Sayfa 98/161 İlkİlk ... 4888949596979899100101102108148 ... SonSon
1606 sonuçtan 971 ile 980 arası

Konu: Stress ve nefret Odasi

  1. #971
    Çıraklık Dönemi atomcekirdegi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Oct 2007
    Mesajlar
    1.463

    Standart

    Alıntı g1z4y Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ablacım olumlu düşünmeye çalış, herşeyin iyi olcağını, mutlu olacağını düşün sen...
    Bilmiyorum neyi nasıl idrak ettiğimi bile düşünemiyorum..Çok ağlıyorum daha fazla dayanamayacağım,çıkmam gerek arkadaşlar..Sağolun destekleriniz için...Dualarınızı esirgemeyin...
    ARININ KUYRUĞUNA ZEHİR AĞZINA BAL VERİLMİŞTİR;NEYE TALİPSEN ONU ALIRSIN...

  2. #972
    Çıraklık Dönemi g1z4y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aug 2008
    Mesajlar
    1.647

    Standart

    Alıntı atomcekirdegi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bilmiyorum neyi nasıl idrak ettiğimi bile düşünemiyorum..Çok ağlıyorum daha fazla dayanamayacağım,çıkmam gerek arkadaşlar..Sağolun destekleriniz için...Dualarınızı esirgemeyin...
    doğru ağlamak rahatlatır biraz seni ama çok fazlası değil bence. rica ederiz zor durumlarında her zaman destek olmaya çalışırız. dualarımız hep seninle kendine iyi bak ablacım iyi geceler.

  3. #973
    Karar Dönemi akşamcı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aug 2008
    Mesajlar
    392

    Standart

    dualarım seninle. allah yardım etsin.
    Konuşmak susmanın kokusudur.
    Ya sus git, ya konuş gel, ortalarda kalma.
    Yalan korkaklığın tortusudur.
    Dürüst kaba ol, eğreti saygılı olma...

  4. #974
    Çıraklık Dönemi atomcekirdegi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Oct 2007
    Mesajlar
    1.463

    Standart

    Dünden beri hiçbir şey değişmedi...Hala deli gibi ağlıyorum..
    Hatta neferitinin yazıs iyice dağıttı valla..İlk defa bu yıl bu kadar dibe vurduğumu hissediyorum..Halbuki daha kötü zamanlarım oldu..Sanırım artık güzel şeyler yaşamak iisteğim olayları tolere edebilme gücüme baskın çıktı..
    Ama en çok koyan da sen oldun be yalnızlığım..Yine en yakın en sessiz dostum olduğunu gösterdin bana...
    ARININ KUYRUĞUNA ZEHİR AĞZINA BAL VERİLMİŞTİR;NEYE TALİPSEN ONU ALIRSIN...

  5. #975
    Çıraklık Dönemi g1z4y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aug 2008
    Mesajlar
    1.647

    Standart

    Alıntı atomcekirdegi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dünden beri hiçbir şey değişmedi...Hala deli gibi ağlıyorum..
    Hatta neferitinin yazıs iyice dağıttı valla..İlk defa bu yıl bu kadar dibe vurduğumu hissediyorum..Halbuki daha kötü zamanlarım oldu..Sanırım artık güzel şeyler yaşamak iisteğim olayları tolere edebilme gücüme baskın çıktı..
    Ama en çok koyan da sen oldun be yalnızlığım..Yine en yakın en sessiz dostum olduğunu gösterdin bana...
    yalnız değilsin ablacım bak biz her zaman yanındayız... mutlu hisset artık kendini herşeyi olumlu düşün mutlu olcağın o çok yakın zamanı düşün..

  6. #976
    Çıraklık Dönemi atomcekirdegi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Oct 2007
    Mesajlar
    1.463

    Standart

    Alıntı g1z4y Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yalnız değilsin ablacım bak biz her zaman yanındayız... mutlu hisset artık kendini herşeyi olumlu düşün mutlu olcağın o çok yakın zamanı düşün..
    Güzel yürekli kardeşim benim...Mutlu olacağım yakın zaman diye bir şey yok..Şuan bu kadar üzüldüysem,mutlu olacağım diye inanıp,mutlu olabilmek adına birşeyler beklediğimdendir....
    ARININ KUYRUĞUNA ZEHİR AĞZINA BAL VERİLMİŞTİR;NEYE TALİPSEN ONU ALIRSIN...

  7. #977
    Karar Dönemi pcdoctor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aug 2008
    Yer
    Ben yaşadıkça sen çıldır..
    Mesajlar
    84

    Standart

    atomcekirdegi senle aynı duyguları yasıyorum.yasadıgın aynı acıların benzerlerını belkıde daha fazlasını cekıyorum aglamaya calısıyorum olmuyor aglayamıyorum kendımı sınırlenıp hep bıseylere kızıp hep bırılerıne kızıp duruyorum ıcımden.Ama takıı su sıteye geldım gelelı sankı ıcımden atamadım ama bıan olsun dusuncelerımden cıkarma gayrretı gosterebılıyorum ve en buyuk yardımcı buradakı arkadaslardan gelıyor.gercekten bazı sozlerı sureklı ıcımde tekrarlıyorum hanı ınsana 40kere delı dersen delı olurmus ya o sekıl..
    ''Gidişin Bitişimdi Bir Zamanlar,Şimdi Gidişin Yeniden Doğuşum Olacak''

    ...Serçenin Gözyaşları.... ...Ateş ve Su...

  8. #978
    Çıraklık Dönemi atomcekirdegi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Oct 2007
    Mesajlar
    1.463

    Standart

    Öyle tabii pcdoktor..Benim de iççimi rahat rahat boşaltabildiğim tek yer burası..Hepinize desteğiniz için teşekkür ederim..
    Derdimi biliyorum,dermanımı da...İçimde gücenmişlikle karışık öfke var..
    Tabi bu aralar her daim gözpınarlarımın ucunda hazır bekleyen gözyaşlarımı da unutmamak gerek...
    ARININ KUYRUĞUNA ZEHİR AĞZINA BAL VERİLMİŞTİR;NEYE TALİPSEN ONU ALIRSIN...

  9. #979
    Moderatör eliftetik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jun 2008
    Mesajlar
    1.346

    Standart

    Alıntı atomcekirdegi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Öyle tabii pcdoktor..Benim de iççimi rahat rahat boşaltabildiğim tek yer burası..Hepinize desteğiniz için teşekkür ederim..
    Derdimi biliyorum,dermanımı da...İçimde gücenmişlikle karışık öfke var..
    Tabi bu aralar her daim gözpınarlarımın ucunda hazır bekleyen gözyaşlarımı da unutmamak gerek...
    hala ordamısın atom dedikya değmeeez bir gün bir bakarsın yaşlanmışın

    ve o zaman o yandıklarına ağladıklarına yıpranmışlığına ağlarsın

    sebebi mi çünki o ağladıklarının kılı bile kıpırdamaz

    ama ben yinede uygun bir otamda uygun bir pskolojiyle beklentilerini

    karşı tarafa ifade etmeni tavsiye ederim
    ONU BULAN NEYİ KAYBEDER

    ONU KAYBEDEN NEYİ BULUR


    BEN DOSTLARIMI NE AKLIMLA SEVERİM
    NE DE KALBİMLE SEVERİM
    OLUR YA KALP DURUR AKIL UNUTUR
    BEN DOSTLARIMI RUHUMLA SEVERİM
    O NE DURUR NE UNUTUR

  10. #980
    Çıraklık Dönemi atomcekirdegi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Oct 2007
    Mesajlar
    1.463

    Standart

    Alıntı eliftetik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hala ordamısın atom dedikya değmeeez bir gün bir bakarsın yaşlanmışın

    ve o zaman o yandıklarına ağladıklarına yıpranmışlığına ağlarsın

    sebebi mi çünki o ağladıklarının kılı bile kıpırdamaz

    ama ben yinede uygun bir otamda uygun bir pskolojiyle beklentilerini

    karşı tarafa ifade etmeni tavsiye ederim
    Hala oradayım çünkü hayatımda ilk defa birilerinden bir şeyler bekledim...O yüzden işte bu sıkıntım...
    Hislerimi karşı tarafa ifade edince ne anlamı kalacak ki;önemli olan onu önceden düşünebilmesi değil mi???
    ARININ KUYRUĞUNA ZEHİR AĞZINA BAL VERİLMİŞTİR;NEYE TALİPSEN ONU ALIRSIN...

Sayfa 98/161 İlkİlk ... 4888949596979899100101102108148 ... SonSon

Benzer Konular

  1. İş ve Stress
    By alkanaga in forum Meslekle (İşle) İlgili Problemler
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 11-11-2011, 11:54 PM
  2. PTSD (Post travmatic stress disorder( Travma sonrası stres bozukluğu))
    By Hydra in forum Akut ve Travma Sonrası Stres Bozukluğu
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 11-11-2010, 10:27 PM
  3. Akut Ve Posttravmatik Stress Bozukluğunun Tanımı.
    By 9 ŞUBAT in forum Akut ve Travma Sonrası Stres Bozukluğu
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 29-08-2009, 12:35 AM

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •