Hem sana güvenmemi sağlıyorsun hem de tam olarak haylimdeki aşkı yaşatmıyorsun..Niye yaa..Niye o ilk'inin acısını benden alıyorsu..Ben seni o gibi bırakıp gitmem ki...Sen var y akoca bi eşşeksin biliyorsun değil mi????