2 gündür okula gitmeyi erteliyorum erteleme sebebim ise ben okula hep arkadaşımla giderdim bu yıl onun ilk okul arkadaşıda bizimle gelecek ve aynı sınıftayız . Tanımadığım biri olduğu için diyalog kurmaktan korkuyorum bir yandan da sınıfı düşünüyorum benim hakkımda ne düşünecekler gidince iyi bir ilk izlenim bırakabilecekmiyim yoksa herzamanki gibi bir köşeye çekilip oturup deftere resim mi çizeceğim hiç bilmiyorum bu yüzden içimde bir stres var . İnsanlarla diyalog kuramıyorum anca onlar bişey sorarsa cevap verebiliyorum 3 kişi yan yanayken ikisi konuşur ben izlerim . Saçma sapan birşey için sters yaptığımın bilincindeyim ama olmuyo . Düşündükçe kalbim yerinden çıkacakmış gibi oluyo ve bu duyguyu yaşamamanın bir çaresi olmadığını bilmek insanı daha da yıprattıyo . Her zaman kasıyorum bir kerede rahat olamıyorum keşke olabilsem





Alıntı

Yer imleri