Hemen şimdi Allah'ımın canımı almasını çok isterdim...:'(Amin
Hemen şimdi Allah'ımın canımı almasını çok isterdim...:'(Amin
aa tabi canım hele o can bir boğaza dayansında görbak nasıl oluyor
birini darattık geçtiğimiz haftalarda hastaneye oda senin gibi düşündü sonra hastanede dana gibi bağırdı kulağına küpe oldu
sıkıntını anlıyorumda sizin gibi gençlerin ağzında böyle şeyler duymak istemiyorum. sevdecim nurcum
ONU BULAN NEYİ KAYBEDER
ONU KAYBEDEN NEYİ BULUR
BEN DOSTLARIMI NE AKLIMLA SEVERİM
NE DE KALBİMLE SEVERİM
OLUR YA KALP DURUR AKIL UNUTUR
BEN DOSTLARIMI RUHUMLA SEVERİM
O NE DURUR NE UNUTUR
ah be yavrum bu yaş ne ihanetler ne haksızlıklar ne insanlar gördü bir şey olmaz merak etme .bunlar seni hayat yolunda silahlandırıyor dayanıklılık kazandırıyor. geçer merak etme bi mutlu olursun bi mutsuz derken hayatın kendisi bu. bu haline hayıflanma sana bir şey söyliyeyimmi kendi adıma vallahi şahsen kendi başıma gelenlerden hiç hayıflanmıyorum tabi arada efkar oluyo ayrı bir şey.fakat duygusuz duyarsız mutlu bir et yığını olmaktansa böyle efkarlı ama yüreği duyarlı bir elif olmayı tercih ettim ve ederim.
sanada tavsiye ederim canım
ONU BULAN NEYİ KAYBEDER
ONU KAYBEDEN NEYİ BULUR
BEN DOSTLARIMI NE AKLIMLA SEVERİM
NE DE KALBİMLE SEVERİM
OLUR YA KALP DURUR AKIL UNUTUR
BEN DOSTLARIMI RUHUMLA SEVERİM
O NE DURUR NE UNUTUR
kime ne diyecem bilemiyorum artık herkes bunalımda herkesin bi derdi var. allah herkese yardım etsin ne diyim.
Konuşmak susmanın kokusudur.
Ya sus git, ya konuş gel, ortalarda kalma.
Yalan korkaklığın tortusudur.
Dürüst kaba ol, eğreti saygılı olma...
ewtttt katılıyorumm hem de çokk.hatta bazısı ne yaptığını bilmiyor kötü kötü bakıyor sana ve çoğu insan ters.dışarı çıkmadan neşeli olan ben dışarı çıkıp geri döndüğümde sinirli gergin huzursuz oluyorum.illa sinirimi bozucak bişi oluyor.insanlar öyle sıkıntılı olabilir ama kendi kendilrine dert edip üzülmek yerine başkalarına saldırıyolar
Yer imleri