Sayfa 10/24 İlkİlk ... 6789101112131420 ... SonSon
233 sonuçtan 91 ile 100 arası

Konu: diyelim ki okuyor...

  1. #91
    Cahillik Dönemi
    Üyelik tarihi
    Jan 2009
    Mesajlar
    504

    Standart

    Alıntı dipsizkuyu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    keşkeler ,diyelimkiler, meselalar ;hepsi aldatmaca insanlar birbirini kandırmaca oyunu oynuyor.hayal dünyamızı kısırlaştıran gerçeklerden uzaklaştıran en sevilmemesi gereken anlamsız içeriği boşaltılmış kelimeler..
    olsun ben mutluyum.

    beraber balon uçuralım.

  2. #92
    Cahillik Dönemi
    Üyelik tarihi
    Jan 2009
    Mesajlar
    504

    Thumbs down

    itiraf ediyorum eşim ormantik

  3. #93
    Cahillik Dönemi
    Üyelik tarihi
    Jan 2009
    Mesajlar
    504

    Standart

    dilim tutuldu konuşamıyorum aman tanrım inanamıyorum.sen neymişsin.

  4. #94
    Çıraklık Dönemi plüton - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Dec 2008
    Yer
    cennet
    Mesajlar
    2.053

    Standart

    Benim yazdığım yazıyı birdaha okuduğunu duyarsam kemiklerini kırarım.
    Benden uzak ol.
    Gülümse hayata, hayatta sana gülümsesin!

    Şimdi sen yoksun, sadece geri kalan her şey var

    ama

    Kaybedecek hiç bir şeyim olmasa da, kazanabileceğim çok şey var.

  5. #95
    Cahillik Dönemi
    Üyelik tarihi
    Jan 2009
    Mesajlar
    504

    Standart

    Akıl fukarası

  6. #96
    Karar Dönemi heart_warming - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nov 2008
    Yer
    izmir
    Mesajlar
    69

    Standart

    senı zorunluluklar yuzunden sevdım gun gectıkce uzaklastım senden ama yınede sevdım nası oluo dıosun emınım ama ole bısı ıste keske tamamıyle bana aıt oldugunu hısedebılseydım keske gercekten sevebılseydın benı aman ıste zırvalardım bısıler gıderdı ne bılıım aslında hıc bısı yazmaya degmez ama nesee ıste ole bısıler anladınız sız benı karma karısıgım!!!
    Elinde çekiç olan kişi herşeyi çivi olarak görür.

  7. #97
    Cahillik Dönemi s3Rs3rRi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jul 2008
    Yer
    İstediğim Her Yerden
    Mesajlar
    736

    Standart

    Gitme, koca şehirde yapayalnız hasta bir şekilde kalmak istemiyorum. Gidersen, sensizliğin içinde hangi duvar avutabilir beni ?..Bırakma beni karanlıklara...Alışkın değilim sabahları sensiz uyanmaya....Gitme umudum...Uçurumlardan esen rüzgarlarda tek başıma bırakma beni.....Acıya kanattığım umutlarımı toprakta ezip gitme...Düş yorgunu gecelerde her sokakta seni aramak acıtır yüreğimi.Her köşede sensizliğe ağıtlar yakmak sonum olur ömrümün. Dur gitme...İçimdeki çocuğun ağlayacak hali kalmadı...Gidersen, uykulara dalıp unutacağım mı sanıyorsun o gözlerini ?...Sorarım sana ; kolay mı tahta beşiklerde hasretini uyutmak ?....

    Yıllarca cebimde biriktirdiğim gözyaşlarımı sende kurutmuşken gitme...Simsiyah bulutlar çöreklenmesin üzerime. Baharın koynunda uyanırken gözlerimi karanlıklara kapatmayayım...Gitme ince sızım...Uzak dağlarına yüreğimi sürüp sana koşmak isterdim ama sırtım kanlı ve yüreğim yaralı...Buğulu camlarda bıraktığım düş mavisi umutlarımı yetim bırakma...Sürgün misali yalnızlığında soğuk prangaları sırdaş bilmek istemiyorum...Yitik bir yüreğin baharlarında açmış dikenleri serme ellerime..Batarsa kanar, kanarsa yaşayamaz yüreğim....Gitme ..Ardından bakakalmasın gözlerim tozlu yollara...İsyanlara bürünmesin gülen yüzüm....Ne olur gitme alınyazım.

