Orijinalini görmek için tıklayınız : Şu an Ne Dinliyorsunuz?
Sayfa :
1
2
3
4
[
5]
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
en!qma
05-12-2008, 04:46 PM
Grejuva-Antikacılar.
eliftetik
05-12-2008, 11:34 PM
rüyalarda buluşuruz -halil karaduman
g1z4y
05-12-2008, 11:36 PM
belki iğrenç olucak ama kalbimin söylediği şarkıları dinliyorum diğerlerini kafama götürcek durumda değil...
9 ŞUBAT
06-12-2008, 05:09 PM
sezen aksu dan izmirin kızları nı dinliyorum .
mutsuz palyaco
08-12-2008, 05:21 PM
Teoman'' Şebnem Ferah -Mevsim Sonbahar
:(
goodnews
08-12-2008, 09:49 PM
Grup 84- Dört Duvar..
elvan
08-12-2008, 09:59 PM
demir demirkan-göçmen
pcshik
09-12-2008, 05:56 PM
düş sokağı sakinleri-hüzün kovan kuşu :)
harmonyy
09-12-2008, 06:54 PM
emre aydın(6.cadde) sen ve ben
?ÖzgE?
09-12-2008, 07:01 PM
bende kafamı dinlemekle meşgulüm
eliftetik
11-12-2008, 07:07 PM
arabic fairouz-bahibak ma ba arif yumuşacık hoş bir yorum
s3Rs3rRi
11-12-2008, 07:55 PM
Suat Suna - Senden Önce Yoktum
Geçen Yıldan Beri Bazı Olaylardan Sonra Dinlemeye Başladığım Bizi Anlatan Bir Şarkı...
eliftetik
12-12-2008, 06:33 PM
FATİH ERKOÇ-ANI
kaliteli bir müzik adamından kaliteli bir şarkı
pcshik
12-12-2008, 10:45 PM
zeki müren dinliyorum :)
şuan ; gözlerin doğuyor gecelerime
sonra sırayla; şimdi uzaklardasın, damarımda kanımsın, duydum ki unutmuşsun.. (daha bulmaya çalışıyorum diğer şarkılarını)
harika bir ses mükkemmel bir sanatçı..
rockkk
16-12-2008, 12:43 AM
selim gülgören istanbul:p
eliftetik
16-12-2008, 12:54 AM
tsm
gökyüzünde yalnız gezen yıldızlar -yıldızlı semalarda ki haşmet ne güzel şey ve bir dizi güzel eser
NAR_K
17-12-2008, 08:57 AM
gitme - Tarkan
cok eski bir sarki aslinda ama seneler sonra ilk defa dinliyorum tesadufen buldum ve cok etkilendim ..
Ne vakit gelsen aklima
Bir yildz düşer içime
Seni görürüm o anda
Yagar yagmur avucuma
Gidersen dogmaz güneşim
Sarar gözlerimi aci bir telaş
Gitme desem canim,
Kalir misin benimle?
Gitme desem canim,
Sever misin beni yine?
Gitme ah gitme
Geceler sabahsiz
Ömrüm baharsiz
Sensiz kalirsam
Ölürüm yalansiz
Gitme ah gitme, ne olur
Kivrim kivrim saçlarin
Islanir ben dokununca
Ne vakit gelsen aklima
Durdururum zamani..
Gökkuşağı
17-12-2008, 10:20 AM
sarardım ben sarardım
senin için sarardım
ben bu dertten ölürsem
kaderime sayarım. (türkü-ömer çelik)
çok hoş bir türkü .bu parçayı dinlemek isterdim. ben biraz ağır dan dinlerim.sadece dinlerim.hissetmemeye gayret ederek.
_ZeuS
17-12-2008, 01:24 PM
ezginin günlügü - sigaramın dumanına sarsam seni.
mmontessori
17-12-2008, 01:35 PM
o şarkıyı çok severim şimdi aşkı virane favorim
Nefertiti
17-12-2008, 01:55 PM
Edip Akbayram:Sevda çok uzaklarda..
_ZeuS
17-12-2008, 02:09 PM
levent yüksel - unutulurmuş..
eliftetik
17-12-2008, 10:58 PM
al green no sunshine when shes gone
_ZeuS
17-12-2008, 11:04 PM
anne o 'ain't no sunshine when she's gone' olmasın hanmi bill withers'ın ki.:D
_ZeuS
18-12-2008, 09:02 PM
sensiz-bitmeyen rüyalarımda hep sen varsın.
NAR_K
19-12-2008, 10:23 AM
Kirac - Hayalimdeki Resim
BETÜLL
20-12-2008, 02:16 PM
sezen aksu-tüm şarkıları.baştan sona sondan başa döne döne dinliyorum:)
eliftetik
20-12-2008, 02:40 PM
güzel bir ikindi, ezanı dinledim canlı allah eksikliğini göstermesin
_ZeuS
20-12-2008, 05:14 PM
nil burak - yalnızım ben
elohir93
20-12-2008, 06:33 PM
dermanımsın-kubat
süper şarkı bence herkes dinlesin
eliftetik
20-12-2008, 06:38 PM
nilüferi dinliyorum eski güzel şarkılarını
DİDEMVÖ
20-12-2008, 07:11 PM
Mor ve ötesi - hep aynı
paradox
21-12-2008, 01:18 AM
Nilufer..Soyle buldunmu...
NAR_K
21-12-2008, 05:20 AM
emre aydin - bebegim
yadiev
21-12-2008, 07:33 AM
Bunu (http://www.dosya.tc/01.D__GibiBir_ey.mp3.html) dinliyorum..her gün..her saat:D
eliftetik
23-12-2008, 01:41 AM
sting-shape of my heart sık dinlediğim güzel bir parça özellikle geceleri iyi gidiyor
Nefertiti
23-12-2008, 11:38 AM
Kubat;Ötme bülbül....
_ZeuS
23-12-2008, 05:46 PM
Dolores O'riordan - Stay With Me
kasımpatı
23-12-2008, 06:03 PM
anathema - deep ..
_ZeuS
23-12-2008, 06:29 PM
anathema - deep ..
süper parça :)
kasımpatı
23-12-2008, 06:44 PM
süper parça :)
aynen.. seviyorum
mmontessori
24-12-2008, 09:38 AM
sezen aksu kavaklar
eliftetik
27-12-2008, 12:08 AM
historia da un amor uzun süredir de telefonum bu müzikle çalıyor
nesilden nesile dinlenen hoş bir parça
_ZeuS
27-12-2008, 12:24 AM
vega-hafif müzik
dipsizkuyu
27-12-2008, 12:27 AM
kendimi dinliyorum.ara ara dinlerim çok eski bir parçadır ama her zaman hit.herkese öneririm.nasıl nerde ve ne zaman diye sormassınız değilmi.:cool:
Nefertiti
27-12-2008, 12:13 PM
Gülay;Kendine iyi bak,beni düşünme....
elohir93
27-12-2008, 12:36 PM
the godfather film müziği=)
goodnews
27-12-2008, 12:47 PM
Üç Nokta Bir- Yabancı
kasımpatı
27-12-2008, 05:03 PM
sentenced - farewell ..
ikra``
27-12-2008, 09:38 PM
Arash feat.Helena-Arash...herkesi selamliyorum bu sarkiyla :)
DİDEMVÖ
27-12-2008, 10:31 PM
aşık oldum anne - ayna
NAR_K
29-12-2008, 08:49 AM
rol yapma- grup 84
Bulamadın galiba kimse sevmedi
Seni sevmeyi benim kadar
Ne oldu neden sustun yoksa
Yanlızmısın sende benim kadarrrrr
super super yaa! : (
_ZeuS
29-12-2008, 10:38 AM
Bilgisayarın işlemcisinin FANINI :mad:
o kadar temizledim yağladım ,yine mide gurultusu gibi sesler çıkarıyor değiştirmem gerek galiba :)
kasımpatı
29-12-2008, 01:53 PM
murat çelik - ölüm..
bi şarkı bu kadar mı güzel olur ya :)
s3Rs3rRi
29-12-2008, 06:39 PM
Cem Karaca - Islak Islak
s3Rs3rRi
31-12-2008, 03:08 PM
Cat Stevens - Angel Of War(Savaş Meleği)
kasımpatı
31-12-2008, 10:21 PM
bilmiyorum ne dinlediğimi, radyodan enteresan sesler çıkıp duruyo :)
mutsuz palyaco
01-01-2009, 11:21 PM
Yılmaz Erdoğan '' Kendim ve Hepimiz Hakkında
plüton
01-01-2009, 11:39 PM
pc nin hoparlöründe hışırtı var onu dinliyorum :p insanın içini rahatlatıyor
DİDEMVÖ
02-01-2009, 06:08 PM
apocaliptica & Nightwish & within temptation - Sleeping sun
goodnews
02-01-2009, 06:12 PM
Göksel- Yarabbi Şükür
kasımpatı
02-01-2009, 07:31 PM
metallica - turn the page.. :)
kasımpatı
02-01-2009, 07:38 PM
jimi hendrix - purple haze
pcshik
02-01-2009, 09:10 PM
bilmiyorum ne dinlediğimi, radyodan enteresan sesler çıkıp duruyo :)
ve platoni nin "pc nin hoparlöründe hışırtı var onu dinliyorum insanın içini rahatlatıyor" sözlerine nasıl güldüm :) bugün herşeye gülüyorum yahu burda..
bende aslı-uykumda gel i dinliyorum ve saçma sapan oynuyorum ... :o
goodnews
02-01-2009, 09:17 PM
aslı- dans etmeye ihtiyacım var
pcshik
02-01-2009, 09:19 PM
şimdide teoman-papatya ile sizlerle birlikteyiz... :p
goodnews
02-01-2009, 09:21 PM
Asuman krause- Hep Yek =))
goodnews
03-01-2009, 08:07 PM
Direct- Ama sen Varsın
plüton
03-01-2009, 08:48 PM
Arkadaş işlettiği kişilerin sesini kaydetmiş, beraber dinliyoruz :D çok komik yaw
goodnews
03-01-2009, 09:01 PM
Emre Altuğ- Sensiz olmuyor
NAR_K
04-01-2009, 09:26 AM
Ege - sonsuza dek sevildigini bil yeter
NAR_K
04-01-2009, 09:32 AM
Yasar-O'nun Vedasi
plüton
04-01-2009, 10:33 AM
Babamın höpürdeterek kahve içişini dinliyorum. :D Benimde canım çekti ama evde kahve kalmadıki :(
9 ŞUBAT
04-01-2009, 12:53 PM
Sensiz olmuyor ,Emer Altug .
kasımpatı
04-01-2009, 05:24 PM
yüksek sadakat - döneceksin diye söz ver..
s3Rs3rRi
05-01-2009, 02:30 PM
Barış Manço - 40. Yıl & Gülbebeğim Çok Süper İkiside...
busra14
05-01-2009, 02:51 PM
içimden geçen sesleri
s3Rs3rRi
05-01-2009, 07:34 PM
Kıraç - Yıllar Sonra
DİDEMVÖ
05-01-2009, 08:19 PM
Our Farewell - Within Temptation
s3Rs3rRi
05-01-2009, 09:37 PM
Laibach - Turkiye
kasımpatı
07-01-2009, 02:50 PM
zaho - je te promets ..
ElinKizi
07-01-2009, 03:07 PM
yapmaaa dokunmaaaa KİM DOKUNDUYSA SANA ONA GİTTT.....
BEŞ PARA EDER Mİ VARLIĞIN Kİ YOKLUĞUN BENİ ACITSIN?????
