niyeki hiç?burası stres odası beni strese sokma şimdi![]()
poffff sıkıldımmmmmmmm
bugün tamamda,yarın?????
ne tarafından engellendiğini bilmemek anlayamamak beni çileden çıkarıyorrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!! of!
bu odaya girince beni hep stres basıyor
çok sinirliyim çok sinirliyim çok sinirliyim![]()
Niye..niye..niyeeeee....????
Boşver be Sevde..hayatta hiçbişey o güzel canını sıktığına değmez..!!!
Bırak gitsin herşeyi...
Gülümseeeeee...![]()
![]()
![]()
Susturma yüreğini,
kalkar her boran, her sis
her şey unutulur…
En umutsuz bir anda
yağan yağmur,
toprakta
capcanlı bir umut olur…
pcme virüs girmiş sinir oldum.şimdi temizledim ama.nerden gelir bu virüs.![]()
Yer imleri