Mekkede musrikler ne demisti biliyorsunuz ;
Biz herseyi yaradanın Allah olduguna inanıyoruz ama putları bize ona yaklastırsın diye ibadet ediyoruz.Halbuki putları sadece onlara menfaat , para , itibar kazandırıyordu cunku mekke puta tapıcıların merkeziydi.Ama islam geldiginde tevhid le yani insanların eşit oldugu , soy - sop , zengin fakirlik ayrımı yapmıyıp ,putlara karsı cıkmıstı
Batının herseyi dunya uzerine kurulu ,neredeyse cogu inancsız yasıyor. Ve kendi uydurdukları bir kac yontemle para kazanıyorlar bunlarıda psikolojik olarak rahatsız olan insanlara satıyorlar daha sonra ilac , bilincaltı ,geçmiş , falan filan her sene yeni bir sevgi metodu ama hic biri bir ise yaramıyor nedense...
Muslumanlıgı farklı gosterip her gecen gun batılasma adı altında ahlaksızlıga , edepsizlige , kul hakkı tanımamazlıgı, nefsin nekadar cok ihtiyacı olan sey varsa bunların gerekli oldugunu insanlara tv ile sinema ile, veyahut orgutler ile isliyorlar sonra osmanlıyı karalamak ve bize unutturmak icin elinden gelenleri yaptılar.
Ama Osmanlı 600 yıl islam devleti altında kur'an kerim ile tum dünyaya hükmetti ve geçmisimiz arastırıldıgında kanunu sultan suleyman doneminde senede 1 cinayet ortalaması ile yonetilen bir devlet vardı ve sınırlarını siz biliyorsunuz . Su an Amerika harıl harıl bursada kurulan bir beyligin nasıl koskoca bir imparator luk kurupta dunyaya hukmettigini arastırıp onları kendi ulkesinde uygulamaya calısıyor ama yapamıyorlar





Alıntı
Yer imleri