iyi olmaya çalışıyorum ablacım sağol.
iyi olmaya çalışıyorum ablacım sağol.
Konu Gümüş tarafından (08-01-2008 Saat 11:25 PM ) değiştirilmiştir.
bıkkkkkkkkkkktımmmmmmmmmmm![]()
yanımdakilerin yaptığı herşey batar oldu
çok sıkıldım bunaldım bıkttııımmmmm
sııııııkıııııııııldııııııııııııııııııııııııım
bi yarın olsa![]()
Stess olmamam lazım aslında!
mutlu olmak istiyorummmmmmmmmmmmmmmm
Yer imleri