malesef ben seyredemedim ablacım.şimdi youtubeden seyretmeye çalışıyorum donuyor seyredemedim bir türlü
senin internet sınırsız galiba, eğer kotalıysa eve yüklü bir fatura gelecek çünkü ben youtube'den ne zaman bişiyler izlemeye kalksam hep kotayı aştığımı farkederim
sevdecim benim için düüşündüklerin için çok sağol..inşallah...ama sende umutlu ol canım yaa....ben dayanamıyorum artık üzgün insan görmeye...kendimi çok kötü hissediyorum...bugün zaten bir tuhaflık var üstümde....dokunsalar ağlıycak gibiyim...
sen benim için önemli insanlardan birsin biliyosun dimi...o yüzden seni iyi görmek istiyorum...biraz dinlen...zaman tanı kendine...ama sonunda iyi ol...olacaksın biliyorum...sabır biraz
sağol canım desteğin için.ancak dediğim gibi ben ümitsiz vakayım.
senin internet sınırsız galiba, eğer kotalıysa eve yüklü bir fatura gelecek çünkü ben youtube'den ne zaman bişiyler izlemeye kalksam hep kotayı aştığımı farkederim
hayır sınırlı bana yetiyor.zaten günde bir kaç saat açık.yinede söylediğin iyi oldu.bilmiyordumama bugünlük seyredicem
yaprak dökümünü yoksa çatlarımgelecekse gelsin artık
hayır sınırlı bana yetiyor.zaten günde bir kaç saat açık.yinede söylediğin iyi oldu.bilmiyordumama bugünlük seyredicem
yaprak dökümünü yoksa çatlarımgelecekse gelsin artık
canım sıkkın diyorsun,seyretmediysen bence başka zaman seyret..
çünki tam bir aile dramı yaşanıyor...Yada seyret biraz ağlar açılırsın
seyretmezsem daha çok stres yaparım şimdi.neclanın haline çok üzüldümbabasının ağlaması,leylanın gözlerindeki ifade çok acı
Yer imleri