PM
Bende hiç hoşlanmıyorum öyle saygıyı bilmez insanlardan... Kendi duyacağın kadar aç şunu ne olur sanki...:mad:
aynen ya delirtti beni bide site burası bii kuralı var 8den sonra ses açılmıcak diye maganda nolcak
eliftetik
30-08-2008, 11:55 PM
bin fersah derinliğimde kendi iç sesimi
Gustav
31-08-2008, 12:05 AM
Tatu-Zachem ya
elohir93
01-09-2008, 02:42 PM
ata demirer kontör at:D
gizayca
01-09-2008, 02:46 PM
dinlemiyordum ama dinlemek istediğimi yazayım..
beyonce-listen:rolleyes:
atomcekirdegi
01-09-2008, 02:50 PM
Sevda-İÇİME İŞLERKEN..
gizayca
01-09-2008, 02:54 PM
vazgeçtim:D
the cranberries-zombie dinliyorum..
gizayca
01-09-2008, 03:02 PM
dayan yalnızlığım-emre aydın:(:(
eliftetik
01-09-2008, 09:57 PM
şu anda ne dinliyorum biliyormusunuz küçük oğlum emrah tan kendi derlediği gitar resitali
oğlum diye değil valla maşallah ne ruh ne döktürmüş koparıp uzaklara götürüyor insanı
eliftetik
02-09-2008, 10:45 PM
şu anda ne dinliyorum biliyormusunuz küçük oğlum emrah tan kendi derlediği gitar resitali
oğlum diye değil valla maşallah ne ruh ne döktürmüş koparıp uzaklara götürüyor insanı
yine emrah-sensiz saadet neymiş
banbis_5491
03-09-2008, 11:37 AM
stay-dang shin eun...
eliftetik
03-09-2008, 03:15 PM
gökhan kırdar-yağmur -jenerik
herkese güzel birgün diliyorum
banbis_5491
03-09-2008, 06:49 PM
teoman-senden önce senden sonra
elohir93
03-09-2008, 07:31 PM
gel etme;)
harmony
03-09-2008, 11:18 PM
oğuzhan koç-gülki sevgilim..çok güzeel bi şarkı..
eliftetik
03-09-2008, 11:40 PM
yine ben can sıkıntına paylaşayım dedim
francis goya-besame mucho
taa eskilerden bir klasik yeniden modernize edilmiş yumuşacık hoş
kasımpatı
04-09-2008, 02:00 AM
düş sokağı sakinlerinden, veremem sana acımı hoş, bu grubu seviyorum
g1z4y
04-09-2008, 02:52 AM
e bende 2008-eurovision ispanya şarkısını dinliyorum eğlenmeye ihtiyacım var..:) rodolfo chikilicuatre--el chiki chiki...
s3Rs3rRi
04-09-2008, 12:00 PM
İlhan İrem - Yeşil Deniz
Çok Güzel Bu Şarkı Yaaa:)
kasımpatı
04-09-2008, 12:47 PM
murat çelik - seyyah güzel..
sevdenur
04-09-2008, 06:44 PM
Enigma- Sadeness
atomcekirdegi
05-09-2008, 08:12 AM
Rafet El Roman-AŞK-I VİRANE...
eliftetik
07-09-2008, 06:30 PM
Sibel can-ölürüm... :(
artık sevmeyeceğim
tabi sözleri güzelde benim için özel bir anlam içermiyor çünki ölünceye kadar yüreğimde sevgi tohumları yeşermeye devam edecek ki yattığım toprağı duygusuz tozum la zehirlemeyeyim.
şarkının müziği harika o yüzden dinliyorum
g1z4y
07-09-2008, 09:23 PM
Rafet El Roman---Ömrümün Sahibi....:) duygularımı anlatan bir şarkıı :p
BETÜLL
08-09-2008, 11:32 PM
Kıraç----YIKIK....bırakma beni insanlar kötü,bırakma beni korkuyorum!....
eliftetik
08-09-2008, 11:48 PM
herkese hayırlı geceler
sting-shape of my heart
eliftetik
09-09-2008, 02:17 PM
hiç bir şey dinlemiyorum ama konuları değiştirmek için çıkardım bu bölümü
sürekli hastalık muhabbeti milleti daha çok hasta edecek
harmonyy
09-09-2008, 07:10 PM
hayko cepkin-ben gideyim..
bu ses bu adamdan nasıl çıkıyoooorr
eliftetik
09-09-2008, 10:14 PM
kendimi en iyi muzik bu sanırım
bende bu başlıkta adını görünce çok merak ettim bu mithat ne dinler diye
banbis_5491
09-09-2008, 10:19 PM
burda konser var onun sesi gelio onu dinliyorum:)
olvido
09-09-2008, 11:07 PM
ceza ve sezen aksudan şinanay
Nefertiti
09-09-2008, 11:47 PM
İlhan İrem...Sürgün gibi masallarda...
eliftetik
09-09-2008, 11:52 PM
İlhan İrem...Sürgün gibi masallarda...
nefertiti iyi geceler nasılsınız
ben yine aynı teraneyi dinliyorum dinlendirici duygusal
sting-shape of my heart
Nefertiti
10-09-2008, 12:05 AM
nefertiti iyi geceler nasılsınız
ben yine aynı teraneyi dinliyorum dinlendirici duygusal
sting-shape of my heart
Merhaba Elif hanım,teşekkür ediyorum sizz?
Sizi mutlu ediyorsa aynı teraneyi dinlemeye devammmmm;)
eliftetik
10-09-2008, 12:13 AM
Merhaba Elif hanım,teşekkür ediyorum sizz?
Sizi mutlu ediyorsa aynı teraneyi dinlemeye devammmmm;)
hamdolsun bende iyiyim
evet gece dinlendirici biraz duygularımı uyarıyo ama dozunda melankoli, zararsız. sağoluun
BETÜLL
10-09-2008, 12:19 AM
ben bu gece yeni doğan eymen bebek ağlaması dinliycem,refakat nöbetini devraldım
eliftetik
10-09-2008, 07:00 AM
hala uyanıkım ve bari güzel bir ilahi dinleyeyim dedim
bilindik eski bir ilahi ahmet özhan /demedimmi.o acaip ilahiler gibi değil hani müziği oyun havası gibi gümbede gümbede
kasımpatı
10-09-2008, 01:50 PM
ahmet kaya-penceresiz kaldım anne, bu adamın sesi hoşuma gidiyor..
s3Rs3rRi
10-09-2008, 01:58 PM
Erol Evgin - İşte Öyle Bir Şey...
eliftetik
10-09-2008, 02:22 PM
Erol Evgin - İşte Öyle Bir Şey...
a çok güzel bir şarkıdır bende geçerliliğini yıllardır korur çok anlamlı sözleri var
eliftetik
10-09-2008, 09:47 PM
nilüfer ve bir dizi seçme nostalji
severim lülüyü kalitedir hemde rahmetli annemin adıya
Mumya
13-09-2008, 04:34 PM
Linkin Park - A Place For My Head
Nefertiti
14-09-2008, 03:46 PM
Ahmet kaya dinliyorum;nerden bileceksiniz..
BETÜLL
14-09-2008, 03:54 PM
ilhan irem...anlasana....nerde anlamazki...anlamazsınki...anlıyamacaklar...anlıya mıycaksınız...anlıyamıyosun değilmi?
g1z4y
16-09-2008, 11:52 PM
Işın Karaca---Bırakma...
Bırakma
unutmadım, unutmadım
mutlu günlerimiz kaldı içimde,
neden bitti anlamadım
tamamlanmıştım seninle..
bazen yaşandıgı kadarıyla kalmaz,
bitmez aşk..
ayrılık yetmez bazen,
korunmak için gizlenir aşk...
geç kalmadan dön bana
bıraktığın gibi seninim hala
çok bekleyemem
kalbimi dinleyemem yoklugunda...
eliftetik
16-09-2008, 11:58 PM
kendine özel yorumuyla-haktan- ve çook eski eskimeyen defalarca dinlediğim güzel bir şarkı-taht kurmuşun kalbime en güzel yerindesin
busra14
17-09-2008, 10:36 AM
şuan kendimi dinleyip kendimi sorguluyorum
eliftetik
17-09-2008, 01:09 PM
öğle ezanı dinliyorum evimizden güzel duyuluyor
Nefertiti
18-09-2008, 05:02 PM
SEZEN AKSU:Biliyorsun....
Hayat bazen öyle insafsız ki
Küçük bir boşluğu yakalar
Hissettirmez en zayıf anında
Seni ta yüreğinden yaralar
İnsan acılarla kıvransa da
Ve o aşkta bir daha doğsa da
Dünyasını yeniden kursa da
Düşlerle gerçekler ayrı ayrı yaşar
eliftetik
18-09-2008, 05:09 PM
kendine özel yorumuyla-haktan- ve çook eski eskimeyen defalarca dinlediğim güzel bir şarkı-taht kurmuşun kalbime en güzel yerindesin
vallahi itiraf edeyim yerli yabancı latin yunan arap klasik yerli yabancı ruhumun onayladığı her telden dinlerim. fekaat yine aynı teraneyi teennüm ediyorum yani yukardaki şarkı
eliftetik
18-09-2008, 05:12 PM
SEZEN AKSU:Biliyorsun....
Hayat bazen öyle insafsız ki
Küçük bir boşluğu yakalar
Hissettirmez en zayıf anında
Seni ta yüreğinden yaralar
İnsan acılarla kıvransa da
Ve o aşkta bir daha doğsa da
Dünyasını yeniden kursa da
Düşlerle gerçekler ayrı ayrı yaşar
buarada nasılsın nefertiti umarım keyifler iyidir
elohir93
18-09-2008, 06:39 PM
sessizliğin sesini:D
Mumya
18-09-2008, 06:52 PM
Badem - Sen Ağlama
ikarus
18-09-2008, 09:10 PM
İlhan İrem "SIR" dinlemekteyiim dinlemeyenler varsa dinlemesiini tavsiye ederim ...
sevgiler...
Mumya
18-09-2008, 09:26 PM
Zülfü Livaneli - Gözlerin
Kesin Tavsiye ederim haa ikarus dinlicem ilhan irem bakalım nasılmış : )
Gözlerin bir çığlık bir yaralı haykırış...
Sadece dinlemiyor... aynı zamanda izliyorum...
Galatasaray maçı...
BETÜLL
18-09-2008, 10:35 PM
oğlumda izliyor üstünde,arda forması,sanki kendi oynuyor kan ter içinde,odada yastıklarım ,uçuyor,ben yat çabuk sabah 7 de kalkıcan diyorum,nooooluuurr anne deyince,yağlarım eriyo tabi beş dakka beş dakka daha...kaçta bitcek bu maç ya..
rockkk
18-09-2008, 10:52 PM
göksel dinliyorum.karar verdim diye bi şarkıı.bence bu siteye üye olup sorunu olanların motive olmaları için iyi bi şarkı.sesini açın ve dinleyin,tavsiye ederim ;)
BeYaZ_KeLeBeK
18-09-2008, 11:06 PM
sezen...........
gözlerim gözlerine kitlenir
doyamam seyretmelere seni
özlerim bir kaç saat fazla gelir
yağızım,yiğidim erkek güzeli....
gelde eğ ,eğ şu asi başını
kaçırma gel şu olgun yaşımı
anladım korkunu telaşını
görünce çakmak çakmak yeşillerini
seni pamuklara sarmalar sararım
ne bedel isterim ne hesap sorarım
ne sitemle güzel kalbini yorarım
sakınma tatlı dillerini.............
atomcekirdegi
18-09-2008, 11:39 PM
84-son mektup...
egeli35
19-09-2008, 04:41 PM
Cennet,Ferhat Göçer dinliyorum.;)
eliftetik
21-09-2008, 12:15 AM
yanımda kal-harun kolçak güzel duygusal
atomcekirdegi
21-09-2008, 12:35 PM
Annem mutfakta börek yaparken bir yandan da türkü söylüyor onu dinliyorum :p
NAR_K
21-09-2008, 07:19 PM
Özgün - Yalnızlık
Canim olsa vermezmiyim
Sermezmiydim yollarına
En sevdiğindir bilirim ezip geçmek
Hadi kır kalbimi defalarca
Hadi vur son şansın çarpıyorken kalbim tek başına
Yalnızlık dört yanımı sarmış olsada
Sensizlik yollarımı tutmuş olsada
Zamansız bir depreme tutuldu kalbim
Tutulsun sensiz ölmek zamanı şimdi
Ah yangın kor ateşler beni sarsada
Sensizlik yollarıma yağmış olsada
Zamansız bir ölüme seyirci kaldım
Alkışla sensiz ölmek zamanı şimdi
super yaaaaa !!! :((((
eliftetik
22-09-2008, 09:34 PM
azeri türkü -olmaz olmaz
azeri değilim ama azeri türküleri severim buda çok eski bir türkü güzel hem yanık hem oynak.hertelden dinlerim yerli yabancı yeterki benim kulağıma kaliteli gelsin
Nefertiti
23-09-2008, 11:52 PM
Çok eski bir şarkı dinliyorum..
Esengül;
Çok sevdim suç sayıldı
Hiç sevmedim kabahat
Bir his diyorki bana,çek git kendini arat..
Öl de kendini arat..
Nefertiti
27-09-2008, 12:37 PM
Eski bir şarkı..
Erol Evgin;İşte öyle bir şey....
atomcekirdegi
27-09-2008, 12:55 PM
Asya-SON PİŞMANLIK...
g1z4y
27-09-2008, 01:42 PM
Gripin--Dalgalandım da Duruldum...:)
eliftetik
28-09-2008, 02:16 AM
şu an tual-kasım dinliyorum duygusal güzel şarkı
kasımpatı
28-09-2008, 08:04 PM
yalın-sahte... güzel bi şarkı
negatif
28-09-2008, 08:21 PM
tarkan dinlediğim iki şarkısından biri pare pare mükemmel bir şarkı
paradox
28-09-2008, 11:45 PM
Teoman..Iki yabanci...
g1z4y
28-09-2008, 11:48 PM
alicia keys---fallin...
müziği çok hoş ayrıca sözlerinin de çok anlamlı olduğunu öğrendim...
sevdenur
29-09-2008, 05:46 AM
Yol arkadaşı'ı hem söylüyorum, hem dinliyorum...:)
kasımpatı
29-09-2008, 10:51 AM
aylin aslım - bir çocuk sevdim
eRos_
30-09-2008, 10:38 PM
areosmith - dream on
eliftetik
30-09-2008, 10:45 PM
julio ıglesias-historia de un amor
eRos_
02-10-2008, 01:33 AM
damien rice - cheers darlin'
biricik
02-10-2008, 06:37 PM
gülben ergen den süprizzzzzzzzzzz:p
Sago-kır kalbini ver elime
BETÜLL
03-10-2008, 11:29 AM
Nırvana...The man who sold the world;)
kasımpatı
03-10-2008, 04:32 PM
shantel-disko partizani :)
atomcekirdegi
03-10-2008, 04:38 PM
oğuzhan Koç-GÜL Kİ SEVGİLİM
non serviam
03-10-2008, 10:25 PM
^^unforgiven^^
intihar
03-10-2008, 10:27 PM
^^unforgiven^^
1 mi 2 mi? ;)
non serviam
03-10-2008, 10:31 PM
1 mi 2 mi? ;)
önce 1. snra 2. :):)
non serviam
03-10-2008, 10:38 PM
simdiyse forsaken....
intihar
03-10-2008, 10:39 PM
önce 1. snra 2. :):)
sonra turn the page, nothin else matters, to live is to die...
atomcekirdegi
03-10-2008, 10:40 PM
Koreli bir şarkıcı söylüyor kim olduğunu bilmiyorum şarkının adı ingilizce olarak Kiss..Hatta bu şarkının klibi dünyanın en romantik ve en etkileyici klibi seçilmiş..Bilirsiniz bir çoğunuz hani şu gözlerine asit dökülen fotoğrafçı sevgilisinin gözlerini verdiği bir klip var ya..İşte o klibin orijinal şarkısını dinliyorum..
Ay anlatmak için ne kadar zorlandım ben böyle :D
non serviam
03-10-2008, 10:44 PM
sonra turn the page, nothin else matters, to live is to die...
belkide every time i die..........
eliftetik
03-10-2008, 10:54 PM
longing- ercan saatçi çook duygusal
neredeyse darbuka zil şov özellikle dinliyorum günüm güzel ve tempoluydu yine öyle devam etsin diye. gittim geldim yazdım vazgeçtim sonra yine yazmaya karar verdim
bende kusur kalmıyayım
kasımpatı
04-10-2008, 12:25 PM
yasmin-sessizlik istiyorum...
harmonyy
04-10-2008, 01:17 PM
may dring bride-black god..
sıkıldım artıkk.
atomcekirdegi
04-10-2008, 04:45 PM
Oğuzhan Koç(BKM Mutfak)-- AL AHINI..
s3Rs3rRi
04-10-2008, 04:50 PM
Yansımalar - Sonbahar
kasımpatı
04-10-2008, 05:03 PM
anathema
alternative 4 bunu gerçekten seviyorum..
atomcekirdegi
04-10-2008, 05:21 PM
Oğuzhan Koç-GİDEN GÜNLERİM OLDU..
eliftetik
04-10-2008, 09:20 PM
gloria gaynor-top 100 dance hits
banbis_5491
04-10-2008, 09:25 PM
simple plan--generation
intihar
04-10-2008, 09:26 PM
simple plan--generation
simple plan dinlersen mutsuz olamazsın tabi:)
banbis_5491
04-10-2008, 09:27 PM
simple plan dinlersen mutsuz olamazsın tabi:)
:)neden ki?
intihar
04-10-2008, 09:29 PM
:)neden ki?
mutsuz biri onları dinler mi?
banbis_5491
04-10-2008, 09:31 PM
mutsuz biri onları dinler mi?
dinlenio kafayı dağıymak çok iyi geliyo:):)tavsiye ederim
intihar
04-10-2008, 09:35 PM
dinlenio kafayı dağıymak çok iyi geliyo:):)tavsiye ederim
ben biliyorum o grubu müzikleri basit... o tarzda daha kaliteli olanları var onlar daha iyi kafa dağıtıyor
banbis_5491
04-10-2008, 09:38 PM
ben biliyorum o grubu müzikleri basit... o tarzda daha kaliteli olanları var onlar daha iyi kafa dağıtıyor
walla bana bunlarda ii deliyo yan normalde yabancı müzik dinlemem hatta biraz karşıyımda ama bana güzel geliyo tabi her insanın zevki farklıdır
kasımpatı
04-10-2008, 09:52 PM
anathema - alternative 4
intihar
04-10-2008, 09:57 PM
anathema - feel
banbis_5491
04-10-2008, 10:13 PM
şebnem ferah iyi gün dostları
banbis_5491
04-10-2008, 10:24 PM
şebnem ferah-artık kısa cümleler kuruyorum
banbis_5491
04-10-2008, 10:42 PM
şebnem ferah iyi kötü dans pisti
valla televizyon açık ona bakıyor onu dinliyorum :D
banbis_5491
04-10-2008, 11:08 PM
bu akşam şebnem ferah takılıorum gene şebnem ferah geçmişe yolculuk
Nefertiti
04-10-2008, 11:30 PM
Lionel Richie : Hello......
banbis_5491
04-10-2008, 11:32 PM
şebnem ferah değirmenler
banbis_5491
04-10-2008, 11:39 PM
şebnem ferah gel ey seher
BETÜLL
04-10-2008, 11:43 PM
ben arada bir takılır bir şeyi,günlerce dinlerim.
birisi sağolsun takılmama yardımcı oldu
nırvana
kedicik
04-10-2008, 11:48 PM
demet akalın
gururum
bugünlerde sürekli ve sıkılmadan dinlediğim şarkılardan
banbis_5491
04-10-2008, 11:54 PM
şebnem ferah ünzile
s3Rs3rRi
05-10-2008, 04:45 AM
Kalbimin Sesinde Aşkım Seni Çok Özledim Parçasını:(
kasımpatı
05-10-2008, 09:14 PM
murat çelik - seyyah..
Nefertiti
06-10-2008, 03:02 PM
Deniz Seki; APTAL !! :p
s3Rs3rRi
06-10-2008, 03:05 PM
Nilüfer Örer - Mevsim Bahar
kasımpatı
06-10-2008, 03:12 PM
Nilüfer Örer - Mevsim Bahar
bende.. :)
s3Rs3rRi
06-10-2008, 03:22 PM
bende.. :)
aaa tesadüfe bak çok hoş bir parça alıp götürüyor resmen beni başka diyarlara...
Barış Manço - 40.Yıl
paradox
06-10-2008, 05:58 PM
Goksel den..Gunun birinde...
sonbahardayım
06-10-2008, 06:03 PM
tanju okandan kadınım .çook güzel
paradox
06-10-2008, 07:10 PM
tanju okandan kadınım .çook güzel
Evet cidden benimde favorilerimden cok guzel bir sarki..
banbis_5491
06-10-2008, 07:22 PM
aslı-dans etmeye ihtiyacım var
ikarus
06-10-2008, 08:02 PM
cırcır böceklerinin sesi ...güzel oluyor ...
tatlışey
06-10-2008, 09:34 PM
buğün biraz duygusal takılıorum.
gülay-takvimlerden haberin yokmu?
sonbahardayım
07-10-2008, 10:24 AM
öncelikle ben baslıyım:) evlerinin önü boyalı direk:)
ajda dan eğlen güzelim
s3Rs3rRi
07-10-2008, 11:35 AM
Barış Manço - Hatırlasana
MeLiCoNi
07-10-2008, 11:00 PM
düş sokağı sakinleri - gayret et güzelim :)
sevdenur
08-10-2008, 11:00 PM
Cem yıldız yarım bıraktın beni...
eliftetik
08-10-2008, 11:05 PM
sting-shape of my heart
ilginç güzel sözleri güzel müziğiyle kaliteli bir yorumcudan
güzel bir parça. sıkça dinlerim
eRos_
09-10-2008, 12:50 AM
katy pery - i kissed a girl :D eğleencelii amma velakin sözleri biraz garip gelebilior söleyen kadın olunca :D yinede yadırgamadan ve çok severek dnlioruzz efendim..
kasımpatı
09-10-2008, 03:21 PM
düş sokağı sakinleri - ölümler çıplak gelir..
