Sayfa 30/161 İlkİlk ... 202627282930313233344080130 ... SonSon
1606 sonuçtan 291 ile 300 arası

Konu: Stress ve nefret Odasi

  1. #291
    Nefertiti
    Guest

    Standart

    İyi geceler canım..Niye ,tamiremi veriyorsun ?

  2. #292
    mavigece
    Guest

    Standart

    iyi geceler... evet canım...virüs var sanırım...çokkk yavaşladı...formata gidecek...

  3. #293
    Nefertiti
    Guest

    Standart

    [QUOTE=mavigece;12515]iyi geceler... evet canım...virüs var sanırım...çokkk yavaşladı...formata gidecek...[/QUOTE

    Aman düzelsinde...aaa bunlarsız da olmuyor artık,nasılda alışmışız..İnşallah çabucak gelir canım..Özletme kendini

  4. #294
    Moderatör BeYaZ_KeLeBeK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Oct 2007
    Yer
    umut dünyası...
    Mesajlar
    2.679

    Standart

    ANLAYIŞSIZ VE UKALA İNSANLARDAN NEFRET EDİYORUMMMMMMM!!!!!!!
    RÜYALARI GERÇEKLEŞTİRMENİN EN İYİ YOLU UYANMAKTIR...



  5. #295
    kamiloglu
    Guest

    Standart

    Alıntı BeYaZ_KeLeBeK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    anlayişsiz Ve Ukala Insanlardan Nefret Ediyorummmmmm!!!!!!!
    ne oldu beyaz kelebek kime kızdın böyle birden bire

  6. #296
    Moderatör BeYaZ_KeLeBeK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Oct 2007
    Yer
    umut dünyası...
    Mesajlar
    2.679

    Standart

    boşveeeerrr
    RÜYALARI GERÇEKLEŞTİRMENİN EN İYİ YOLU UYANMAKTIR...



  7. #297
    Cahillik Dönemi elohir93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Oct 2007
    Mesajlar
    533

    Standart

    neyin var kelebeğim
    sen kime kızdın böyle

  8. #298
    Moderatör BeYaZ_KeLeBeK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Oct 2007
    Yer
    umut dünyası...
    Mesajlar
    2.679

    Standart

    ismi lazım değil canım...

    diğer siteye veda ettim...ama bir süreliğine....!!!sevinmesin yani birileri...hevesleri kursaklarında kalır...!!!!
    RÜYALARI GERÇEKLEŞTİRMENİN EN İYİ YOLU UYANMAKTIR...



  9. #299
    Gümüş
    Guest

    Standart

    ferhat göçer
    takvim

    Yıllar mı hızlandı yoksa?
    Ne çabuk geçiyor upuzun günler geceler
    Daha dün gibi derler ya hani
    Meğer herkes kurarmış böyle cümleler...

    Vakit geçmek bilmezdi oysa
    Hangi ara koptu yaprak yaprak takvimler?
    Akarken biriktir derler ya
    Kasam boş, kalbim kırık, elde yine hüzünler...

    Pişman çok pişmanım esasen
    Ama çok korkuyorum ya reddersen
    Gururdan mı nedendir artık
    E sen gel kendini alt edersen

    Evimi ocağımı, yuvamın sıcağını
    Yarimin kucağını bıraktım
    Her günahın tadına, dünyanın batağına
    Batacağım kadar battım...

    Meğer herkes tanışıyormuş birgün
    Mutlaka gerçeğin ta kendisiyle
    İnsan buna da alışıyormuş
    İnsan dayanıyormuş bütün gücüyle

    Pişman çok pişmanım esasen
    Ama çok korkuyorum ya reddedersen
    Gururdan mı nedendir artık
    Sen gel kendini alt edersen

    Evimi ocağımı yuvamın sıcağını
    Yarimin kucağını bıraktım
    Her günahın tadına dünyanın batağına
    Batacağım kadar battım

  10. #300
    Karar Dönemi rosetta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jan 2008
    Mesajlar
    25

    Exclamation

    offf canım sıkııooo gezmek tozmak istiyorum yhaaaaa......hep dışarı çıkmak istiyorum bee hergün

Sayfa 30/161 İlkİlk ... 202627282930313233344080130 ... SonSon

Benzer Konular

  1. İş ve Stress
    By alkanaga in forum Meslekle (İşle) İlgili Problemler
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 11-11-2011, 11:54 PM
  2. PTSD (Post travmatic stress disorder( Travma sonrası stres bozukluğu))
    By Hydra in forum Akut ve Travma Sonrası Stres Bozukluğu
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 11-11-2010, 10:27 PM
  3. Akut Ve Posttravmatik Stress Bozukluğunun Tanımı.
    By 9 ŞUBAT in forum Akut ve Travma Sonrası Stres Bozukluğu
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 29-08-2009, 12:35 AM

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •