Nasıl gitsin canım çalışıyoruz. Bende diş ağrısıyla boğusuyorum gene daha geçmedi aylardır.
Konuşmak susmanın kokusudur.
Ya sus git, ya konuş gel, ortalarda kalma.
Yalan korkaklığın tortusudur.
Dürüst kaba ol, eğreti saygılı olma...
ONU BULAN NEYİ KAYBEDER
ONU KAYBEDEN NEYİ BULUR
BEN DOSTLARIMI NE AKLIMLA SEVERİM
NE DE KALBİMLE SEVERİM
OLUR YA KALP DURUR AKIL UNUTUR
BEN DOSTLARIMI RUHUMLA SEVERİM
O NE DURUR NE UNUTUR
Gitiim canım hergün dişçilerdeyim zaten antibiyotik verildi.ilaçlar bitince çekilecek
Konuşmak susmanın kokusudur.
Ya sus git, ya konuş gel, ortalarda kalma.
Yalan korkaklığın tortusudur.
Dürüst kaba ol, eğreti saygılı olma...
herkese hayırlı geceler
ey forum halkı
ONU BULAN NEYİ KAYBEDER
ONU KAYBEDEN NEYİ BULUR
BEN DOSTLARIMI NE AKLIMLA SEVERİM
NE DE KALBİMLE SEVERİM
OLUR YA KALP DURUR AKIL UNUTUR
BEN DOSTLARIMI RUHUMLA SEVERİM
O NE DURUR NE UNUTUR
ONU BULAN NEYİ KAYBEDER
ONU KAYBEDEN NEYİ BULUR
BEN DOSTLARIMI NE AKLIMLA SEVERİM
NE DE KALBİMLE SEVERİM
OLUR YA KALP DURUR AKIL UNUTUR
BEN DOSTLARIMI RUHUMLA SEVERİM
O NE DURUR NE UNUTUR
ONU BULAN NEYİ KAYBEDER
ONU KAYBEDEN NEYİ BULUR
BEN DOSTLARIMI NE AKLIMLA SEVERİM
NE DE KALBİMLE SEVERİM
OLUR YA KALP DURUR AKIL UNUTUR
BEN DOSTLARIMI RUHUMLA SEVERİM
O NE DURUR NE UNUTUR
Yer imleri