Alıntı aragorna88 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Svglı dostlar.
Ne kdr yemek yesemde doymuyorum.Bu akşam 5xLahmacun 3xayran 2xhalka tatlı yedim.Anca doydum.Hatta şuan acıktım

Öglene dogru : elim ayagım titriyor.Başım dönüyor.Brüt 750 g dan cok yiyecek yiyince doyuyorum..(+içececek )

Sizse sornm ne ?Sıkıntıdanmıdır?Hastalık olabilirmi?......
Yrmlarinizi bklymmm
Bir doktora gidip şeker ölçümlerinizi yaptırmanızda fada var, değerlerin normal çıkması durumunda sıkıntı hali ele alınabilir ancak.