Güzel şeyler düşünnnn,hayal kurrr,hafif bir müzik açççç,bak bizde burdayız
ilahi tarzındada olabilir,bak Hasbi Rabbi yi dinle Sami Yusuf tan acaip ilahi bir enerji doluyor insan,relax benim güzel kardeşim..Kendini bedbaht etme....
Printable View
Güzel şeyler düşünnnn,hayal kurrr,hafif bir müzik açççç,bak bizde burdayız
ilahi tarzındada olabilir,bak Hasbi Rabbi yi dinle Sami Yusuf tan acaip ilahi bir enerji doluyor insan,relax benim güzel kardeşim..Kendini bedbaht etme....
sevdecimmmmm bende aynıyımmmm yaaaaaa :(
offfffffffffffffffff çok sıkıntı var içimdeeeeeeeeeeee
benden de offfffffffffffffffffffffffffffffffffff...
iğrenç geçen bir edebiyat sınavının ardından bütün dostlara merhaba:(:(:(:
herkes beniii çok kolay kandırıyoo çok mu safım ben yaaaaa
aynı sorun bende de var olvido.... iyi niyetim sömürülüyor resmen... :confused:
Sevgim kullanılıyor... değişmeye çalıştım amaaa huylu huyundan vazgeçmiyor işte bir insana çok kolay güveniyorum.... :confused:
evet kelebek hemde çok kötü geçti bittim bennn:(
hay allah...üzülme canım yaa..ne bitmesi düzelitirsin:o
yaaaaaa ben bugün çoooooooooooooooooooooookkkkk kötüyüüüüüüüümmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :(:(:(:(
ooooooooooooooooffffffffffffffffffffffffffffffffff ffffff
Biktim Bu Hayattan Yaaaaaaaaaaffffffffffffffff Biktim Artik
neyin var romantik?
çok bunalımdayım çokk çıkmazda hissediyorum kendimi
neden sıkıldın bu kadar.bu arada şuan chet odasındaki senmisin?psikoloji portalındaki?
evet benimm :( kendimden herşeyden bıkmış durumdayım
vallahi bende aynen öyle bir durumdayım.patlayacağım sanki.o derecede içim sıkılıyor ve hiç bir şey yapmak istemiyorum.
evet valla bende öyle bi kurşunu gözüm görmüyorda Allah korkusu var
arkadaslar sakin olun yaff... ne bu hall? bu kadar kendinise yüklenmeyin.. sıkılıosanıs rahatlatmaya calısın kendinizi daha cok sıkmayınn
:oiyi olmaya çalışıyorum ablacım sağol.
bıkkkkkkkkkkktımmmmmmmmmmm:mad::mad:
yanımdakilerin yaptığı herşey batar oldu
çok sıkıldım bunaldım bıkttııımmmmm
sııııııkıııııııııldııııııııııııııııııııııııım
bi yarın olsa:rolleyes:
Stess olmamam lazım aslında!
mutlu olmak istiyorummmmmmmmmmmmmmmm
ooooooooooofffffffffffffff
canım sıkılıyoooooooorrrrrrrrrrrrrr
yeter artık bırak yakamı sıkıntııııııııııııııı
:(:(:(:(
sevdeciim geçmedimi halaaaaaaaaaaaaa
hayır kelebek malesef geçmedi.üstelik şuan çok fena yerleşti içime.:(ben kolay kolay böyle olmam inşallah bir şey olmaz.hayatımda bir kere böyle sıkıntı yaşadım sebepsiz ve uzun süreli sonunda çok ağlamıştım.inşallah yanılıyorumdur:(
BU GECE TATLI BİR YORGUNLUK VAR ÜZERİMDE..:p
UYKUMMM GELDİİ......
ayyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
duvarlar üstüme üstüme geliyor ne kadar bağırdıysam da kar etmedi:mad: