Güzel bir noktayı yakalamışsınız teşekkür ediyorum.Ben tabiki çözüm arıyorum.Demek ki net bir şekilde anlatamamışım.Ama genelde insanlar bir anda sorunlarının bitmesini umuyor.Bir yöntem veya taktik öğrenip bu sıkıntıdan kurtulabileceğini sanıyorlar.Ama bu çok yavaş ilerleyen bir iyileşme süreci.O yüzden parçaları tek tek yerine oturtmak lazım.






Alıntı
Yer imleri