Canım sıkıldıgı ıcın buradayım...
ONU BULAN NEYİ KAYBEDER
ONU KAYBEDEN NEYİ BULUR
BEN DOSTLARIMI NE AKLIMLA SEVERİM
NE DE KALBİMLE SEVERİM
OLUR YA KALP DURUR AKIL UNUTUR
BEN DOSTLARIMI RUHUMLA SEVERİM
O NE DURUR NE UNUTUR
Canım sıkıldıgı ıcın buradayım...
OTOMATİĞE BAĞLAMIŞ MODDA YAŞAMAKTAN GAAAAAAAAAAAAKKKKK GELDİİİİİİİİ YA BANAAAAAAAAAAAAAAEY HAYAT NEREYE SAKLADIN İYİ SÜRPRİZLERİNİ
GÖZLERİNDEN ANLADIM ÖNCE SONRA SÖZLERİNDEN... HİÇ Mİ SEVMEDİN HİÇ Mİ SEVİLMEDİN? YAĞMURDA YAŞATMAZ SENİ GÜNEŞTE ARTIKMEVSİM SONBAHAR
şuanda kendime hem sinir oluyorum hem de kendime hayranım beni son zamanlarda süreklli ağlatan çığrımdan çıkaran bir akradaşım var hiç birini hak etmiyorum her seferinde ertesi gün gelip özür diliyor sırf psikoloji problemleri de oldğu için 13 senelik arkadaşlığmız göze alamıyorum ama bunda derdin arasında bir de kafayı yiyorum yaa nasıl bir imtahandır yarabbim sen sabır verrr....(aminnn)
bağırmak istiyorum da burada nasıl bağırılır ki.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAĞAĞĞĞAĞAĞAĞAĞAĞĞĞHĞHHHÖHÖH ÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖFDÖWGHÖFDWÖGFDW:GVDF:VFV:FD:
There is always some madness in love also always some reason in madness!
içmde bir sıkıntı var ve gittikçe büyüyor hadi hayırlısı
İçinden çıkamadığım şeyler var.Offf düşünmekten yoruldum.Çünkü hiçbir faydası yok
Düze çıkmak istiyorum,nolurrr![]()
ARININ KUYRUĞUNA ZEHİR AĞZINA BAL VERİLMİŞTİR;NEYE TALİPSEN ONU ALIRSIN...
Masamdaki resimde anne ve babasının önünde duran...... saçları dağılmış ,umarsızca gülümseyen küçük kız çocuğunun yerine geçip orada kalmak... ve hiiiiççççç çıkmamakkkk..... istiyorum.....
bööööööööööööööööööööööööööö
Toplum,çevre,salonlar,dünya denilen şey,sefil bir tiyatro oyunudur;ilgi çekmeyen,yalnızca makineler,kostümler ve dekorlar sayesinde biraz tutunan,kötü bir operadır
allahım nolcam ben nereye gidiyorum![]()
Yer imleri