ElinKizi
07-01-2009, 03:15 PM
fay sahara - touch me
Touch me.. In the silence of the night ( dokun Bana Gecenin Sessizliginde )
Tell me.. with the passion in your eyes to my face and my soul and ( Soyle ruhuma ve yuzume gozlerindeki sevgiyle )
Touch me.. like you never did before ( Dokun Bana onceden Hic Dokunmadigin Gibi )
plüton
07-01-2009, 03:30 PM
İnsanı en çok rahatlatan ilahi sesi. Kuranı kerim.
firedance
07-01-2009, 03:58 PM
sessizlik :)
s3Rs3rRi
07-01-2009, 04:01 PM
...İçimi...
EceLİN
07-01-2009, 04:56 PM
kendimi...
ElinKizi
08-01-2009, 08:32 AM
değer mi değmez mi diye düşünürken karar verdim..:)
sana değmez - serdar ortac
why me
08-01-2009, 09:01 AM
kirginligimi....
NAR_K
09-01-2009, 06:58 AM
grup 84 !! cdsni ba$dan sona tum $arkilarni dinliyorumm
Dreamcatcher
10-01-2009, 05:04 PM
hadise düm tek tek 10 numara ilk 5 teyiz
johnbarleycorn
10-01-2009, 05:14 PM
"Oscar Harris - Alta Gracia"
Harika bir şarkı, dinlemenizi tavsiye ederim.
s3Rs3rRi
10-01-2009, 05:28 PM
Haramiler - Mavi Duvar
placebo
10-01-2009, 05:53 PM
i know-placebo
NAR_K
11-01-2009, 02:42 AM
her dinledigimde kendimi cocuk gibi hissetigim bir parca..
yagmurun elleri - emre aydin yorumuyla :)
Dreamcatcher
11-01-2009, 10:56 PM
eşimden dolayı maç sesi gol sesi
dipsizkuyu
12-01-2009, 12:50 AM
vivaldi..the summer allegro non molto.
montana
12-01-2009, 02:04 PM
Rammstein - Mein Teil
s3Rs3rRi
12-01-2009, 09:34 PM
Erkin Koray - Sen Yok Diye
johnbarleycorn
14-01-2009, 04:55 PM
Prem Joshua - Secret Place
ElinKizi
14-01-2009, 06:29 PM
bana özel hazırlanan bi mix
ferhat göçer - gül ki
Dreamcatcher
14-01-2009, 08:57 PM
disko disko partizane
GKHNCKR
14-01-2009, 10:22 PM
Abdussamed'ten Yasin-i Şerif...
ElinKizi
15-01-2009, 06:40 PM
Adını Yazmışlar GÖKYÜZÜNEEEEEEEE - Kayahan
NAR_K
18-01-2009, 08:46 AM
Koy beni gozlerine - yasar
mutsuz palyaco
20-01-2009, 12:25 PM
Yavuz Bingöl '' Gitme
:(
yağmur yürekli
23-01-2009, 12:38 PM
seal love's divine
dinliyorum
deathdream
27-01-2009, 04:24 PM
Özlem Tekin-Yazmamışlar
plüton
27-01-2009, 04:32 PM
UĞUR IŞILAK
dizginle aşkını
_ZeuS
27-01-2009, 06:45 PM
disturbed - just stop nedense çok duygusal geldi :9
Dreamcatcher
27-01-2009, 07:52 PM
elvis presley
Dreamcatcher
28-01-2009, 10:23 PM
malesef şu an hiçbirşey açamıyorum yasak şu an
Kördüğüm
29-01-2009, 01:16 AM
Anladım anladım bitsin!
Anladım benim değilsin.
Anladım gönlün sevinsin.
Olamayız senle gayrı,
Yolumuz ezelden ayrı!
Anladım yarim değilsin :(
Bir kadın söylüyo; kim bilmiyorum ama şarkının sözleri ve melodisi çoook güzell.
NAR_K
29-01-2009, 01:56 AM
Toygar ısıklı!!
meltem_81
02-02-2009, 06:00 PM
bob dylan-joan beaz düeti- on more cup of coffee
BİRGÜL
04-02-2009, 03:45 PM
Ebru Gündeş..Kızıl mavi
plüton
04-02-2009, 04:05 PM
Kıraç - zaman
BİRGÜL
04-02-2009, 04:20 PM
Ebru Gündeş..kaçak
FleckmarFugitive
07-02-2009, 10:50 AM
Arch Enemy-Skeleton dance
HakanS
07-02-2009, 03:47 PM
bilgisayara bos cd koydum, kafamı dinliyorum.
meltem_81
07-02-2009, 04:01 PM
oi va voi- refugee süper bir şarkıııı...
Fobik
07-02-2009, 04:05 PM
Eminem&Dido-Stan bu seferde rep dinleyelim
dipsizkuyu
08-02-2009, 01:37 AM
bob marley..
mutsuz palyaco
08-02-2009, 08:19 PM
Bruno Pelletier '' Belle
:(
Dreamcatcher
08-02-2009, 11:16 PM
malesef penaltı konuşmalar sarı kart yani maçla ilgili konuşmalar tv de
Fobik
08-02-2009, 11:34 PM
gipsy kings djobi djoba çok güzeldir herkese tavsiye ederim...
NAR_K
11-02-2009, 06:35 AM
Hayko cepkin- firtinammmmmmm
_ZeuS
11-02-2009, 06:44 AM
çok eski birşey ama iyidir... Tanita tikaram - twist in my sobriety
g1z4y
11-02-2009, 05:32 PM
ehe mantığımın sesini:Dşarkı açsam bile o ağır basıyor çünkü...
Dreamcatcher
15-02-2009, 06:04 PM
gökhan türkmen yaralı kalbim
SEKERR
16-02-2009, 03:51 PM
Jale:senin için bu şarkılar (tek kelimeyle harika ve vazgeçemediğim bi şarkı)
mmontessori
16-02-2009, 04:00 PM
con dios je l'aime je l'aime
Sırma
19-02-2009, 12:02 PM
Ben yabancı müzik dinliyorum şuan.
Supermode - Tell Me Why
Dreamcatcher
19-02-2009, 04:14 PM
ajda pekkan flu gibi:)
hoyrat
28-02-2009, 07:46 PM
Özgür çevik-kimlerden kaçtık böyle
Dreamcatcher
02-03-2009, 06:17 PM
Murat göğe bakan ay yüzlüm
goodnews
02-03-2009, 06:37 PM
Tokio Hotel- rescue me
hoyrat
02-03-2009, 06:39 PM
candan erçetin - saçma
kendine kalıyor insan eninde sonunda
_ZeuS
02-03-2009, 06:45 PM
sezen aksu - kusura bakma :)
YADELLER
02-03-2009, 10:51 PM
Toygar Işıklı "Kalbimdeki Sancı"
g1z4y
02-03-2009, 10:59 PM
kafamı dinliyorum diyip iğrenç espri yapmıyım:)
beethoven dinliyorum--Love story
(dı dı dı dı dı dı dı dı dıdıdı)
mmontessori
03-03-2009, 12:45 PM
yüksek sadakat ihtimaller denizinde
plüton
03-03-2009, 03:04 PM
Yalın
son aşkım
mmontessori
03-03-2009, 04:36 PM
kendimi..........
plüton
03-03-2009, 08:02 PM
Yalın
kalamadım
YADELLER
06-03-2009, 12:12 AM
Gecenin hüznünü dinliyorum.....
YADELLER
07-03-2009, 02:57 PM
Zeki Müren "seni ben ellerin olsun diyemi sevdim"
hoyrat
07-03-2009, 03:18 PM
gökhan türkmen - büyük insan
masall
08-03-2009, 12:34 PM
büyük insan guzel sarkı
Nefertiti
08-03-2009, 11:33 PM
cat stevens - lady d'arbanvılle
YADELLER
09-03-2009, 01:32 AM
Kubat "Acem Kızı"
YADELLER
09-03-2009, 02:55 PM
Gittide Gitti Sevgilim Gitti
Ardına Bile Bakmadan Gitti De Gitti
Bu Gönül Onundu Almadan Gitti
En Güzel Ümidimi En Güzel Yillarimı Çaldıda Gitti
Bir Gönül Oyunu Oynamiştı Benimle
Kaybeden Ben Oldum Ben Oldum Kendi Ellerimle
Yaşamadım Böyle Derdin Daha Beteriyle
Başbaşa Yıl Talihimin En Acı Kaderiyle
Başbaşa Yıl Talihimin En Acı Kaderiyle
Beklemek Faydasız Dönmeyeceksin
Anladımki Beni İnandım ki Beni Sevmeyeceksin...
Çok güzel bir şarkıdır ,damar olsada
Nefertiti
10-03-2009, 11:29 PM
Celine Dion - Power of Love
YADELLER
11-03-2009, 12:13 AM
Yıldız Tilbe "Zaten Aşklarda hep Yalan Dolan"
Sırma
11-03-2009, 12:53 AM
Şuan dinlediğim felaket dehşet
chenn
11-03-2009, 09:43 PM
ziynet sali beş çayı:)
atomcekirdegi
11-03-2009, 10:02 PM
Amatör bi gruptan Saçlarını taramışsın türküsü...
maximillion
11-03-2009, 11:14 PM
müslüm gürses sadece
YADELLER
13-03-2009, 12:49 AM
Tanju Okan "Gözümde Yaşlarla"
YADELLER
13-03-2009, 02:53 PM
"Bir ay doğar pencerden bacadan" Cengiz Özkan
Nefertiti
15-03-2009, 11:22 PM
si tu savais combien je t'aime - Christian Adam
YADELLER
16-03-2009, 12:09 AM
ümit besen "bir akşam üstü"
Sırma
16-03-2009, 12:20 AM
Ben 1 aydır aynı müziği dinleyip duruyorum :rolleyes: ve halen bıkmadımda..
Ritmi hoşuma gidiyor, ve sadece bir cümle söyleniyor, kısa ve öz hani :)
Acaba müzik güzel olduğundanmı gerçekten yoksa sorun bendemi:D
dipsizkuyu
22-03-2009, 12:33 AM
Kazım koyuncu tsira
NAR_K
23-03-2009, 07:36 AM
leman sam- gül güzeli
elini son defa yanagma koy
istemiyorsan giderimmmm giderimmmmm
serin bir sonbahar aksamnda söz
ismini unutur silerimmmm silerimmmmmmm..!!
plüton
23-03-2009, 10:47 AM
Sınıftakı kız öğrencilerin bıdıbılarını. :)
uykum var kafamı dinlemek istiyorum, ama bunların susmaya niyeti yok
Sırma
23-03-2009, 09:55 PM
Inna-hot [official video]
Nefertiti
25-03-2009, 03:15 PM
"Gesi bağları"nı dinliyorum...
psikolog_yolunda
25-03-2009, 04:19 PM
Sinan Özen-Ağlayamadımı dinliyorum... Adamın bazı şarkıları gerçekten çok güzelmiş bugün farkettim :D
Nefertiti
27-03-2009, 11:59 PM
İskender Doğan:Kan ve gül....
harmonyy
28-03-2009, 08:53 PM
Murat Yılmazyıldırım - adsız özlem
s3Rs3rRi
29-03-2009, 01:51 AM
Kalbimi ve İçindeki Biriciğimin Sesini...
yunus
02-04-2009, 10:32 AM
uğur ışılak sır düğümü
plüton
02-04-2009, 01:45 PM
uğur ışılak sır düğümü
dğnyadaki uğur ışılak dinleyen tek insan ben değlmişim :)
Uğur ışılak muamma
Chessmaster
02-04-2009, 03:56 PM
Kolera-İrtifa Kaybı ( En sevdiğim şarkıdır )
fulya yıldız
02-04-2009, 05:15 PM
sagopa kajmer&kolera:bağlı hayatım pamuk ipliğine..herkese tavsiye ederim sagooooo...
