doktor fobisi olan birini tanıyorum ve 63 yaşında. yakınlarını doktora götürüyor ama kendisi asla gitmiyor.
bende de zaman içinde ruh doktoru fobisi oluştu.
zamanında çok ruh doktoru ile görüştüm. hepsi özel.
özel olunca zaten reçete de cepten ve kısa sürede eczacıların antidepresan ve antipsikotik için reçete sormadıkları anlaşıldı.
ve giderek ruh doktoru ziyareti azaldı çünkü görüşmenin faydası yoktu ilaç benim için iyiydi ve eczacı reçete sormuyordu.
uzun yıllar hiç ruh doktoru ile görüşmeden ilaç kullandım.
fakat son zamanlarda eczacılar antidepresanlar için reçete istemeye başladı. hala bana reçetesiz ilaç veren bir eczane var ama o da her an elden gidebilir.
sorun şu ki bu ruh doktorları hastanın istediği ilacı yazmayabiliyor.
şimdi kafam bir ruh doktoruna gidince nasıl bir senaryo uydursam da istediğim ilacı yazdırsam şeklinde pimpiriklerle dolu!