Sana iyi gelen bir ilacı doktora söylersen yazar, aylardır kullanıyorum ve iyi geliyor dersin. Ama yeni bir ilaç denemesi yapıyorsan, ben doktor olsam ben de bozulurum bu işe. Çünkü doktorun ilacı yazması esastır. Yoksa yasalarda reçete ile satılır denilmezdi. Sen de değişik bir yöntem deniyorsun, doktorsuz ilaç denemeleri.




Alıntı
Yer imleri