Sayfa 97/161 İlkİlk ... 478793949596979899100101107147 ... SonSon
1606 sonuçtan 961 ile 970 arası

Konu: Stress ve nefret Odasi

  1. #961
    Karar Dönemi akşamcı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aug 2008
    Mesajlar
    392

    Standart

    adamın işi gücü var onlamı uğrascak. onun gibi akıllı adama kızmı yok
    Konuşmak susmanın kokusudur.
    Ya sus git, ya konuş gel, ortalarda kalma.
    Yalan korkaklığın tortusudur.
    Dürüst kaba ol, eğreti saygılı olma...

  2. #962
    Çıraklık Dönemi atomcekirdegi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Oct 2007
    Mesajlar
    1.463

    Standart

    Alıntı g1z4y Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aslında birazcık anlatabilsen bi erkek olarak erkek arkadaşını en iyi ben anlarım herhalde.yardım etmeyede çalışırım yani.
    Anlatması güç,çünkü doğru kelimeyi bulamıyorum..Sadce ondan beni mutlu etmek adına ufak jestler bekliyorum...Ama beklediklerim gerçekleşmeyince de daha fazla üzülüyorum işte....
    ARININ KUYRUĞUNA ZEHİR AĞZINA BAL VERİLMİŞTİR;NEYE TALİPSEN ONU ALIRSIN...

  3. #963
    Moderatör eliftetik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jun 2008
    Mesajlar
    1.346

    Standart

    Alıntı atomcekirdegi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ablacım en çok da erkek arkadaşıma kızıyorum;en çok ilgisine şefkatine ihtiyaç duyduğum insan o..Ama o bunu farkında bile değil....

    mesaj da yazdığım gibi atomcum ne yapıcaksın muhtemelen o şimdi horul
    horul uyuyordur sen de üzüldüğünle kalırsın. yazık sana değmez sağlık ve gençliğinin kıymetini bil. o na müsait bir zamanda ONDAN BİRAZ DAHA İLGİ BEKLEDİĞİNİ VS. UYGUN VE SAKİN BİR DİLLE ANLAT bu arada yanlışlıkla büyük harf kullanmışım bir anlamı yok
    ONU BULAN NEYİ KAYBEDER

    ONU KAYBEDEN NEYİ BULUR


    BEN DOSTLARIMI NE AKLIMLA SEVERİM
    NE DE KALBİMLE SEVERİM
    OLUR YA KALP DURUR AKIL UNUTUR
    BEN DOSTLARIMI RUHUMLA SEVERİM
    O NE DURUR NE UNUTUR

  4. #964
    Çıraklık Dönemi g1z4y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aug 2008
    Mesajlar
    1.647

    Standart

    Alıntı akşamcı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    adamın işi gücü var onlamı uğrascak. onun gibi akıllı adama kızmı yok
    e canım kızda biraz anlayışlı davransaydı. ama şimdi ablamızın derdini dinleyelim bence???

  5. #965
    Çıraklık Dönemi atomcekirdegi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Oct 2007
    Mesajlar
    1.463

    Standart

    Alıntı eliftetik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mesaj da yazdığım gibi atomcum ne yapıcaksın muhtemelen o şimdi horul
    horul uyuyordur sen de üzüldüğünle kalırsın. yazık sana değmez sağlık ve gençliğinin kıymetini bil. o na müsait bir zamanda ONDAN BİRAZ DAHA İLGİ BEKLEDİĞİNİ VS. UYGUN VE SAKİN BİR DİLLE ANLAT bu arada yanlışlıkla büyük harf kullanmışım bir anlamı yok
    Yok ablacım o da şuan telefonun başında bekliyor..Uyumadı,uyumaz da..Ama dedim ya ona "bana sarılmana,kendimi güvende hissetmeye ihtiyacım var" diyememek beni zorluyor...
    ARININ KUYRUĞUNA ZEHİR AĞZINA BAL VERİLMİŞTİR;NEYE TALİPSEN ONU ALIRSIN...

  6. #966
    Çıraklık Dönemi g1z4y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aug 2008
    Mesajlar
    1.647

    Standart

    Alıntı atomcekirdegi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Anlatması güç,çünkü doğru kelimeyi bulamıyorum..Sadce ondan beni mutlu etmek adına ufak jestler bekliyorum...Ama beklediklerim gerçekleşmeyince de daha fazla üzülüyorum işte....
    hımmm bence sen yap biraz ufak jestler o sonunda utanır bu durumdan ve o da senin istediğin jestleri yapar bence. ilgisini çekicek birşeyler yap yani derim.

  7. #967
    Karar Dönemi akşamcı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aug 2008
    Mesajlar
    392

    Standart

    güzelim hiçbi erkek için üzülmeye değmez. bende senin gibiydim bi zamanlar ama inan hiçbişey senden daha değerli değil. benim ruhumda feministlik var biraz. ama ona buna üzüle ,üzüle bu hale geldim. bigün beni anlarsın .swalla gitsin dertlerini.
    Konuşmak susmanın kokusudur.
    Ya sus git, ya konuş gel, ortalarda kalma.
    Yalan korkaklığın tortusudur.
    Dürüst kaba ol, eğreti saygılı olma...

  8. #968
    Çıraklık Dönemi atomcekirdegi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Oct 2007
    Mesajlar
    1.463

    Standart

    Alıntı akşamcı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    güzelim hiçbi erkek için üzülmeye değmez. bende senin gibiydim bi zamanlar ama inan hiçbişey senden daha değerli değil. benim ruhumda feministlik var biraz. ama ona buna üzüle ,üzüle bu hale geldim. bigün beni anlarsın .swalla gitsin dertlerini.
    Öyle..ama elimden gelmiyor işte,öyle gece gece kıvranıyorum....Kimbilir daha kaç gece kıvranacağım böyle...
    ARININ KUYRUĞUNA ZEHİR AĞZINA BAL VERİLMİŞTİR;NEYE TALİPSEN ONU ALIRSIN...

  9. #969
    Çıraklık Dönemi g1z4y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aug 2008
    Mesajlar
    1.647

    Standart

    Alıntı atomcekirdegi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Öyle..ama elimden gelmiyor işte,öyle gece gece kıvranıyorum....Kimbilir daha kaç gece kıvranacağım böyle...
    ablacım olumlu düşünmeye çalış, herşeyin iyi olcağını, mutlu olacağını düşün sen...

  10. #970
    Karar Dönemi akşamcı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aug 2008
    Mesajlar
    392

    Standart

    Inşallah kivranmazsin. Kendine çok iyi bak. Ve bence takmamaya çaliş. Göreceksin yarin hersey çok güzel olacak. şimdi güzelce uyu dinlen. Onada bence çok taktiğini belli etme .tavsiyem bu canim.dert etme hiçbişeyi hayat kisa .hiç birsey senden değerli değil. Benim felsefem bu. Kimse için kendimi üzmüyorum artik.zamaninda kafayi yeme aşamasina gelmiştim. Ama geçiyor. Inanmakla başlar hersey. Kimse unutulmaz değil .hayatin sonuda değil. Iyi geceler.
    Konuşmak susmanın kokusudur.
    Ya sus git, ya konuş gel, ortalarda kalma.
    Yalan korkaklığın tortusudur.
    Dürüst kaba ol, eğreti saygılı olma...

Sayfa 97/161 İlkİlk ... 478793949596979899100101107147 ... SonSon

Benzer Konular

  1. İş ve Stress
    By alkanaga in forum Meslekle (İşle) İlgili Problemler
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 11-11-2011, 11:54 PM
  2. PTSD (Post travmatic stress disorder( Travma sonrası stres bozukluğu))
    By Hydra in forum Akut ve Travma Sonrası Stres Bozukluğu
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 11-11-2010, 10:27 PM
  3. Akut Ve Posttravmatik Stress Bozukluğunun Tanımı.
    By 9 ŞUBAT in forum Akut ve Travma Sonrası Stres Bozukluğu
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 29-08-2009, 12:35 AM

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •