Sayfa 9/24 İlkİlk ... 567891011121319 ... SonSon
233 sonuçtan 81 ile 90 arası

Konu: diyelim ki okuyor...

  1. #81

    Standart

    Alıştım yokluğuna..
    İçinde değil duvarların insanlar,
    Sadece arasındalar..

  2. #82
    Cahillik Dönemi s3Rs3rRi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jul 2008
    Yer
    İstediğim Her Yerden
    Mesajlar
    736

    Standart

    Sen bilmezsin seni yaşamayı! sevmektende öte! ne zaman gökyüzünde parlayan bi yıldız görsem yada ne zaman sebepsiz yere gülsem; anlıyorum ki sensin hayatımı güzelleştiren.ve sadece bu dünyada olduğun için milyonlarca kez şükrediyorum tanrı' ya.


    bazen sadece yaşama sebebim oluyor varlığın.bunları yazarken bile gözlerim dolu dolu oluyor.bu nasıl birşey? nasıl dayanılmaz birşey seni özlemek. çıkıp gidesim geliyor.senin olmadığın her yeri terk etmek seni sadece senin yanında,ellerin ellerimde yaşamak istiyorum. içimdeki bu aşkı nasıl anlatıcağımı bile bilmiyorum.tarifsiz birşey bu.


    düşünsene; yıllardır,günlerdir ve kaç milyon saniyedir bu hayattasın.yazık! nasıl da seni tanımadan geçmiş onca sene. sanki çok geçmiş kalmış gibiyim birşeylere.sanki peşinden koşuyorum sensiz geçen o günlerin.yanında olmadığım her saniyeye sitem ediyorum.geri sarmak istiyorum dakikaları.


    gülüşünü özledim.


    aramızda geçen zamanı ne ben biliyorum ne de sen. yalan yok;umutluyum. ömürse yaşayacağım seninle yaşamak istiyorum.bi yudum suysa içeceğim seninle olsun istiyorum.senin olmak ve nefesini paylaşmak istiyorum.


    bilmiyorum; bundan daha da öte söz var mı! ..diyorum ya; bi umut.bekliyorum. kimi zaman sana SEVGİLİM dediğim anları hayal ediyorum.ve inan bana; ben herşeyi hayalden öte,gerçeğin en acıtan yerinde yaşıyorum. birşey varsa hayatımı güzelleştirecek olan; o yalnızca sensin. sevildiğini unutma. seni sırf sen olduğun için bile olsa seviyorum.


    bak bunu iyi dinle: elimi tuttuğun an, bu dünyadaki en mutlu aşık ben olabilirim. ve sadece senin için sebepsiz yere ölebilirim.sadece senin için.


    YOKLUĞUN CEHENNEMİN ÖBÜR ADIDIR. ÜŞÜYORUM; KAPAMA GÖZLERİNİ...
    Konu s3Rs3rRi tarafından (06-12-2008 Saat 04:03 PM ) değiştirilmiştir.
    ηєяє∂є вιя уαℓηızℓıк göяѕєм υ¢υη∂αη αℓıяıм вι ραяçα; ѕαнιвιηє αğıя gєℓмєѕιη ∂ιує...

  3. #83
    Moderatör eliftetik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jun 2008
    Mesajlar
    1.346

    Standart

    diyelimki okuyorlar

    forumlarda küfür ve porno sözler içeren sözler yazmayın eğer sizinde ailenizin anne kızkardeş vs.haklarının korunmasını saygı duyulmasını istiyorsanız sizde başkalarının haklarına saygılı olun

    boş dünya herşeyi bırakıp bir gün gidiyoruz mal şan şeref ünvan

    geriye ne kalıyo onurlu şerefli haysiyetli ruhumuz yada tam tersi ve bunlardan hesaba çekiliyoruz

    bir erkeğin eğer bir damla haysiyeti ve gerçek manada erkeklik şerefi varsa bunları yapmaz yaptıysada vazgeçer


    hep bana rabbena olmayalım bari karşımızdakine birşeyler veremiyorsakta zararlıda olmayalım
    bütün bu davranışları ne hastalığın ne de alkolün arkasına saklıyamayız meşhur laf vardır

    dervişin fikri neyse zikride odur diye ama bunu istersek düzeltemezmiyiz

    kesinlikle düzeltiriz hatanın neresinden dönersek kardır

    ben mubarek bayram arifesini yaşadığımız bu bir kaç günde biraz tefekkürle
    nerde ne yaptık özümüzle bir muhassebe yapıp

    daha uygun bir sosyal davranış profili çizeceğimize inanıyorum
    ONU BULAN NEYİ KAYBEDER

    ONU KAYBEDEN NEYİ BULUR


    BEN DOSTLARIMI NE AKLIMLA SEVERİM
    NE DE KALBİMLE SEVERİM
    OLUR YA KALP DURUR AKIL UNUTUR
    BEN DOSTLARIMI RUHUMLA SEVERİM
    O NE DURUR NE UNUTUR

  4. #84
    Cahillik Dönemi
    Üyelik tarihi
    Jan 2009
    Mesajlar
    504

    Standart

    keşke zamanı geri çevirsemde beni tanımamanı sağlasaydım derdim.

  5. #85
    Karar Dönemi
    Üyelik tarihi
    Jan 2009
    Mesajlar
    80

    Standart

    özür dilemek bu kadar mı zor Elin Oğlu... seni aslaaaa affetmeyeceğim senden bi özür bekliyorum...
    ve, HAYAT TECRÜBESİ hata yapılarak öğreniliyor...

  6. #86
    Cahillik Dönemi NAR_K - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Sep 2008
    Yer
    Canada
    Mesajlar
    961

    Standart

    hergun yeni bir gunes doguyormus, zamanla insan sevdiklerinden vazgecebiliyormus ..
    gecmisinde yasama diyenler dogruymus..
    o zaman ..mutlu yarinlara.. : )
    HAYAT SENİ AĞLATMAK İÇİN UĞRAŞACAKTIR , SEN İNADINA GÜLMEYİ BAŞARABİLİYORSAN , HAYAT SENDEN GİZLİ AĞLAYACAKTIR ...

  7. #87
    Çıraklık Dönemi plüton - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Dec 2008
    Yer
    cennet
    Mesajlar
    2.053

    Standart

    Havalara giriyorsundur, ay neyim ben vazgeçemiyor benden, mutlaka geçiyordur içinden böyle şeyler.
    Ama unuttuuuuum arttık ufacık bişey kaldı onuda unuturum yakında. Nazını çekmek zahmetindende kurtuldum.
    Gülümse hayata, hayatta sana gülümsesin!

    Şimdi sen yoksun, sadece geri kalan her şey var

    ama

    Kaybedecek hiç bir şeyim olmasa da, kazanabileceğim çok şey var.

  8. #88
    Cahillik Dönemi NAR_K - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Sep 2008
    Yer
    Canada
    Mesajlar
    961

    Standart

    diyelim ki istatistik hocam okuyor...

    "World with statistics is the perfect world" diyorum ve sinifi gecmeyi hak ettigimi dusunuyorum..

    -lutfen hayatimi daha zorlastirma hocammm!!
    HAYAT SENİ AĞLATMAK İÇİN UĞRAŞACAKTIR , SEN İNADINA GÜLMEYİ BAŞARABİLİYORSAN , HAYAT SENDEN GİZLİ AĞLAYACAKTIR ...

  9. #89
    Karar Dönemi biçare - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jan 2009
    Mesajlar
    200

    Standart

    Keşke sen ben olsan ve doyasıya sevmenin ne kadar zor olduğunu anlasan,keşke ben sen olsam ve böylesine sevilmenin tadını çıkarsam

  10. #90
    Karar Dönemi dipsizkuyu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Dec 2008
    Mesajlar
    445

    Standart

    keşkeler ,diyelimkiler, meselalar ;hepsi aldatmaca insanlar birbirini kandırmaca oyunu oynuyor.hayal dünyamızı kısırlaştıran gerçeklerden uzaklaştıran en sevilmemesi gereken anlamsız içeriği boşaltılmış kelimeler..
    YAŞAMIN KIYISINDA; DÜŞÜNCENİN IRMAKLARINDAYIM

Sayfa 9/24 İlkİlk ... 567891011121319 ... SonSon

Benzer Konular

  1. Diyelim ki bir kadın evli...
    By Maniac in forum Üyeler Konuşuyor / Dertleşiyor / Soru Soruyor
    Cevaplar: 28
    Son Mesaj: 27-11-2012, 06:02 PM
  2. Mutsuz insanlar TV izliyor, mutlu insanlar kitap okuyor
    By malahit in forum Kişisel Gelişim & Kariyer Planlama
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 02-07-2009, 11:32 AM
  3. Gazze deki Katliama Dur Diyelim.
    By s3Rs3rRi in forum Paylaşım Köşesi
    Cevaplar: 76
    Son Mesaj: 07-01-2009, 03:21 PM
  4. Gazze deki Katliama Dur Diyelim.
    By s3Rs3rRi in forum Paylaşım Köşesi
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 31-12-2008, 11:34 AM

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •