olley chen içinde 5 günchen 5e düştükten sonrası hep kolay geçecek diye düşünürüm 4 3 2 1 bittii
![]()
olley chen içinde 5 günchen 5e düştükten sonrası hep kolay geçecek diye düşünürüm 4 3 2 1 bittii
![]()
Deliler ve akıllılar, aynı derecede zararsız kimselerdir. Asıl tehlikeliler yarı deli, yarı akıllı olanlardır.
eee ama hala son 7 yi öğrenemedik...şuan zihnmde halay çeken bi grup var o da biz![]()
herşey güzel olacak..herşey güzel olacak..herşeeyyyyyy.....
ya çk özele grdm demekki özelmiş![]()
herşey güzel olacak..herşey güzel olacak..herşeeyyyyyy.....
Yer imleri