Sayfa 104/161 İlkİlk ... 45494100101102103104105106107108114154 ... SonSon
1606 sonuçtan 1.031 ile 1.040 arası

Konu: Stress ve nefret Odasi

  1. #1031
    Çıraklık Dönemi g1z4y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aug 2008
    Mesajlar
    1.647

    Standart

    Alıntı eliftetik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    iyiyim canım benim sen nasılsın
    sağol ablacım son 2 gündür iyim allaha şükür. yarında okul yok, hatta dershanede yok sahura kadara forumda kalırım demiştim ama sohbet edilcek bir şey yok ki. sıkıldım çıkıyım dedim bende.

  2. #1032
    Karar Dönemi sevdenur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jan 2008
    Mesajlar
    467

    Standart

    Hemen şimdi Allah'ımın canımı almasını çok isterdim...:'(Amin

  3. #1033
    Moderatör eliftetik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jun 2008
    Mesajlar
    1.346

    Standart

    Alıntı sevdenur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hemen şimdi Allah'ımın canımı almasını çok isterdim...:'(Amin
    aa tabi canım hele o can bir boğaza dayansında görbak nasıl oluyor

    birini darattık geçtiğimiz haftalarda hastaneye oda senin gibi düşündü sonra hastanede dana gibi bağırdı kulağına küpe oldu

    sıkıntını anlıyorumda sizin gibi gençlerin ağzında böyle şeyler duymak istemiyorum. sevdecim nurcum
    ONU BULAN NEYİ KAYBEDER

    ONU KAYBEDEN NEYİ BULUR


    BEN DOSTLARIMI NE AKLIMLA SEVERİM
    NE DE KALBİMLE SEVERİM
    OLUR YA KALP DURUR AKIL UNUTUR
    BEN DOSTLARIMI RUHUMLA SEVERİM
    O NE DURUR NE UNUTUR

  4. #1034
    Karar Dönemi sevdenur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jan 2008
    Mesajlar
    467

    Standart

    Alıntı eliftetik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aa tabi canım hele o can bir boğaza dayansında görbak nasıl oluyor

    birini darattık geçtiğimiz haftalarda hastaneye oda senin gibi düşündü sonra hastanede dana gibi bağırdı kulağına küpe oldu

    sıkıntını anlıyorumda sizin gibi gençlerin ağzında böyle şeyler duymak istemiyorum. sevdecim nurcum
    Büyük haksızlık yaşadım abla. kaldıramayacağım gibi. Çok üzgünüm ve gerçekten şuan hiçbirşey gözüme ölüm gibi güzel görünmüyor.

  5. #1035
    Moderatör eliftetik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jun 2008
    Mesajlar
    1.346

    Standart

    Alıntı sevdenur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Büyük haksızlık yaşadım abla. kaldıramayacağım gibi. Çok üzgünüm ve gerçekten şuan hiçbirşey gözüme ölüm gibi güzel görünmüyor.
    ah be yavrum bu yaş ne ihanetler ne haksızlıklar ne insanlar gördü bir şey olmaz merak etme .bunlar seni hayat yolunda silahlandırıyor dayanıklılık kazandırıyor. geçer merak etme bi mutlu olursun bi mutsuz derken hayatın kendisi bu. bu haline hayıflanma sana bir şey söyliyeyimmi kendi adıma vallahi şahsen kendi başıma gelenlerden hiç hayıflanmıyorum tabi arada efkar oluyo ayrı bir şey.fakat duygusuz duyarsız mutlu bir et yığını olmaktansa böyle efkarlı ama yüreği duyarlı bir elif olmayı tercih ettim ve ederim.


    sanada tavsiye ederim canım
    ONU BULAN NEYİ KAYBEDER

    ONU KAYBEDEN NEYİ BULUR


    BEN DOSTLARIMI NE AKLIMLA SEVERİM
    NE DE KALBİMLE SEVERİM
    OLUR YA KALP DURUR AKIL UNUTUR
    BEN DOSTLARIMI RUHUMLA SEVERİM
    O NE DURUR NE UNUTUR

  6. #1036
    Karar Dönemi sevdenur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jan 2008
    Mesajlar
    467

    Standart

    Alıntı deprasyon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yaşadığınız haksızlık..suç unsurlumuydu?
    Kesinlikle değildi... Haklı yere olsa bu derece üzülüp kahretmezdim..

  7. #1037
    Karar Dönemi akşamcı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aug 2008
    Mesajlar
    392

    Standart

    kime ne diyecem bilemiyorum artık herkes bunalımda herkesin bi derdi var. allah herkese yardım etsin ne diyim.
    Konuşmak susmanın kokusudur.
    Ya sus git, ya konuş gel, ortalarda kalma.
    Yalan korkaklığın tortusudur.
    Dürüst kaba ol, eğreti saygılı olma...

  8. #1038
    Karar Dönemi sevdenur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jan 2008
    Mesajlar
    467

    Standart

    Alıntı eliftetik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ah be yavrum bu yaş ne ihanetler ne haksızlıklar ne insanlar gördü bir şey olmaz merak etme .bunlar seni hayat yolunda silahlandırıyor dayanıklılık kazandırıyor. geçer merak etme bi mutlu olursun bi mutsuz derken hayatın kendisi bu. bu haline hayıflanma sana bir şey söyliyeyimmi kendi adıma vallahi şahsen kendi başıma gelenlerden hiç hayıflanmıyorum tabi arada efkar oluyo ayrı bir şey.fakat duygusuz duyarsız mutlu bir et yığını olmaktansa böyle efkarlı ama yüreği duyarlı bir elif olmayı tercih ettim ve ederim.


    sanada tavsiye ederim canım
    Ablacım bende küçük sayılmam yaş olarak, 78 doğumluyum ve bu yaşıma kadar pek mutlu bir insan olduğumu söyleyemem ama bu yaşıma gelebildim şükür. Fakat hakıszlığa ne zaman uğrasam hep böyle kendimi bir türlü toparlayamıyorum.

  9. #1039
    Karar Dönemi rockkk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2008
    Mesajlar
    370

    Standart

    ewtttt katılıyorumm hem de çokk.hatta bazısı ne yaptığını bilmiyor kötü kötü bakıyor sana ve çoğu insan ters.dışarı çıkmadan neşeli olan ben dışarı çıkıp geri döndüğümde sinirli gergin huzursuz oluyorum.illa sinirimi bozucak bişi oluyor.insanlar öyle sıkıntılı olabilir ama kendi kendilrine dert edip üzülmek yerine başkalarına saldırıyolar

  10. #1040
    Karar Dönemi sevdenur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jan 2008
    Mesajlar
    467

    Standart

    Alıntı deprasyon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    @sevdenur merak ettim..Haksızlığa uğratılma sebebini..kısmi açıklayabilirmisin?
    Önceden yapmış olduğum bence doğru olan şey için yargısız infaz yapılması.

Sayfa 104/161 İlkİlk ... 45494100101102103104105106107108114154 ... SonSon

Benzer Konular

  1. İş ve Stress
    By alkanaga in forum Meslekle (İşle) İlgili Problemler
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 11-11-2011, 11:54 PM
  2. PTSD (Post travmatic stress disorder( Travma sonrası stres bozukluğu))
    By Hydra in forum Akut ve Travma Sonrası Stres Bozukluğu
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 11-11-2010, 10:27 PM
  3. Akut Ve Posttravmatik Stress Bozukluğunun Tanımı.
    By 9 ŞUBAT in forum Akut ve Travma Sonrası Stres Bozukluğu
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 29-08-2009, 12:35 AM

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •