adamın işi gücü var onlamı uğrascak. onun gibi akıllı adama kızmı yok
Konuşmak susmanın kokusudur.
Ya sus git, ya konuş gel, ortalarda kalma.
Yalan korkaklığın tortusudur.
Dürüst kaba ol, eğreti saygılı olma...
mesaj da yazdığım gibi atomcum ne yapıcaksın muhtemelen o şimdi horul
horul uyuyordur sen de üzüldüğünle kalırsın. yazık sana değmez sağlık ve gençliğinin kıymetini bil. o na müsait bir zamanda ONDAN BİRAZ DAHA İLGİ BEKLEDİĞİNİ VS. UYGUN VE SAKİN BİR DİLLE ANLAT bu arada yanlışlıkla büyük harf kullanmışım bir anlamı yok
ONU BULAN NEYİ KAYBEDER
ONU KAYBEDEN NEYİ BULUR
BEN DOSTLARIMI NE AKLIMLA SEVERİM
NE DE KALBİMLE SEVERİM
OLUR YA KALP DURUR AKIL UNUTUR
BEN DOSTLARIMI RUHUMLA SEVERİM
O NE DURUR NE UNUTUR
güzelim hiçbi erkek için üzülmeye değmez. bende senin gibiydim bi zamanlar ama inan hiçbişey senden daha değerli değil. benim ruhumda feministlik var biraz. ama ona buna üzüle ,üzüle bu hale geldim. bigün beni anlarsın .swalla gitsin dertlerini.
Konuşmak susmanın kokusudur.
Ya sus git, ya konuş gel, ortalarda kalma.
Yalan korkaklığın tortusudur.
Dürüst kaba ol, eğreti saygılı olma...
Inşallah kivranmazsin. Kendine çok iyi bak. Ve bence takmamaya çaliş. Göreceksin yarin hersey çok güzel olacak. şimdi güzelce uyu dinlen. Onada bence çok taktiğini belli etme .tavsiyem bu canim.dert etme hiçbişeyi hayat kisa .hiç birsey senden değerli değil. Benim felsefem bu. Kimse için kendimi üzmüyorum artik.zamaninda kafayi yeme aşamasina gelmiştim. Ama geçiyor. Inanmakla başlar hersey. Kimse unutulmaz değil .hayatin sonuda değil. Iyi geceler.
Konuşmak susmanın kokusudur.
Ya sus git, ya konuş gel, ortalarda kalma.
Yalan korkaklığın tortusudur.
Dürüst kaba ol, eğreti saygılı olma...
Yer imleri