Merhaba arkadaşlar, ben 4 yıldır Paxil 20mg ilacını içiyorum. Son 2 yıldır da günde 3 tane sabahları Paxil 20mg içiyorum, yani her gün toplam 60 mg hap içiyorum. Şuan elimde Paxera var, bir hap ise 40 mg. Ben bir tane ondan(Paxera'dan), bir tane de Paxil 20mg içsem toplam yine 60 mg oluyor ya, böyle de olur değil mi?