aslında en güzel şeydir,gerçekten çok istediğimiz birşeyi beklemek..mesela ben hep tatil hazırlıklarını sevmişimdir,tatilden ziyede..bilirimki o tatilde birçok aksilik,teslik ve zorluk beni bekliyor..ama tatil hayali tamamen benim kontrolümde..![]()
aslında en güzel şeydir,gerçekten çok istediğimiz birşeyi beklemek..mesela ben hep tatil hazırlıklarını sevmişimdir,tatilden ziyede..bilirimki o tatilde birçok aksilik,teslik ve zorluk beni bekliyor..ama tatil hayali tamamen benim kontrolümde..![]()
Mutlumuyum bilmiyorum, Belki hak yerini buldu ama çabuk aradılar kaybettiklerini ama böyle olmamalıydı yinede. Güzellikle halletmek varken neden kırıyorlar?? Tek bildiğim şey var tahminimden çok daha çabuk aradılar beni. Ve dahada çok arıcaklardır.Ama kırılan kırıldı bir kere arasalarda faydası yok.![]()
Beeeennnn özlediiiimmm galiba seniiiii bu yüzden bu kadaarr sitemleriiimmmm... Seeennnn üzülmeee acıdaann bu sözleriiimmm karşımdaa görseeemmm dolaaarr gözleriiimm...
![]()
~*Faili mechul biri tarafından çalındı gülümsemelerim...*~
Sagopa Kajmer Nickli Üyeden Alıntı
buruk bir mutluluk yaşıyorum
bir yandan kaybediyorum bir yandan kazanıyorum
hayat işte alırken veriyo verirken alıyo...
Çekin ellerinizi kalbimin üstündeeeeennnn yeteeeeeeeerrrrrrr... Yeterince bastırmadınızmı sesiniii...!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Konu ates tarafından (10-07-2009 Saat 01:15 PM ) değiştirilmiştir.
~*Faili mechul biri tarafından çalındı gülümsemelerim...*~
Sagopa Kajmer Nickli Üyeden Alıntı
Yer imleri