Alıntı Gül pembe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Sorunlarınızı çözmek adına planlamacı ve mücadeleci bir yapınız yaklaşımınız var. Böyle olmanıza imrendim. Ben de en azından çözüm yolunda adım atabilmiş olmayı isterdim. Belki cesaretsizlik korku ile kestirip atamama hali içindeyim. Ben aslında yazdıklarınızdan güçlü bir yapınız olduğunu anlıyorum bu ışığı tekrar yakabilirsiniz. Gerçi yaşadıklarınızı bilmiyorum ama zor da olsa istikrarlı şekilde bir yol izleyeceğinizi düşünüyorum. İntihar noktasına vardıysanız ağır şeyler yaşamış olmalısınız. Ben de kendim hakkında hayatta var olmuş olmam ya da hiç olmamış olma ihtimalim arasında düşünce olarak çok kısır döngüye giriyorum. Kişilik karmaşası da olabilir bu, belki de hayatın sorumluluk acı keder yoksunluk vs durumlarıyla yüzleşmekten kaçınmak...
Cok tesekkur ederim guzel dusunceleriniz icin ama mucadeleyi biraktim. Sizin problemlerinizin detayini bilmiyorum anlatmak isterseniz dinlerim. Umarim iyi olur hersey hepimiz icin.