Alıntı sladko Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Ben senin yaşadığını görmek isterim yorum.. Kimseyi cezalandırmaya gerek yok. Herkes ödülünü ya da cezasını hayatıyla alıyor zaten.
emin ol kimse ceza falan almiyor. yaptıkları kar yanına kalıyor.