Sayfa 28/161 İlkİlk ... 182425262728293031323878128 ... SonSon
1606 sonuçtan 271 ile 280 arası

Konu: Stress ve nefret Odasi

  1. #271
    Süper Moderatör 9 ŞUBAT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Oct 2007
    Mesajlar
    9.135

    Standart

    +++++++++++++++++
    &&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
    %%%%%%%%%%%%%%%%
    YA ÇARESİZSİZİNİZ YA DA ÇARE SİZSİNİZ

    Benim Hayatımı Yargılamadan önce ..
    Benim ayakkabılarımı giy
    ve benim geçtiğim yollardan,
    sokaklardan, dağ ve ovalardan geç .
    Hüznü, acıyı ve neşeyi tad...
    Benim geçtiğim senelerden geç,
    benim takıldığım taşlara takıl,yeniden ayağa kalk
    ve aynı yolu tekrar git, benim gittiğim gibi !!

    Ancak ondan sonra BENİ YARGILAYA BİLİRSİN

  2. #272
    Moderatör BeYaZ_KeLeBeK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Oct 2007
    Yer
    umut dünyası...
    Mesajlar
    2.679

    Standart

    bu ne abiiii
    RÜYALARI GERÇEKLEŞTİRMENİN EN İYİ YOLU UYANMAKTIR...



  3. #273
    Cahillik Dönemi olvido - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Dec 2007
    Yer
    ankara
    Mesajlar
    582

    Standart

    bitti sınavlarım stres felan kalmadı çok mutluyum

  4. #274
    Gümüş
    Guest

    Standart

    kötü anlamda karmakarışık,çooook kötüyüm.artık hiç herşeyden buıktım.hiç bir şey istemiyorum.

  5. #275
    Moderatör BeYaZ_KeLeBeK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Oct 2007
    Yer
    umut dünyası...
    Mesajlar
    2.679

    Standart

    sevdeeeee iyi ol canım yaaaaa...offf ne diyi bilmiyorumkii..sanki ben çokmu farklıyım...nolcak bizim halimiz yaaa
    RÜYALARI GERÇEKLEŞTİRMENİN EN İYİ YOLU UYANMAKTIR...



  6. #276
    Cahillik Dönemi olvido - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Dec 2007
    Yer
    ankara
    Mesajlar
    582

    Standart

    ya yapmayın böle ikinizde iyi olun kötü olun ama hemen geçsin

  7. #277
    Gümüş
    Guest

    Standart

    Alıntı BeYaZ_KeLeBeK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sevdeeeee iyi ol canım yaaaaa...offf ne diyi bilmiyorumkii..sanki ben çokmu farklıyım...nolcak bizim halimiz yaaa
    açıkçası canım benim kendimden umudum yok.hiç sanmıyorum birşeyler düzelsin artık.aksine herşey tersine gidiyor.ancak senden umutluyum.eminim yakında çok güçlü bir bayan olacaksın eskisindende

  8. #278
    Moderatör BeYaZ_KeLeBeK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Oct 2007
    Yer
    umut dünyası...
    Mesajlar
    2.679

    Standart

    sevdecim benim için düüşündüklerin için çok sağol..inşallah...ama sende umutlu ol canım yaa....ben dayanamıyorum artık üzgün insan görmeye...kendimi çok kötü hissediyorum...bugün zaten bir tuhaflık var üstümde....dokunsalar ağlıycak gibiyim...

    sen benim için önemli insanlardan birsin biliyosun dimi...o yüzden seni iyi görmek istiyorum...biraz dinlen...zaman tanı kendine...ama sonunda iyi ol...olacaksın biliyorum...sabır biraz
    RÜYALARI GERÇEKLEŞTİRMENİN EN İYİ YOLU UYANMAKTIR...



  9. #279
    Nefertiti
    Guest

    Standart

    Kızlarrr..hepiniz mükemmelsiniz....Tamam yaprak dökümü biraz sarstı...
    Ama yarın her şey çok daha iyi olacak....

  10. #280
    Gümüş
    Guest

    Standart

    Alıntı bronz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kızlarrr..hepiniz mükemmelsiniz....Tamam yaprak dökümü biraz sarstı...
    Ama yarın her şey çok daha iyi olacak....
    malesef ben seyredemedim ablacım.şimdi youtubeden seyretmeye çalışıyorum donuyor seyredemedim bir türlü

Sayfa 28/161 İlkİlk ... 182425262728293031323878128 ... SonSon

Benzer Konular

  1. İş ve Stress
    By alkanaga in forum Meslekle (İşle) İlgili Problemler
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 11-11-2011, 11:54 PM
  2. PTSD (Post travmatic stress disorder( Travma sonrası stres bozukluğu))
    By Hydra in forum Akut ve Travma Sonrası Stres Bozukluğu
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 11-11-2010, 10:27 PM
  3. Akut Ve Posttravmatik Stress Bozukluğunun Tanımı.
    By 9 ŞUBAT in forum Akut ve Travma Sonrası Stres Bozukluğu
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 29-08-2009, 12:35 AM

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •