sladko Nickli Üyeden Alıntı Ben senin yaşadığını görmek isterim yorum.. Kimseyi cezalandırmaya gerek yok. Herkes ödülünü ya da cezasını hayatıyla alıyor zaten. emin ol kimse ceza falan almiyor. yaptıkları kar yanına kalıyor.
Ona çok acıyordum, hiç mi âşık olmamıştı acaba, sevdiği biri yok muydu?
Etiket Bulutu Ana Sayfası
Forum Kuralları
Yer imleri