Korkulacak bişey yok kardeşim. Hepiniz rahat ve huzurlu olun.
Diğer arkadaşlar modern tıbba inanmadıkları için hastalıklarını ayet okuyarak iyileştiriyorlar. Son derece samimi oldukları için de hiç doktora gitmiyorlar ve gitmeyecekler.

Senin durumun farklı tabii...Sen de okuduğun tıp fakültesindeki psikiyatri profosörlerinin yazdığı ilaçlarla cuk diye atlatmış olmalısın sorunlarını ...
Ama hala SF den bahsediyosun yaaa onu anlamadım. Bari açık açık yazmasan da tıbbı rezil etmesen ele-güne karşı ...
Yer imleri