Alıntı shafak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Korkulacak bişey yok kardeşim. Hepiniz rahat ve huzurlu olun.
Diğer arkadaşlar modern tıbba inanmadıkları için hastalıklarını ayet okuyarak iyileştiriyorlar. Son derece samimi oldukları için de hiç doktora gitmiyorlar ve gitmeyecekler.
Senin durumun farklı tabii...Sen de okuduğun tıp fakültesindeki psikiyatri profosörlerinin yazdığı ilaçlarla cuk diye atlatmış olmalısın sorunlarını ...

Ama hala SF den bahsediyosun yaaa onu anlamadım. Bari açık açık yazmasan da tıbbı rezil etmesen ele-güne karşı ...
Aynı dilden konuşmadığımız kanısına vardım ben.Ama yine de cevaplamak istiyorum sorunu.Ben hiçbir yerde pskiyatri ve verilen ilaçların kesin çözüm olacağından bahsetmedim.Tam tersine sen kısa vadeli kesin çözümler varken bizim sistemin bir parçası olduğumuzu falan söylemiştin.Ben ise bunun uzun bir iyileşme sürecini kapsadığını anlatmaya çalıştım.Senden bizi bu başarılı yöntemler hakkında bilgilendirmeni istedim cevap vermedin.O zaman ben de ister tıp alanından ister alternatif yöntemlerden konuşalım dedim ki hiçbiri bu kadar çabuk tedavi edemiyor.

Belki yine boşa konuşuyorum.Siz alıntılamayı sevdiğiniz için ben de sizin için uğraştım umarım beğenmişsinizdir.Kırmızı yazıda geçen yöntemleri açıklarsanız belki yararlı bir iş yapmış olursunuz.

Alıntı shafak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Ben de bunu vurgulamak istedim zaten...
İnsanların çoğu gerçekten işe yarayan -ve dolayısıyla da bir mucize olarak kabul edilen - az denenmiş hızlı ve etkili çözümlere kendilerini kapatıp; çoğunlukla çözüm adına hiçbir şey vermeyen; çok yaygın ve denenmiş, yavaş, hantal ama pazarlayıcılarına iyi kazandıran yollara başvuruyorlar.
Sonra da "Neden bende işe yaramadı?" diye sorguluyorlar. Sistem binlerce defa denenmiş ve hemen her zaman aynı neticeleri vermiş olduğu için bu tür sorgulara karşı cevapları da hazırda bekletiyor: