TEKNİK DESTEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
meleğimmmmm...çok etkileniyoruz biz herşeyden yaa..bende senin gibiyim aynı...kaza haberi izlesem kazada ölücem diye korkarım...yangın görsem yanıcam diye...birinin kolu kopsa benimde kolumabirşey olur...kalp krizi geçireni duysam kalbime bişey olur....
bu kaddar hassas olmak zorundamıyız sanki...canım ne diyim bilmemki...düşünmemeye çalış öyle şeyler..aklına gelince hemen başka şeylerle ilgilen..eşini düşün..güzel şeyler düşün...
ben seni çok seviyorum....
ateşede katılıyorum....hepimiz birgün öleceğiz...doğal birşey olarak görürsen korkunu yenersin...bende çok korkarım ölümden...sevidklerimi kaybetmekten...ama sonra diyorum ki herkes ölecek....orda buluşacağız....gerçek olan orası zaten..burası yalan....takma kafanı....![]()
TEKNİK DESTEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
hayırdır kamiloğlu ne oldu?![]()
~*Faili mechul biri tarafından çalındı gülümsemelerim...*~
Sagopa Kajmer Nickli Üyeden Alıntı
boşver ya...dünya hali işte
YİNE BANA ESMER GÜNLER DÜŞTÜ !!......
OLEYYYYYYYYY OLEYYYYYYYYYYYY OLEYYYYYYYYYYYYYYYY.
YA ÇARESİZSİZİNİZ YA DA ÇARE SİZSİNİZ
Benim Hayatımı Yargılamadan önce ..
Benim ayakkabılarımı giy
ve benim geçtiğim yollardan,
sokaklardan, dağ ve ovalardan geç .
Hüznü, acıyı ve neşeyi tad...
Benim geçtiğim senelerden geç,
benim takıldığım taşlara takıl,yeniden ayağa kalk
ve aynı yolu tekrar git, benim gittiğim gibi !!
Ancak ondan sonra BENİ YARGILAYA BİLİRSİN
YA ÇARESİZSİZİNİZ YA DA ÇARE SİZSİNİZ
Benim Hayatımı Yargılamadan önce ..
Benim ayakkabılarımı giy
ve benim geçtiğim yollardan,
sokaklardan, dağ ve ovalardan geç .
Hüznü, acıyı ve neşeyi tad...
Benim geçtiğim senelerden geç,
benim takıldığım taşlara takıl,yeniden ayağa kalk
ve aynı yolu tekrar git, benim gittiğim gibi !!
Ancak ondan sonra BENİ YARGILAYA BİLİRSİN
cidden çıkaramadınımı?azıcık imaj değiştirdimde
![]()
hayırlı olsun tanıdım geç oldu ama sonradan anladım .
YA ÇARESİZSİZİNİZ YA DA ÇARE SİZSİNİZ
Benim Hayatımı Yargılamadan önce ..
Benim ayakkabılarımı giy
ve benim geçtiğim yollardan,
sokaklardan, dağ ve ovalardan geç .
Hüznü, acıyı ve neşeyi tad...
Benim geçtiğim senelerden geç,
benim takıldığım taşlara takıl,yeniden ayağa kalk
ve aynı yolu tekrar git, benim gittiğim gibi !!
Ancak ondan sonra BENİ YARGILAYA BİLİRSİN
Yer imleri