
Bir doktora gidip şeker ölçümlerinizi yaptırmanızda fada var, değerlerin normal çıkması durumunda sıkıntı hali ele alınabilir ancak.Svglı dostlar.
Ne kdr yemek yesemde doymuyorum.Bu akşam 5xLahmacun 3xayran 2xhalka tatlı yedim.Anca doydum.Hatta şuan acıktım
Öglene dogru : elim ayagım titriyor.Başım dönüyor.Brüt 750 g dan cok yiyecek yiyince doyuyorum..(+içececek)
Sizse sornm ne ?Sıkıntıdanmıdır?Hastalık olabilirmi?......
Yrmlarinizi bklymmm
"Dün ile bugün arasında bir kavga çıkarsa yarını kaybederiz." Churchill
"Erkeğin de, kadının da terbiyesi, birbiriyle münakaşa ettikleri zaman belli olur." Bernard Shaw
Yetkileriniz





Alıntı
Yer imleri