şuanda kendime hem sinir oluyorum hem de kendime hayranım beni son zamanlarda süreklli ağlatan çığrımdan çıkaran bir akradaşım var hiç birini hak etmiyorum her seferinde ertesi gün gelip özür diliyor sırf psikoloji problemleri de oldğu için 13 senelik arkadaşlığmız göze alamıyorum ama bunda derdin arasında bir de kafayı yiyorum yaa nasıl bir imtahandır yarabbim sen sabır verrr....(aminnn)




Alıntı

Yer imleri