YA ÇARESİZSİZİNİZ YA DA ÇARE SİZSİNİZ
Benim Hayatımı Yargılamadan önce ..
Benim ayakkabılarımı giy
ve benim geçtiğim yollardan,
sokaklardan, dağ ve ovalardan geç .
Hüznü, acıyı ve neşeyi tad...
Benim geçtiğim senelerden geç,
benim takıldığım taşlara takıl,yeniden ayağa kalk
ve aynı yolu tekrar git, benim gittiğim gibi !!
Ancak ondan sonra BENİ YARGILAYA BİLİRSİN
kelebek,kamiloğlu inanın bende sizinle beraber heyecanlanıyorum sınav zamanınız yaklaştıkça,sanki ben giricem sınavainşallah çalışmalarınızın mükafatını görürsünüz...inşallah ikinizde kazanırsınız...
bu arada ben bugün stresli değilim...![]()
korkunç sıkıntı içindeyim yalnız hissediyorum,çözemiyorum ciddi olarak paylabilmek istiyorum.
Buaraya epeydir uğramadım sanırım.
Yarın spora başlıyorum oleyyyyyy..
Tabi yarın öldüm bittim yazmazsam şaşırmayın..![]()
Susturma yüreğini,
kalkar her boran, her sis
her şey unutulur…
En umutsuz bir anda
yağan yağmur,
toprakta
capcanlı bir umut olur…
Önemlİ Olan Stresİn İÇİnde Stressİz Olmaktir.İnsan Bunu BaŞarabİldİĞİ ÖlÇÜde Mutlu Olur.hayat Mutsuzluklarin İÇİnde Mutlu Olmayi BaŞarabİlmektİr
Yer imleri