BETÜLL
09-10-2008, 07:35 PM
gündoğarken...destina....
eliftetik
09-10-2008, 07:43 PM
rahmetli annemin adaşı
NİLÜFER-KADERİME
eski güzel bir şarkısı biraz nostalji yapayım dedim demekki şu an o moddayım
BeYaZ_KeLeBeK
09-10-2008, 10:19 PM
asuman krause
diyosun ki.....
süper bir şarkı kesinlikle dinleyin:D
kendime getirdi beni...:)
s3Rs3rRi
11-10-2008, 01:02 PM
Yansımalar - Sonbahar
http://www.neyforum.biz/Ney/wp-content/uploads/2008/06/yansimalar.jpg
eliftetik
11-10-2008, 06:12 PM
HAKTAN-SEN Mİ BENDESİN
güzel şarkı kendi çapında elim ona gitti bende açtım
s3Rs3rRi
11-10-2008, 08:33 PM
Yansımalar - Sonbahar
http://www.neyforum.biz/Ney/wp-content/uploads/2008/06/yansimalar.jpg
Aynen devammmmm...
atomcekirdegi
11-10-2008, 08:52 PM
Kubat-YAR YARASI
eliftetik
14-10-2008, 11:50 PM
cake-perhaps
çoook eski bir parça hoş kimbilir kimler dasetmişti bu parçayla ben bile ettim
kisas ın ingilizce versiyonu
eliftetik
17-10-2008, 10:35 PM
cake-perhaps
çoook eski bir parça hoş kimbilir kimler dasetmişti bu parçayla ben bile ettim
kisas ın ingilizce versiyonu
yine devam son günler de cake modundayım bıkana kadar devam
ara da ısıtıp ısıtıp dinliyorum eğlenceli terapi yapıyo
kasımpatı
18-10-2008, 06:27 PM
black eyed peas - my humps
kasımpatı
19-10-2008, 02:15 PM
anathema - deep
elohir93
19-10-2008, 05:36 PM
almora_güneşin ozanları
^^T_U_B_İ_Ş_^^
19-10-2008, 05:39 PM
gecenin sessizliğini...;)
eliftetik
19-10-2008, 11:11 PM
yıldızlarda kayar durmaz yerinde-tan yeni versiyon
bir cancağızım yeni versiyon bozmuş diyo haklı da orjinali nerden bulak şimdi
idare ediyoruz
^^T_U_B_İ_Ş_^^
20-10-2008, 09:50 AM
yegane -tapşini:D
^^T_U_B_İ_Ş_^^
20-10-2008, 09:54 AM
gökhan özen-bize aşk lazım;)
ayrılsada yollar kalplerimiz bir
sen gitsem gölgem peşinden gelir
sana kapım hep açıktır hiç sormadan gir
bize aşk lazım ayrılık değil:D
orhansahun
20-10-2008, 10:08 AM
Sibel can-ölürüm... :(
http://www.youtube.com/watch?v=rgNe7kkUD7E
BETÜLL
20-10-2008, 10:41 PM
ağustos bile değil ama dışarıda cır cır böceği sesi var.ev çok sessiz sokağı dinliyorum...
^^T_U_B_İ_Ş_^^
21-10-2008, 08:04 PM
seksendört-karagözlüm
lider
21-10-2008, 08:19 PM
dolapdere big gang - ı am an english man in newyork
kasımpatı
21-10-2008, 08:25 PM
metallica - unforgiven
BETÜLL
22-10-2008, 12:33 PM
yeni türkü fırtına
kasımpatı
22-10-2008, 02:48 PM
bulutsuzluk özlemi - sözlerimi geri alamam
kasımpatı
26-10-2008, 06:24 PM
düş sokağı sakinleri - acıdan doğar insan
eliftetik
26-10-2008, 06:35 PM
öncelikle herkese hayırlı güzel bir pazar akşamı diliyorum
orhan gencebay-severek ayrılalım 70li yıllardan bir damar açtım
ıhlamur kokusu
27-10-2008, 07:35 PM
selamlar
emel sayın dinliyorum...
eliftetik
27-10-2008, 07:54 PM
annemin adaşı nilüferden-olur mu olur mu
eliftetik
29-10-2008, 08:40 PM
gencebay baba dan -severek ayrılalım damardan damla damla veriyoruz efendim
ama birazdan değişecek çünki 9999 kere dinledim galiba
goodnews
29-10-2008, 08:47 PM
Fergie- Big Girls Don't Cry.
cansu.
01-11-2008, 06:52 PM
Tuna Tabu - istesem
pcshik
01-11-2008, 09:26 PM
aman tanrım ne hoşuma gitti böyle sıradan yeni türkü, bulutsuzluk özlemi, düş sokağı sakinleri yazısını görünce ... birşey dinlemiyordum ama bunların üzerine bu grupları dinlemek lazım diye düşünüp açtım..
ilk şarkı düş sokağı sakinleri - gayret et güzelim
kasımpatı
04-11-2008, 12:47 PM
yalın - kalamadım
eliftetik
04-11-2008, 10:05 PM
oğlum ve arkadaşından klasik gitar solo dinliyorum oldukça hoş yüreğin bam telini titreten melodiler çalıyo keretalar
rockkk
05-11-2008, 12:56 AM
dilimden düşmüyor kolaysa gel de alll içimden söküüp aşkınıı çektiysen kahrımı helal et hakkını zorLu sevdam hoşçakalll!!!!
kasımpatı
08-11-2008, 07:09 PM
sezen aksu - tükeneceğiz...
pcshik
08-11-2008, 07:19 PM
rafet el roman - sevdim ama....
neden açtım birden çok dinleyesim geldi...
goodnews
08-11-2008, 08:23 PM
piiz- Gitme Kal Bu Şehirde
eliftetik
09-11-2008, 12:46 AM
cake-perhaps eğlenceli
BETÜLL
09-11-2008, 12:54 AM
katatonia_teargas:)
beyaz67
09-11-2008, 01:13 AM
mariah carey _ My All
why me
09-11-2008, 02:42 PM
sevdiğim bir ses ve şarkisi... natalie I.shiver.. :rolleyes:
eliftetik
09-11-2008, 06:09 PM
döndük geldik yine kürkçü dükkanına herkese hayırlı akşamlar diliyorum
farklı yorumuyla haktan dinliyorum şarkısının adı seviyorum seni desem yalan olmaz sevgilim
adam direk enstürman olacakmış şarkıcı olmuş
eliftetik
15-11-2008, 04:03 PM
baba gencebaydan -bir teselli ver güzel bir şarkıdır
içinde geçen arayış ve sevgi söcüklerini ister ilahi ister duygusal boyutta algılayabilirsiniz çünki kaliteli bir eser bütün gencebay eserlerinin olduğu gibi
tarz ne olursa olsun müzik ve sözde asillik olmalı
goodnews
15-11-2008, 07:44 PM
Rebecca Sj James - Wait For Me
(The O.C Soundtracklarından)
ShR€WiSh
15-11-2008, 08:47 PM
can dundar / kırlangıcın öyküsü
CaaLaa
16-11-2008, 03:45 AM
badem = sensiz KaLacak ßu sehir
piiz = farkindamisin
ayak takimi = süphe
seksendört= neyin war
goodnews
16-11-2008, 12:35 PM
Evanescene- Bring Me to Life
elohir93
16-11-2008, 12:53 PM
badem = sensiz KaLacak ßu sehir
çok güzel şarkı bende bayılırım
klibide ayrı güzel
eliftetik
18-11-2008, 08:35 AM
Aslında bir şey dinlemiyecektim ama
BU SABAH YAĞMUR VAR İSTANBULDA GÖZLERİM DOLU DOLU OLUYOR BİLİNMEZLİĞE o yüzden MFÖ dinliyorum
şu anda istanbulun ve benim önemime uygun bir parça tabi bu parçayı beğenen yada istanbullu istanbulda yarısını kaybetmiş veya istanbulu sevenlere hatta şu an da yağan istanbul yağmuruna kısaca herkese armağan ediyorum
eliftetik
18-11-2008, 11:33 PM
ahmet özhan-nartanem
güzel bir yorum ve bir o kadar güzel bir eser
sahillerindostu
19-11-2008, 12:10 AM
Cem özkan: Dön bana...
Dön bana yeniden n'olur...
Sev beni yeniden n'olur...
Al beni yanına n'olur...
Dön bana yeniden n'olur...
N'olur n'olur...
eliftetik
21-11-2008, 02:28 PM
leyla ela gözlü bir çöl ahusu
saçları bahtından daha siyahtır
bu akşam ruyamda leyla yı gördüm
derdini ağlarken yanan bir muma
ipek saçlarını elimle ördüm
ve bir kemend gibi taktım boynuma
bu akşam ruyamda leyla yı gördüm
leyla ela gözlü bir çöl ahusu
saçları bahtından daha siyahtır
bir damla inciydi kirpiklerinde
aşkn ızdırapla dolu ruyası
bir başka güzellik var kederinde
bir başka güzellik ruhunun yası
bu akşam ruyam da leylayı gördüm
leyla ela gözlü bir çöl ahusu
saçları bahtından daha siyahtır
leyla leyla leyla.....
bu h. ziya uşaklıgilin çok sevdiğim dizelerini
halil karadumanın harika müziği ve yorumuyla birleştiğinde
mest olarak dinliyorum
kasımpatı
21-11-2008, 02:50 PM
düş sokağı sakinleri - veremem sana acımı... :)
Nefertiti
22-11-2008, 03:06 PM
Sibel Can;Unuttu seni....
eliftetik
22-11-2008, 11:53 PM
Ayla Dikmen '' Anlamazdın..
:(
palyaço bu ayla dikmen şu eski sanatçı ayla dikmen mi
yoksa isim benzerliğimi
eliftetik
25-11-2008, 08:22 PM
uzaklarda aramam çünki sen içimdesin taht kurmuşsun kalbime en güzel yerindesin -farklı yorumuyla -haktan
ekvator
25-11-2008, 08:50 PM
geçiyor ömrüm sayanım var mı insan insana canım böyle yapar mı kıyar mı
eliftetik
27-11-2008, 05:30 PM
EBRU GÜNDEŞ-EVET sıradan ama pozitif bir şarkı bütün aşıklara ve evlenmek isteyenlere kısaca tüm çifte kumrulara benden hediye olsun
Teardrop2008
27-11-2008, 08:21 PM
What's A Girl To Do?
Bat For Lashes
:o
med_cezir
28-11-2008, 11:41 AM
mehmet gümüş- korkarım gideceksin (( ve de gitti)
eliftetik
29-11-2008, 06:47 PM
historia de un amor -julio iglesias hoş romantik aynı zaman da dinlendirici bir parça ve yorum
ekvator
29-11-2008, 08:51 PM
hiç bişi
şarkı dinlemek...
çukata yemek istiyoorum
kasımpatı
30-11-2008, 02:07 PM
düş sokağı sakinleri - hüzün kovan kuşu...
eliftetik
30-11-2008, 09:48 PM
güzel bir TSM FASIL UNUT SEVME BENİ başlayıp SENİ BEN ELLERİN OLSUN DİYEMİ SEVDİM diye devam eden bir dizi harika eserler her ne kadar duyamayacak olsalarda bu tarzın meraklılarınada armağan olsun
intihar
30-11-2008, 09:50 PM
geçin bunları mod hanım, rock zamanı şimdi :)
eliftetik
30-11-2008, 09:53 PM
geçin bunları mod hanım, rock zamanı şimdi :)
seni şam şekeri seniii o zaman neonların olduğu yere gel
intihar
30-11-2008, 09:56 PM
geliyorum yerim hazır öyle değil mi? :)
Nefertiti
30-11-2008, 09:57 PM
Sezen Aksu:Biliyorsun...
hayal peres
01-12-2008, 12:27 AM
su an ben internetteyim ama bi yandanda atv ibo show acik ebru gündescigim katilmis showa biraz kizil biraz mavi:)
eliftetik
01-12-2008, 05:55 PM
eylülde gel
eylülde okul yoluna
görenler dönmüş hem de çok mutlu diyecekler
ağaçlar sevinçten başımıza konfeti gibi
yaprak dökecekler yaprak dökecekler yaprak dökecekler
gençliğim de çok dinlediğim ve hala sevdiğim bir ALPAY parçasıdır
joe_tanto
01-12-2008, 08:22 PM
yaşar -kör bıçak
böcük
04-12-2008, 12:10 AM
kıraç-birtanem
kasımpatı
04-12-2008, 11:21 PM
duman - yanıbaşımdan...
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2026 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.