İyi geceler canım..Niye ,tamiremi veriyorsun ?
Printable View
İyi geceler canım..Niye ,tamiremi veriyorsun ?
iyi geceler... evet canım...virüs var sanırım...çokkk yavaşladı...formata gidecek...:(
[QUOTE=mavigece;12515]iyi geceler... evet canım...virüs var sanırım...çokkk yavaşladı...formata gidecek...:([/QUOTE
Aman düzelsinde...aaa bunlarsız da olmuyor artık,nasılda alışmışız..İnşallah çabucak gelir canım..Özletme kendini :)
ANLAYIŞSIZ VE UKALA İNSANLARDAN NEFRET EDİYORUMMMMMMM!!!!!!!
boşveeeerrr:mad:
neyin var kelebeğim
sen kime kızdın böyle:(
ismi lazım değil canım...:mad:
diğer siteye veda ettim...ama bir süreliğine....!!!sevinmesin yani birileri...hevesleri kursaklarında kalır...!!!!
ferhat göçer
takvim
Yıllar mı hızlandı yoksa?
Ne çabuk geçiyor upuzun günler geceler
Daha dün gibi derler ya hani
Meğer herkes kurarmış böyle cümleler...
Vakit geçmek bilmezdi oysa
Hangi ara koptu yaprak yaprak takvimler?
Akarken biriktir derler ya
Kasam boş, kalbim kırık, elde yine hüzünler...
Pişman çok pişmanım esasen
Ama çok korkuyorum ya reddersen
Gururdan mı nedendir artık
E sen gel kendini alt edersen
Evimi ocağımı, yuvamın sıcağını
Yarimin kucağını bıraktım
Her günahın tadına, dünyanın batağına
Batacağım kadar battım...
Meğer herkes tanışıyormuş birgün
Mutlaka gerçeğin ta kendisiyle
İnsan buna da alışıyormuş
İnsan dayanıyormuş bütün gücüyle
Pişman çok pişmanım esasen
Ama çok korkuyorum ya reddedersen
Gururdan mı nedendir artık
Sen gel kendini alt edersen
Evimi ocağımı yuvamın sıcağını
Yarimin kucağını bıraktım
Her günahın tadına dünyanın batağına
Batacağım kadar battım
offf canım sıkııooo gezmek tozmak istiyorum yhaaaaa......hep dışarı çıkmak istiyorum bee hergün :D:D:o:cool: