evet aloneale sana katiliyorum,ne yaziki bilmeyenler karistiriyor
pesimist kelimesi türkçemize fransızcadan gelmiştir,
her şeye kötü tarafından bakan bunalıma mahkum...
hayata gözlerini kapamak üzere olan bir pesimist ,
bir nevi melankolik ...
kendını kontrol edememe zayıflıgı...
tek çaresi iman gücü, teslımıyet bilinci...
iman edenlerde olmayan bir durum
son nesil gençliğin aktığı batak
pesimistler mutsuzluğa mahkumdur, doğal olarak mutsuzluğa mahkum oldukça pesimist olurlar bu böyle yuvarlanır gider
pesimist insanın brdağın boş tarafına bakmasıdır .
bir adama sormuşlar ve bide bardağa yarım şekilde su koymuşlar adama demişler bu bardağın içinde ne kadar su vardır yarısı bıoş demiş ve bu adamın kötümser olduğu anlaşıl miş ve ve bir adama daha sormuşlar o demişki bu bardağın yarısı doludur demiş .