arkadasim da sinirkisilik bozuklugu varmis yeni ogrendim bunu iliskide kacma duygulari sıkılma oluyormu uzaklasma veya cok ustune dusme donem donem yardimci olabilirmisiniz bu konuda yanlizlik sevmez diyorlar ama onunda yanlizlik korkusu yok degisik olaniliyormu hersey cok guzelken istemiyorum umrumda degilsin sevmiyorum diyebilirmi





Alıntı
Yer imleri