hissetmeye çalışıyorumm...güzel oluyor G1Z4Y sağolll.
işin zor öyleyseben de sigara içicem diye ısrar edenlere nedense zıkkım iç diyorum...ben bu gece taktım bak buna seni cehennmin dibine yollarım sigara içersen
bağır birmelek dışarıya çıkıp içindekileri dışarıya atasaya kadar bağır emin ol çok iyi gelicek,veya kendini bağırıyormuş gibi hisset ve rahatla.sen istersen zihnin her şeyi yapar...
Yeter...Gel Artık Yeter...
Karanfiller Açtı Gel.
Kış Bahçesinde Güller,
Beyaz Güller Açtı Geeeeel...!!!
hissetmeye çalışıyorumm...güzel oluyor G1Z4Y sağolll.
Susturma yüreğini,
kalkar her boran, her sis
her şey unutulur…
En umutsuz bir anda
yağan yağmur,
toprakta
capcanlı bir umut olur…
Ey stres odası .. huzurlu bir tek gün geçirebilmek istiorum .. sevdiklerimle arkadaşlarımla muhabbet edip neşelenebilmek istiorum .. birazcık olsun zamanda kendimi kaybedebilmek istiorum !!..
Ooof of ne zaman sabah olacak![]()
Gülümse hayata, hayatta sana gülümsesin!
Şimdi sen yoksun, sadece geri kalan her şey var
ama
Kaybedecek hiç bir şeyim olmasa da, kazanabileceğim çok şey var.
Beni anlamak için çaba sarfedicek hiç kimsem yok mu? ne acı.
neden kaçırdın gözlerini,halbuki seni görmek güzeldi.nedeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee en?
Yeter...Gel Artık Yeter...
Karanfiller Açtı Gel.
Kış Bahçesinde Güller,
Beyaz Güller Açtı Geeeeel...!!!
Ben bir şeyi anlayamıyorum belkide,Yada çok şeyi anladığımdan dolayı asıl olan şeyleri kavrayamıyorum.
geldiler bana yine hem de çook kalabalık![]()
Deliler ve akıllılar, aynı derecede zararsız kimselerdir. Asıl tehlikeliler yarı deli, yarı akıllı olanlardır.
banadaaaaaaaaaa gellllllllllllllldiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilerrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr bıkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkktıııııııııımmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm nefeeeeeeeeeeeeeeeeeeeessssssssssssssss alammmmmmmmmmııııııııııııyoooooooooooooorummmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmm
Yer imleri