    Acılarımı tütünle sarıp bir sigara dumanında çekerken içime, gitme..Dayanamaz bu can gidişine...Rıhtımlara her gece gözyaşımı boşalttırma beni...Ezik yüreğimi karların üzerine serme...Sana koşan ayaklarımda hüznün kirli denizlerine sokma beni...Mavilerin arasında kaybolur giderim....Umutlarımı alıp gitme gül yüreklim...

    Hangi denize sığdırabilirim ki sensizliğin acılarını...Hangi ilaç dindirir sensizliğin sancılarını...Bu dert içimde kabuk bağlar..Solmak istemiyorum kırık aynaların suretinde...Hazanlar girer gelinciklerin gülümsediği bahçelere...Göğümden tüm göçmen kuşlar kanatlanır ucsuz bucaksız diyarlara...Dur gitme....Yalınayak sahillerde gezinmeyeyim....Ellerim dikenlerde avunmasın...Gidişinle yüreğimi yaralarda bırakma ne olur...

    Şiirlerim kederimle, yüreğim gidişinle ağlamasın...Gülen gözlerime hicranlar inmesin...Bereketin ıslattığı toprağıma siyah bulutlar çöreklenmesin...Uçurumlar büyümesin duvarlarda...Pencerelerde kalmasın ıslak gözlerim....Yorgun düşmesin ayaklarım...Gitme iki gözüm...Bırakma beni tek başıma firkatinde...Düş fakiri olarak gezinmek istemiyorum şehrin ölüm kokan sessizliğinde...Ne olur gitme sevdiğim.

    Uyandırma beni ayrılıklarınla..Gitme diyen dudaklarım senden sonra kanamasın....Üşümesin senin sevginle gülümseyen gönül bahçem....Acılarımı unutmuşken sancının kavrulduğu ateşlerde ısıtma beni...Benek benek açan çiçeklerim mevsimsiz solmasın...Saçlarına düşen yıldızlar göğsüme ayrılığının hançerini sokmasın..Gitme canımdaki son can...

    Senin gözlerinden, senin yüreğinden başka bir sığınağım yok sevdiğim..
    Gitme ne olur...Yetim kalmasın yüreğim....

  8. #98
    Çıraklık Dönemi atomcekirdegi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Oct 2007
    Mesajlar
    1.463

    Standart

    Allah belanı versin.....
    ARININ KUYRUĞUNA ZEHİR AĞZINA BAL VERİLMİŞTİR;NEYE TALİPSEN ONU ALIRSIN...

  9. #99
    Çıraklık Dönemi plüton - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Dec 2008
    Yer
    cennet
    Mesajlar
    2.053

    Standart

    Alıntı atomcekirdegi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Allah belanı versin.....
    lütfen fiziksel zulme uğramadığın sürece beddua etme.
    Yoksa kendini zayıf düşürürsün.
    En iyi intikam alma yöntemi sabretmektir, sana eziyet eden biri sen sabrettikçe o kendi belasını bulur. Beddua edipte kalbini kirletmene hiç gerek yok.

    Durumunu bilmeden konuştum, yanlış bir yorum yaptıysam özürdilerim!
    Gülümse hayata, hayatta sana gülümsesin!

    Şimdi sen yoksun, sadece geri kalan her şey var

    ama

    Kaybedecek hiç bir şeyim olmasa da, kazanabileceğim çok şey var.

  10. #100
    Karar Dönemi harmonyy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aug 2008
    Yer
    ѕαкαяуα
    Mesajlar
    353

    Standart

    seni öLdürücem bigün biliyomusun .. korkak ..
    Yarın bambaşka bir insan olacağım diyorsun.
    Niye bugünden başlamıyorsun?

Sayfa 10/24 İlkİlk ... 6789101112131420 ... SonSon

Benzer Konular

  1. Diyelim ki bir kadın evli...
    By Maniac in forum Üyeler Konuşuyor / Dertleşiyor / Soru Soruyor
    Cevaplar: 28
    Son Mesaj: 27-11-2012, 06:02 PM
  2. Mutsuz insanlar TV izliyor, mutlu insanlar kitap okuyor
    By malahit in forum Kişisel Gelişim & Kariyer Planlama
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 02-07-2009, 11:32 AM
  3. Gazze deki Katliama Dur Diyelim.
    By s3Rs3rRi in forum Paylaşım Köşesi
    Cevaplar: 76
    Son Mesaj: 07-01-2009, 03:21 PM
  4. Gazze deki Katliama Dur Diyelim.
    By s3Rs3rRi in forum Paylaşım Köşesi
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 31-12-2008, 11:34 AM

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •