sonunda dönüyorum evime...
YA ÇARESİZSİZİNİZ YA DA ÇARE SİZSİNİZ
Benim Hayatımı Yargılamadan önce ..
Benim ayakkabılarımı giy
ve benim geçtiğim yollardan,
sokaklardan, dağ ve ovalardan geç .
Hüznü, acıyı ve neşeyi tad...
Benim geçtiğim senelerden geç,
benim takıldığım taşlara takıl,yeniden ayağa kalk
ve aynı yolu tekrar git, benim gittiğim gibi !!
Ancak ondan sonra BENİ YARGILAYA BİLİRSİN
Sıcaklardan dolayı ders çalışamıyorum .... seneye öss var içim rahat değillll![]()
Aynen benimde ÖSS var ve bir türlü adapte olamadım.
sadox ,anil ikinizede başarılar ,
size tavsiyem bir plan yapın ve bu planda ders çalışma dinlenme ve eglence gibi her turlu aktivite olsun ve dengeli yayın ,
böylece hem dinlenir eglenir hemde duzenli ders çalışırsınız,aksi takdirde sadece ders çalışmaya yogunlaşırsanız psikolojik olarak beyniniz karşı koyacak ve ders çalışma moduna istesenizde adepte olamıyacaksınız,bu konularda sitemizin egitim motivasyon bölumlerine goz atın oldukça yararlı bilgiler var,
bir diger onerimde öss ye çalıştıgınızı degilde ,sanki sınıfta kalmışınızda eylulde sınava girecekmişsiniz gibi kendinizi motive edin ,böylece bir hedef koydunuzmu ders çalışmaya odaklanmanız çok daha kolay olur ama ders çalışmaya başlamadan once ilk yapacagınız kendinizi motive etmek olmalı ve bizlerde sizlere her zaman yardımcı olmaya hazırız, bugun hafta sonu bugunu plan yaparark ve motivasyona başlayarak geçirin ve pazartesi gunu sizler için yeni bir hafta başlasın ,ikinizede başarılar.
YA ÇARESİZSİZİNİZ YA DA ÇARE SİZSİNİZ
Benim Hayatımı Yargılamadan önce ..
Benim ayakkabılarımı giy
ve benim geçtiğim yollardan,
sokaklardan, dağ ve ovalardan geç .
Hüznü, acıyı ve neşeyi tad...
Benim geçtiğim senelerden geç,
benim takıldığım taşlara takıl,yeniden ayağa kalk
ve aynı yolu tekrar git, benim gittiğim gibi !!
Ancak ondan sonra BENİ YARGILAYA BİLİRSİN
9 ŞUBAT , yazdıkların için teşekkürler ama benim sorunum tam olarak motive eksikliği değil .... havaların çok sıcak olmasından dolayı ders çalışamıyorum ... kitap bana bakıyor ben kitaba ..... o kadar sıcak ki karnım açken kendimi tok gibi hiseediyorum![]()
Ya benim odamdan stres odasına bi geçit yapma zamanı geldi sanırım..Yani mevcut sorunlardan zaman zaman uzaklaşsam da bi türlü yakamı bırakmıyolar ki...Ya biz ademoğulları sınırlı yaratıklarız işte,herşeye yetişemiyorum ama bunu anlatamıyorum işte...
ARININ KUYRUĞUNA ZEHİR AĞZINA BAL VERİLMİŞTİR;NEYE TALİPSEN ONU ALIRSIN...
ONU BULAN NEYİ KAYBEDER
ONU KAYBEDEN NEYİ BULUR
BEN DOSTLARIMI NE AKLIMLA SEVERİM
NE DE KALBİMLE SEVERİM
OLUR YA KALP DURUR AKIL UNUTUR
BEN DOSTLARIMI RUHUMLA SEVERİM
O NE DURUR NE UNUTUR
Yer imleri