Sayfa 15/24 İlkİlk ... 5111213141516171819 ... SonSon
233 sonuçtan 141 ile 150 arası

Konu: diyelim ki okuyor...

  1. #141

    Standart

    Burayı o kişi okusa baya bi küfrederdim.
    La gerizekalı, yüzüne söylediğim hiçbirşeyi takmıyorsun da e-psikolojide yazdığımı mı okuyorsun

  2. #142
    paradox
    Guest

    Standart

    Allahin civciv beyinlisi..Cin olmadan adammi carpmaya kalkiyorsun sen bakim..
    Derdim de okuma ihtimali sifir oldugu icin bosu bosuna yazmis oldum sanirim

  3. #143
    Karar Dönemi lamia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Oct 2009
    Mesajlar
    2

    Standart

    benden intikam alma hakkını kendinde nasıl buluyorsun? bir kez olsun gelip söyledin mi hislerini? kalbin ne kadar netti bana karşı? belki sen bile emin değildin...şimdi yazdığım birkaç not için benden intikam almaya çalışıorsun, ewet o not benim yüreğimden koptu, sana yazmak isterdim ama birikmiş tüm duygularımı havaya sawurdum işte.. beni sewsen, çıkar karşıma hesap sorardın. sen kendine inandın, beni tanımaya bile çalışmadın, neden diğer o kızlar gibi takılmadığımı hiç göremedin, düşünüyorum da bir umut gibi yüreğime ektiğim sevgiyi sen zaten hiç haketmemişsin. başlamadan bitmiş ama... aklımda hala soru işaretisin.. ''umrumda mı sanıyorsun?...''
    Konu lamia tarafından (18-10-2009 Saat 10:35 PM ) değiştirilmiştir.

  4. #144
    Cahillik Dönemi NAR_K - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Sep 2008
    Yer
    Canada
    Mesajlar
    961

    Standart

    Terbiyesiz kelimeler yasak olmasaydi butun bu sayfayi doldururdum.Askima inanmadin ama inan nefretime inanirdin.
    HAYAT SENİ AĞLATMAK İÇİN UĞRAŞACAKTIR , SEN İNADINA GÜLMEYİ BAŞARABİLİYORSAN , HAYAT SENDEN GİZLİ AĞLAYACAKTIR ...

  5. #145
    Çıraklık Dönemi plüton - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Dec 2008
    Yer
    cennet
    Mesajlar
    2.053

    Standart

    Hadi ama hiç kimse yokmu güzel birşeyler söyleryecek hep olumsuz insanlarlamı dolu bu forum.

    Seni her nekadar unutmak istesemde yinede çok seviyorum :P
    Gülümse hayata, hayatta sana gülümsesin!

    Şimdi sen yoksun, sadece geri kalan her şey var

    ama

    Kaybedecek hiç bir şeyim olmasa da, kazanabileceğim çok şey var.

  6. #146
    psikolog_yolunda
    Guest

    Standart

    Bugün görmüştüm seni sadece bir kaç küçük anlardan ibaretti.Bir kaç küçük an bile adeta bir zaman dilimine sığdıramıcam kadar büyüktü.Ama olmaz dedim kendime biz zıt kutuplardık uzak ama büyük bir çekim yasasına direnemeyen...Ve ben çoktan karar verdim yanlışları unutmaya Yürek : yanlış sevmez yanlış kişiyi hiç sevmez onu bize sevdiğimizi zannetiren şartlanmış zihin yapısıdır demişlerdi.Öyleyse bu şartlanmış çekim mi yoksa hayatın bir oyunumu yada vs vb diye mi devam etmeliyim...

  7. #147
    Karar Dönemi AZALIA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nov 2009
    Mesajlar
    4

    Standart

    Bana yaşattıklarının bin mislini yaşa, yaptığın sadistlikleri, uğruna akıttığım her damla gözyaşı, yaptığım onca fedakarlık, emek, giden zamanım sana haram olsun. Beni mumla ararken, sefil olursun inşallah. Aşksız, beş parasız kalırsın... Her işin ters gitsin. Neye elini atsan tuz buz olsun. Ahım zehirli bir soluk gibi zehirlesin seni yaşadığın her saniye...

    Gerçi ben krize girince, ki beni o raddeye getirene kadar bayağı bir uğraşıyor, hakaret ve işkenceleriyle, suratına da söylüyorum. VAMPİR ISIRIĞI GİBİ.. ZAMANLA AYNAYA BAKTIĞINIZDA, KARŞINIZDA KENDİ DEĞİL ONUN YAMSIMASINI GÖRÜYORSUNUZ. SİZ ONA O SİZE BENZİYOR. PATOLOJİK İLİŞKİLER....

  8. #148
    Karar Dönemi MRWBKR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Oct 2009
    Mesajlar
    257

    Standart ah

    Alıntı platoni Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hadi ama hiç kimse yokmu güzel birşeyler söyleryecek hep olumsuz insanlarlamı dolu bu forum.

    Seni her nekadar unutmak istesemde yinede çok seviyorum :P
    Ah be platoni
    YA SABIR

  9. #149
    Karar Dönemi MRWBKR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Oct 2009
    Mesajlar
    257

    Standart sabır

    Allah bana her şartta yanında olabilme sabrı versin. Her şartta ve her koşulda SENİ SEVİYORUM...
    YA SABIR

  10. #150
    Cahillik Dönemi chenn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mar 2009
    Mesajlar
    838

    Standart

    ben var ya beeen sana neler ettim haberin yok yatağında mışıl mışıl uyuyorsun şimdi... ama balkona çıkınca kafanda kırmayı düşündüğüm yumurtaları göreceksin eminim iğrenç kokuyodur görüntüsü berbat oldu iyi atış yaptım ikiside balkonu tuttu))))) hele bi de arabanı görsen.....neyse onu da sen gör sonra yazarım öle kolaydı demi an lat ma dan kaç mak yaa kolaydı??? sana değmez biliyomusun değmezzzzzzzzz.ettiğini bul diyorum sadece ettiğini bul !!!!!!!!!!!!!!
    herşey güzel olacak..herşey güzel olacak..herşeeyyyyyy.....

Sayfa 15/24 İlkİlk ... 5111213141516171819 ... SonSon

Benzer Konular

  1. Diyelim ki bir kadın evli...
    By Maniac in forum Üyeler Konuşuyor / Dertleşiyor / Soru Soruyor
    Cevaplar: 28
    Son Mesaj: 27-11-2012, 06:02 PM
  2. Mutsuz insanlar TV izliyor, mutlu insanlar kitap okuyor
    By malahit in forum Kişisel Gelişim & Kariyer Planlama
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 02-07-2009, 11:32 AM
  3. Gazze deki Katliama Dur Diyelim.
    By s3Rs3rRi in forum Paylaşım Köşesi
    Cevaplar: 76
    Son Mesaj: 07-01-2009, 03:21 PM
  4. Gazze deki Katliama Dur Diyelim.
    By s3Rs3rRi in forum Paylaşım Köşesi
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 31-12-2008, 11:34 AM

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •