Psikiyatrik hastalıkların bir kısmı senin dediğin gibi organik beyin hastalıkları olabilir.bir kısmıda travmatik geçmiş ve yoğun stres sonucu oluşan hastalıklardır.bazı bireylerin hassas ve duygusal yapıda olmaları,psikolojik rahatsızlıklarına yakalanmalarını daha kolaylaştırır.travmatik geçmişi olupda kendilerini hasta hissetmeyenler acaba bundan eminmidirler?bazı kişiler psikolojik rahatsızlıkları olduğu zaman bunu kendilerine ve çevresine itiraf edemiyorlarda.ondan sordum.
Anduril geçmişde olanlar artık geçmişde kaldı.malesef geçmişi silemeyiz.ama geçmişden ders alarak geleceğimizi daha iyi planlayabiliriz.artık büyümüşün.geçmişde senin elinde olmayan sebeblerle ,travmatik olaylar yaşamışın.artık büyüdüğüne göre olayları net görebildiğine göre dizginler sende..sen nereye sürersen oraya gidecek.gördüğüm kadarıyla aklı başında ve erdemli birisin.sen şu anda neler yapman gerektiğini biliyorsundur..artık sana zarar vermelerine izin verme ve hayatına bir yön ciz.kendi ayakların üzerinde durduğunda her şey daha güzel olacak.emin ol..hassas ve duygusal birisin.yoğun stresden uzak dur.meslek saibi olunca seni seven biri olunca hayat daha güzel olcak.senin yapman gereken bunlarla uğraşmak.gerisini boş ver..






Alıntı
Yer imleri