Merhabalar, cekingenlik asosyalligin dogurdugu biseymidir bilmiyorum ama ben bayagi cekingenmisim bunu okudugum diger postlardan fark ettim. Ozellikle insanlarla konusurken kimseyi muhabbetimin sarmadigini hissediyorum. Artist bir tipim var gibi geliyor bu yuzden herkes lafimin uzerine beni ezicek bir laf buluyor gibi geliyor.evde tembel tembel oturuyorum.arkadaslarim ariyor gelemem diyorum isim var diyorum..uzun lafin kisasi son donemdede artti baya yani yardim lutfen





Alıntı

Yer imleri