ikra``
02-04-2009, 08:07 PM
Arash feat.Helena-Pure love
Sırma
04-04-2009, 09:57 PM
Britney Spears - if You Seek Amy
BETÜLL
05-04-2009, 06:49 PM
KIRAÇ garbiyeli
Fildekos
06-04-2009, 04:15 AM
secret garden
psikolog_yolunda
06-04-2009, 07:26 PM
Ercan Demirel-Durma Git
ikra``
26-04-2009, 12:03 AM
Beyonce - "Halo"
hoyrat
26-04-2009, 12:05 AM
nil- eminim sevmediğine
- çok canım acıyo
penta
02-05-2009, 01:59 AM
yaşar kurt-hadi baba gene yap.
milyonkere dinlesem sıkılmam :)
dangerover
02-05-2009, 02:03 AM
celldweller - so long sentiment :P
hoyrat
02-05-2009, 02:41 PM
göksel baksana talihe
aşk dağıtır gibisin ya hani bana :) :)
plüton
02-05-2009, 04:20 PM
Kurbağaları. :)
Yağmur yağıcak heralde :D
Happy_Time
02-05-2009, 09:53 PM
>>>>>Ömer KöroğLu Sen YokTuN <<<<<
ikra``
05-05-2009, 01:19 AM
Evanescence- "My immortal"
Nefertiti
06-05-2009, 12:14 AM
KIRAÇ/ Benim Yolum
düşünceli-
06-05-2009, 02:08 AM
görünce aşık oldum o güzel gözlerine:):)
yasoş
08-05-2009, 10:54 PM
ilkay akkayadan adıyaman dinliyorum harika
hoyrat
08-05-2009, 11:51 PM
yak gel bildiğin ne varsa
sat gel gözüm yok para pulda
funda arar- yak gel
amelia
09-05-2009, 09:22 AM
evanescence everybody's fool
ikra``
09-05-2009, 12:10 PM
Kelly Clarkson - "Addicted"
goodnews
09-05-2009, 10:16 PM
Özgür Kurum- Senden Başka
BeYaZ_KeLeBeK
15-05-2009, 04:56 PM
hande yener/ deliler ;)
plüton
16-05-2009, 02:35 AM
Kuşların cıvıltılarını:)
hangi müzik insanı bukadar rahatlanabilirki.
cemcem
16-05-2009, 05:53 PM
Volkan konak- Mimoza Çiçeği
Ben Zeytin çiçeği niyetine dinliyorum:rolleyes:
ikra``
16-05-2009, 08:20 PM
Hande Yener - "Hayrola"
ikra``
16-05-2009, 10:28 PM
Hadise - " Dum Tek Tek " ;)
hoyrat
17-05-2009, 07:32 PM
beniiii benimleee bıraaaakkk
beniii benimleee buuuu cehennemdeee
ruhum senden çoook uzaaakkk
yabancıyıım senin cennetineeee
Nefertiti
19-05-2009, 12:51 AM
Aslı Güngör - Son Öpücük....:)
9 ŞUBAT
19-05-2009, 09:37 AM
çile bülbülüm çile yi dinliyorum .
Dreamcatcher
21-05-2009, 07:24 PM
Murat göğebakan ay yüzlüm
Chessmaster
22-05-2009, 11:43 AM
İlhan İrem-Şalamar
Nefertiti
26-05-2009, 11:46 PM
Kirac- Oysa bir umuttu
olasılıksız
27-05-2009, 12:29 AM
hivron....
Ex mi Amor
27-05-2009, 12:48 PM
Hayko Cepkin-Fırtınam:D
ikra``
27-05-2009, 10:20 PM
Ajda Pekkan - "Resim" -yeni sarkisini cok begendim....
Nefertiti
29-05-2009, 04:45 PM
Güler Işık Metris
Hücremdeyim hasretinle yanarım,
senin için hergün,hergün ağlarım..
Beni anlamadın ona yanarım!
ona yanarım
Nefertiti
01-06-2009, 11:38 PM
Fatih Kısaparmak Günahmı
Ex mi Amor
02-06-2009, 10:33 PM
Grup yorum-Nurhak sana güneş doğmaz:D
beker9
02-06-2009, 11:09 PM
evanescense - everybodys fool
cemcem
02-06-2009, 11:17 PM
Radyo dinliyorum
Joy Fm :rolleyes:
sibel
03-06-2009, 12:18 AM
yildiz tilbe iki kadin bi adam
plüton
03-06-2009, 12:24 AM
yildiz tilbe iki kadin bi adam
ıyyy yıldız tilbemi dinliyosun hala :p
plüton
03-06-2009, 12:25 AM
Candan erçetin. Bir yangının külünü.
Nefertiti
03-06-2009, 12:46 AM
Ahmet Kaya - Ayriligin Hediyesi
TheDarkmeLy
05-06-2009, 09:14 AM
sLipkNot- Before I Forget
cok gaz bı parca ...
nymphadora
05-06-2009, 04:35 PM
Anathema - Alternative 4
depresyonda olanlara tavsiye edilmez..:confused:
Ex mi Amor
05-06-2009, 06:09 PM
Duman-Paranoya:D
olasılıksız
05-06-2009, 06:33 PM
en derin yaralar kapanıyorsa en derin acılar unutuluyorsa neden korkulur hayattan söyleyin bana;)
candan erçetin.... elbette
Ex mi Amor
05-06-2009, 11:41 PM
Müslüm gürses-meselem:D:D
olasılıksız
06-06-2009, 02:10 AM
Derdin neyse söyle
Buluruz bir çare
Aglanma sızlanma
Dök derdini ummana
Gafil aç gözünü
Öğren başka yol yok
Cehennem de cennetin de sensin düşünme
Ona buna bulunacak bahane yok yoook yoooook yooooook:D:D:D
amelia
07-06-2009, 11:18 PM
almora tears of the angels
sırada amazing grace hemen ardından da white lightning
kasımpatı
11-06-2009, 05:58 PM
barış manço - ali yazar veli bozar
Ex mi Amor
11-06-2009, 06:58 PM
Duman-Hayvan;)
sretyesreh
12-06-2009, 02:20 AM
en sevdiğim sesi.gecenin sessizliği....
g1z4y
12-06-2009, 02:21 AM
biraz rahatlıyım dedim klasik müzik dinliyorum...
mozaaaaarttt-alla turcaaa:)
olasılıksız
12-06-2009, 02:28 PM
namjoo....toranj
chenn
12-06-2009, 04:17 PM
candan erçetin: GAMSIZ HAYAT
okb-okb
12-06-2009, 05:44 PM
bilgisayarımın ses kartı bozuldu galiba...çok sevdiğim halde müziksizimm su an
kasımpatı
12-06-2009, 06:12 PM
marduk - paint it black
sretyesreh
24-06-2009, 02:29 AM
şebnem ferah..unzile
sevdenur
28-06-2009, 06:34 PM
Göksel baksana taliheyi dinliyorum. Çok hoş bir şarkı ritmi filan.:)
paradox
28-06-2009, 08:04 PM
Ana haber bulteni:)
goodnews
02-07-2009, 01:11 PM
Placebo- Meds
Gülben Ergen-Aşk hiç bitmez :D
Berker-Kimseyi öyle sevmedim...
goodnews
02-07-2009, 02:13 PM
Zardanadam - Sevgililer Günü :rolleyes:
Gripin-Boşver(((Hikayeler anlatıldı...)))
goodnews
02-07-2009, 02:38 PM
Yüksek Sadakat- KAtil&Maktül
g1z4y
02-07-2009, 02:39 PM
Mozart-allegro-Philharmonia Orchestra
goodnews
02-07-2009, 02:41 PM
Tripkolic- Düşlemeyi Özledim
goodnews
02-07-2009, 02:45 PM
Yalın- Bir Tek Sen Eksiksin
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2026 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.