Gece,daha doğrusu akşam yemeğinden sonra önlenemez bir şekilde (tatlı ağırlıklı)yemek yeme,(aslında atıştırma ya da abur cubur yeme,daha doğru bir tanımlama olur)benim de başımın belası.E,insan 13 yıldır sinir ilacı kullanıyorsa(rekora doğru gidiyorum!),hala geçmeyen bir depresyonla cebelleşiyorsa ve belki de en doğrusu;yemek yemeyi seviyorsa söyleyecek&yapacak fazla bir şey de yok sanırım.Haliyle gelsin kilolar.(1.85/94)En sevdiklerim listesinde -yürüyüş dışında- spor&egzersizin bulunmaması da bu içler acısı duruma katkı yapmakta.Dış görünüş kaygım da yok değil ama sağlığa olan kötü etkileri daha çok düşündürüyor.İlaçları -en azından şimdilik- bırakma gibi bir durumum yok,diyete de başlayamıyor,başlasam da kısa sürede pes ediyorum.Kısacası berbat bir tablo.Somut önerileri olan arkadaşların paylaşımlarını bekliyorum,Teşekkürler......