1.85 boy 83 kiloyum sinop/ayancikta bal ligi u16 ile idmanlara katildim kaleci olarak ama okul sinopta oldugu icin lisans cikartmadim yazin ve bayramda idmanlara katildim sadece.Baska spor dallarina ilgim yok fazla böyle okculuk aticilik at binme kamp kurma ava gitme tanri daglarina cikip yörüklerle kımız icme gibi utopik dusuncelerim var onlar sporsa dusunulebilir bence
Bu samsunda piazza vardi dun 21.30 cem yilmazin filmi vardi pek yakinda ona gittik piazzanin yaninda otel var gece orada kaldik hem kafa dagittim biraz.Ilk ickimide otelde ictim 2 ira 18 lira verdik babamin gazabindan ucuz yirttim birde kardesimi gaza getirdim 35 lira uzum sarabi actirdim sucu ona attim heheneyseki babamda ara sira icer kizdi bana ama ne desin adam.D&R gittim erdal demirkiranin sen simdi gideceksin ya cehennemin dibine git diye kitabi var onu aldim 1-2 kitabini daha almistim anlatimi samimi ve akici geldi okuyorum suan





Alıntı
Yer imleri