Sayfa 8/8 İlkİlk ... 45678
74 sonuçtan 71 ile 74 arası

Konu: Nefes...

  1. #71
    Çıraklık Dönemi
    Üyelik tarihi
    Nov 2016
    Mesajlar
    1.460

    Standart

    Bizim gibi düşünenler için çok yol kalmadı artık.

    Düşüncelerimizden dolayı suçlu görülüyoruz,biat etmediğimiz için toplumun bir kısmı ve devlet tarafından sürekli dışlanıyor, aşağılanıyor ve cezalandırılıyoruz.

    Hem madden,hem manen..

    Üstelik toplumun büyük bir kesimi gibi kendimizi gizlemek zorunda hissediyoruz,bazı şeyleri fısıltıyla konuşurken bile korkuyoruz.

    İktidar mensuplarına kolaylıkla açılan kapılar,sıra farklı düşünenlere gelince birden kapanıyor,işin kötü tarafı ise bu durum fazlasıyla normalleştiriliyor,bir kesimin en doğal hakkı olarak görülüyor.

    Vurdukları zincirler gün geçtikçe çoğalıyor ve yakın gelecekte pekde makul bir çözüm görünmüyor.

    Kendi adımıza mutlu bir gelecek hayalleri,huzurlu bir hayat tasavvurları suya düşüyor bir bir.

    Yinede bizim geleceğimiz için değil belki ama çocuklarımızın geleceği için bir şeyler yapmaktan vazgeçmemeliyiz.

    Rabbim eminim gayretimizi görecek,eninde sonunda karşılığını verecektir.

    Sabırdan,umuttan ve gelecek nesiller için çalışmaktan ayrılmayın inşallah...

    İsteselerde herşeyi bütün bütün bitiremezler.

    Fikirlerimizi,hayallerimizi,duygularımızı her yerden sökseler zihnimizden,kalbimizden ve karakterlerimizden sökemezler.

    Bir baharı özleyen tohumlar gibi hepsi nesilden nesle aktarılacaktır inşallah.

    Karanlığın en koyu vakti ışığa en yakın zamandır.

    Gece her daim kararıp kalmaz.

    Bir gün gelir güneşte açar.

    Allahu alem..
    Konu Denge tarafından (1 hafta önce Saat 09:50 PM ) değiştirilmiştir.

  2. #72
    Çıraklık Dönemi
    Üyelik tarihi
    Nov 2016
    Mesajlar
    1.460

    Standart

    Herşeye;

    Hayatımızı,kalbimizi saran tüm umutsuzluklara,ihanetlere,yanlışlara rağmen bir bayrama daha eriştiren rabbime şükürler olsun.

    İşin aslı annemi,babamı,kardeşimi çok özlediğimi bir kez daha hatırladım bu vesileyle.

    Mekanları cennet olmuştur inşallah,rabbim rahmetiyle-merhametiyle muamelede bulunsun,hem bizim hem onların günahlarını affetsin.

    Bizi de salihler zümresine katıp ,cennetliklerden olarak öbür aleme vasıl etsin,annemle-babamla-kardeşimle kavuşmayı nasip etsin inşallah.

    Amin...

    Hayırlı bayramlar...

  3. #73
    Çıraklık Dönemi
    Üyelik tarihi
    Nov 2016
    Mesajlar
    1.460

    Standart

    Ülkemizde artık muhalefet,dolayısıyla da siyaset bir yerde askıya alındı diyebiliriz artık.

    Ana muhalefet partisi seçim döneminin yaklaştığı bir zamanda uzun süreli bir keşmekeşin içine sokulmuş durumda ve bu süreç bilerek ve isteyerek uzatıldıkça uzatılacak.

    Tabi iktidar bu durumu kendine yontup,bakın bunlardan hayır gelmez,birlik beraberlik bile yok algısı yaratıp bu şeçimi de kotaracak.

    Yanlız muhtemelen iktidar da bunu hesaplamıştır ama muhalefet olmadığı için,muhalif kurumlar sistem içinde işletilemediği için radikalizm yeniden zemin bulacak,muhalifler sayıları giderek daha da artacak şekilde radikalleşecek.

    Ne zaman bilmem ama belki birgün ciddi toplumsal patlamalar yaşanacak ve 1980 öncesini anımsatacak.

    Sorunları görmezden gelmek,bastırmak,halının altına süpürmek çözüm değildir.

    Toz kalktığinda kazanan olmak için zor kullanmak,sizin hiç beklemediğiniz,tüm hesapçılığınıza rağmen öngöremiyeceğiniz sonuçlara da sebebiyet verebilir.

    Hak,hukuk,adalet herkese gereklidir.

    Orta yolda,düzgün,akılcı bir şekilde yol alanın arabası yolda kalmaz.

    Yoldan çıkanınsa hangi uçurumlarla yüzleşeceğini Allah bilir.

    Dünya ölümlüdür,saatler durmadan ölüme doğru işler durur.

    Kalbi temiz kalan,hakka-hukuka göre iş yapan Hz.Musa(a.s) tabiatlıdır,iki cihan saadeti onundur.

    Kalbini karartıp hırsına yenilen,bu dünya ben olmadan dönmez,nehirler bile tersine akar diyenler ise Firavun tabiatlıdır ve rab'den alacakları çok dersler vardır.

    İşin sonuna bakmak lazımdır,kim cehennemlik kim cennetlik Allah bilir,sadece ibadet edip zikir çekmeyle cennete gidilmez,aslolan salih ameldir.

    Kafir dediğiniz pek çok kişi belki de sıfatlarına,fiillerine baktığınız zaman müslümandır.

    Müslüman dediğiniz pek çok insan ise sıfatlarına,fiillerine baktığınız zaman kâfirdir.

    Sûret değil sîret önemlidir.

    İnsanların dış görünüşüne,cilalarına kanmayın.

    Araştırın,sorun,kalbi gerçekten temiz mi yoksa rol mü yapıyor anlamaya çalışın.

    İşin aslı her odunun kokusu dumanından belli olur ama;

    Görecek göz,sezecek basiret lâzımdır...
    Konu Denge tarafından ( 5 Gün önce Saat 10:57 PM ) değiştirilmiştir.

  4. #74
    Çıraklık Dönemi
    Üyelik tarihi
    Nov 2016
    Mesajlar
    1.460

    Standart

    Uzun zamandır herkes konuşuyor,yazıyor,çiziyor.

    İnsanlar dillerinin döndüğünce durumun vehametini anlatmaya çalışıyor.

    Hakların,hukukun,geleceğin elinden alınıyor diye herkes bas bas bağırıyor ama;

    Millet derin uykuda,umarsız,duyarsız,habersiz.

    Bir masalın,bir ninninin ardından gidiyorlar ki hiç sorma.

    Bir Osmanlıcılık tutturmuşlar,bir cemaatçilik tutturmuşlar gidiyorlar.

    Elin oğlu padişah olmuş,oğlu şehzade olmuş,filan hoca şeyh olmuş,hatta şeyh-i ekber olmuş,bunların sana ne faydası var desen,mantık aramıyor ki adam,küçükten verilmiş ezberleri tekrarlayıp duruyor.

    Zor zamanlar geldiğinde elinden geleni yap gerisini Allah'a bırak derdi rahmetli annem.

    Önce tedbir tabi ama sonra da tevekkül en güzel sığınaktır.

    Sen yeter ki doğru dur,eğri eninde sonunda belasını bulur.

    Duamız mağduru olmayan bir ülkeye sahip olmak yönünde.

    Gerisi önce gayrete sonra inayete bakar.


    Gelse celalinden cefa,

    Yada cemalinden vefa,

    İkisi de cana sefa,

    Kahrında hoş,lütfunda hoş...


    Allahu Alem...
    Konu Denge tarafından ( 20 Saat önce Saat 05:45 AM ) değiştirilmiştir.

Sayfa 8/8 İlkİlk ... 45678

Benzer Konular

  1. nefes darlığı ve sersemlik
    By dertli 2 in forum Panik Atak
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 06-06-2020, 11:08 PM
  2. Nefes alamiyorum...
    By Uyurgezer in forum Üyeler Konuşuyor / Dertleşiyor / Soru Soruyor
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 05-04-2018, 05:26 PM
  3. Nefes alamama
    By Cagla94 in forum Üyeler Konuşuyor / Dertleşiyor / Soru Soruyor
    Cevaplar: 12
    Son Mesaj: 26-01-2014, 11:53 PM
  4. Nefes Egzersizi:
    By Nefertiti in forum Motivasyon ( Güdülenme )
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 04-11-2007, 04:50 PM
  5. Depresyonda Nefes Egzersizleri
    By 9 ŞUBAT in forum Depresyon
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 29-10-2007, 02:36 PM

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •