Merhaba arkadaşlar. Uzun zamandır kabullenemediğim bir çok şeyi artık kabulleniyorum ve hayatımı ona göre şekillendirmeye başladım. Ağır bir depresyon atağı geçirdim hala da etkisindeyim. Kendimi şişenin dibinde hissediyorum ve şişenin dibindeki insanlarla konuşmak acayip rahatlatıyor. Aradığım şey şişenin dibinde bir insanın arkadaşlığı . Yaş şehir cinsiyet vs fark etmez. Yeter ki şişenin dibinde olsun gelip bana mutlu mutlu hayaller kurup mutluluklarından bahsetmesin. İyi bir arkadaş olabileceğimi düşünüyorum yardımcı olabilecekler mesaj atabilir.