Sayfa 7/24 İlkİlk ... 3456789101117 ... SonSon
233 sonuçtan 61 ile 70 arası

Konu: diyelim ki okuyor...

  1. #61
    Karar Dönemi harmonyy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aug 2008
    Yer
    ѕαкαяуα
    Mesajlar
    353

    Standart

    hımm beni mi güldürmeye çalışıyonus .yedim nese guluyom başarıyla yerine getirildi görevv

  2. #62
    Karar Dönemi busra14 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mar 2008
    Mesajlar
    222

    Standart

    sadece neden yazardım. neden?

  3. #63
    Çıraklık Dönemi atomcekirdegi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Oct 2007
    Mesajlar
    1.463

    Standart

    Bugün için sana teşekkür borçluyum...TEŞEKKÜR EDERİM...
    ARININ KUYRUĞUNA ZEHİR AĞZINA BAL VERİLMİŞTİR;NEYE TALİPSEN ONU ALIRSIN...

  4. #64
    Karar Dönemi eRos_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Sep 2008
    Mesajlar
    17

    Standart

    unutmaya çabalarken hep mi en olmadık yerlerden en olmadık hatıralar çıkar...tüm gün şöle yada böyle geçerken geceler niye dinmek bilmez...kafamı yastığa koymaktan korkmak istemiyorum artık...huzur...bu kelime artık ne kadar uzak bana...ben onunla (huzurlu) oldugum günlerde mutluydum...Ama o da terketti beni hemde senle aynı anda...
    30 mart 2008 pazar günü yasmışım bunu günlüğüme... bunu okumasını isterdim hep ... :S halada istiyorum galiba :S

  5. #65
    Moderatör eliftetik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jun 2008
    Mesajlar
    1.346

    Standart

    diyelimki okuyo okuyolar


    sizleri çok seviyorum bazılarınızıda ekstra ekstra seviyorum
    ONU BULAN NEYİ KAYBEDER

    ONU KAYBEDEN NEYİ BULUR


    BEN DOSTLARIMI NE AKLIMLA SEVERİM
    NE DE KALBİMLE SEVERİM
    OLUR YA KALP DURUR AKIL UNUTUR
    BEN DOSTLARIMI RUHUMLA SEVERİM
    O NE DURUR NE UNUTUR

  6. #66
    Cahillik Dönemi BETÜLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jul 2008
    Yer
    hayatın tam içinden
    Mesajlar
    713

    Standart

    Alıntı eliftetik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    diyelimki okuyo okuyolar


    sizleri çok seviyorum bazılarınızıda ekstra ekstra seviyorum
    ben bunu hemen üstüme alınıyorum,her zaman yaptığım gibi alakasız dalıyorum mevzuya,teşekkürler beni ekstra sevdiğin için ...yani o bazılarından biriyimidir dimi

    ANCAK FİKİRDİR VARLIĞIN GERİSİ ET VE KEMİKTİR BİR YIĞIN!

  7. #67
    Moderatör eliftetik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jun 2008
    Mesajlar
    1.346

    Standart

    Alıntı BETÜL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben bunu hemen üstüme alınıyorum,her zaman yaptığım gibi alakasız dalıyorum mevzuya,teşekkürler beni ekstra sevdiğin için ...yani o bazılarından biriyimidir dimi
    elbetteki canım benim sevgi paylaşıldıkça bereketi artar kainatı sarmalar

    evet seni de ekstra ekstra seviyorum


    GEL ÇAĞLAR ÇAĞIMIZKEN SAÇININ ÖRGÜSÜNE BENZEYELİM

    YARIN TOPRAK SENLE BENİ AYNI YERDE ERİTSE BİLE

    DUYGUSUZ TOZUMUZDAN DÜNYA ZEHİRLENİR
    ONU BULAN NEYİ KAYBEDER

    ONU KAYBEDEN NEYİ BULUR


    BEN DOSTLARIMI NE AKLIMLA SEVERİM
    NE DE KALBİMLE SEVERİM
    OLUR YA KALP DURUR AKIL UNUTUR
    BEN DOSTLARIMI RUHUMLA SEVERİM
    O NE DURUR NE UNUTUR

  8. #68
    Cahillik Dönemi BETÜLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jul 2008
    Yer
    hayatın tam içinden
    Mesajlar
    713

    Standart

    hayattttt beni neden yoruyosun?madem çok günah bunu neden yapıyosun...!

    demek isterdim,okuyor olsaydın

    ANCAK FİKİRDİR VARLIĞIN GERİSİ ET VE KEMİKTİR BİR YIĞIN!

  9. #69
    Karar Dönemi
    Üyelik tarihi
    Sep 2008
    Mesajlar
    9

    Standart

    mutlu musun?

  10. #70
    Moderatör eliftetik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jun 2008
    Mesajlar
    1.346

    Standart

    diyelim ki okuyor e bende diyelimki yazdım ne olucak ki

    saçmalık olur
    ONU BULAN NEYİ KAYBEDER

    ONU KAYBEDEN NEYİ BULUR


    BEN DOSTLARIMI NE AKLIMLA SEVERİM
    NE DE KALBİMLE SEVERİM
    OLUR YA KALP DURUR AKIL UNUTUR
    BEN DOSTLARIMI RUHUMLA SEVERİM
    O NE DURUR NE UNUTUR

Sayfa 7/24 İlkİlk ... 3456789101117 ... SonSon

Benzer Konular

  1. Diyelim ki bir kadın evli...
    By Maniac in forum Üyeler Konuşuyor / Dertleşiyor / Soru Soruyor
    Cevaplar: 28
    Son Mesaj: 27-11-2012, 06:02 PM
  2. Mutsuz insanlar TV izliyor, mutlu insanlar kitap okuyor
    By malahit in forum Kişisel Gelişim & Kariyer Planlama
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 02-07-2009, 11:32 AM
  3. Gazze deki Katliama Dur Diyelim.
    By s3Rs3rRi in forum Paylaşım Köşesi
    Cevaplar: 76
    Son Mesaj: 07-01-2009, 03:21 PM
  4. Gazze deki Katliama Dur Diyelim.
    By s3Rs3rRi in forum Paylaşım Köşesi
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 31-12-2008, 11:34 AM

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •